معاون حقوقی رئیس جمهور به نمایندگی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم تحلیف «بولا تینوبو» رئیس جمهور نیجریه شرکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور معاون اول رئیس جمهور در ایرنا
مراسم گرامیداشت سالگرد حمله شیمیایی به شهر سردشت، با حضور معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، تعدادی از جانبازان شیمیایی و نمایندگان سازمان‌های غیردولتی در این حوزه برگزار شد.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان با حضور معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و برخی از مدیران این سازمان به ناصر بختیاری- مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا- اعطا شد.
شصت‌وهشتمین نشست شورای هماهنگی امور حقوقی نهادهای اجرایی با حضور وزیر نفت و معاون حقوقی رئیس‌جمهوری برگزار شد و افزایش افسارگسیخته مصرف یکی از موضوع های نگران‌کننده صنایع نفت و گاز اعلام شد.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: ما در شورای ائتلاف بر این باوریم که زنان باید در تصمیم گیری‌های سیاسی و اجتماعی دخالت داشته باشند و صرفا در حوزه حقوق زنان و خانواده صحبت نکنند که بر این اساس ما در این شورای ۳۰ نفره، ۶ عضو خانم داریم و معاونت بانوان داریم و برای حضور بانوان برنامه ریزی کرده ایم.
معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: افرادی که برای تیم استقلال قبل از دربی با اتهام تبانی دنبال حاشیه‌سازی بودند آماده حضور در دادسرا باشند.
دومین نشست مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی برگزار شد. این نشست با حضور و سخنرانی احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، سید احمد عبودتیان، دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور و سردار یزدی، رئیس ستاد مقابله با مفاسد اقتصادی روز یکشنبه 7 اسفند برگزار شد.
معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
حضور معاون رئیس جمهور در خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز
معاون حقوقی باشگاه استقلال صبح امروز(شنبه) در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور یافت.
در همایشی با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور و دادستان کل کشور، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از تدوین پیش‌نویس لایحه صیانت از حقوق عامه و شهروندی در داستانی کل کشور خبر داد.
بیرجند- راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم بیرجند با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار خراسان جنوبی و نماینده ولی فقیه در استان همراه شد.
همایش نقش اسناد بین المللی حقوق بشر در آرای قضایی و لوایح وکلا امروز با حضور مقامات قضایی، وکلا و کارآموزان وکالت به همت مرکز وکلای قوه قضائیه و مشارکت معاونت آموزشی دادگستری استان قزوین برگزار شد.
معاون حقوقی استقلال توضیحاتی در خصوص جلسه کمیته انضباطی که با حضور ساپینتو برگزار شد، ارائه کرد.
داور مسابقه استقلال وفولاد با حضور در فدراسیون فوتبال از معاون حقوقی باشگاه استقلال شکایت کرد.
حضور معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در خبرگزاری مهر
سینا کلهر: از سکوها دیدید که حضور هواداران گزینشی نبود. همه شاهدند به خاطر ظرفیت ورزشگاه و تعمیرات نتوانستیم بیشتر از این از حضور هواداران بهره مند شویم.
معاون حقوقی باشگاه استقلال می گوید که عدم حضور امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق آبی ها در جلسه دادگاه CAS، یکی از عوامل صدور رأی سنگین علیه این باشگاه بوده است.
مراسم تحلیف اولین رئیس‌جمهور چپ‌گرای کلمبیا با حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان، در محل کنگره و مقابل مجلس سنا و کاخ ریاست جمهوری برگزار شد.
جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به بحث جدا کردن بورس کالا از مجموعه وزارت اقتصاد و بازار سرمایه گفت: اینکه بخواهیم بورس کالا را زیر مجموعه وزارت صمت قرار دهیم اشتباه است و قطعا مجلس با چنین طرحی مخالفت می‌کند.
کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم که با حضور دادستان کل کشور، معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و نمایندگان تام‌الاختیار بیش از ۸۰ دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی برگزار شد، اهداف و برنامه های این کمیته را تشریح کرد.
در این نشست که با حضور رییس اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، مدیر آموزش کانون کارشناسان دادگستری، مشاور مدیریت بحران شهرداری، رئیس اداره ارزیابی خطر معاونت پیشگیری شهرداری و اعضای کمیته ملی پلاسکو برگزار شد، بر لزوم بازنگری فرایند‌های مخل بر حق ایمنی با رویکرد اسیب شناسانه تاکید گشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ