مراسم تحلیف اولین رئیس‌جمهور چپ‌گرای کلمبیا با حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان، در محل کنگره و مقابل مجلس سنا و کاخ ریاست جمهوری برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور معاون اول رئیس جمهور در ایرنا
صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهورصبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رییس‌جمهور از ارائه برنامه هفتم توسعه با حضور رئیس‌جمهور در مجلس خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، گفت: برنامه هفتم توسعه یکشنبه آینده با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، گفت: برنامه هفتم توسعه یکشنبه آینده با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون حقوقی رئیس جمهور به نمایندگی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم تحلیف «بولا تینوبو» رئیس جمهور نیجریه شرکت کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرار بود امروز - سه شنبه - رئیس جمهور برای تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس حضور یابد و همزمان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز دفاع نماید.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: چون تدوین برنامه هفتم توسعه نهایی نشده است برنامه حضور رئیس جمهور در مجلس لغو شد.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
ارومیه - معاون امور مجلس رئیس جمهور صبح جمعه با استقبال مسئولان آذربایجان غربی وارد ارومیه شد و با حضور در گلزار شهدای باغ رضوان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، حاکی از آن است، در جلسه‌ای مناظره‌ای که با حضور موافقین و مخالفین تشکیل در خصوص وزارت بازرگانی برگزار شد،معاون پارلمانی رئیسی از شنیدن بیانیه دانشجویی امتناع و جلسه را به سرخت ترک کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت توجه به حوزه تجارت خارجی گفت: امروز در سایه تعامل گسترده دولت با همسایگان و کشورهای منطقه، سطح و حجم روابط خارجی کشورمان در حال افزایش و لازم است شرایطی فراهم شود که در این بازار بزرگ حضور فعال و موثری ایفا کنیم.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از قطعیت بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه فردا یکشنبه مجلس خبر داد و گفت: براساس تشریفات قانونی برای حضور در جلسه استیضاح وزیر صمت، از رئیس جمهور دعوت شده است.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
حضور معاون رئیس جمهور در خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز
بیرجند- راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم بیرجند با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار خراسان جنوبی و نماینده ولی فقیه در استان همراه شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: از قوه قضائیه و مجلس در هیات مولدسازی حضور دارند تمام جزئیات کار بیان می‌شود، مردم در جریان قرار می‌گیرند و جای هیچ نگرانی نیست.
حضور معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در خبرگزاری مهر
سینا کلهر: از سکوها دیدید که حضور هواداران گزینشی نبود. همه شاهدند به خاطر ظرفیت ورزشگاه و تعمیرات نتوانستیم بیشتر از این از حضور هواداران بهره مند شویم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرد: روز یکشنبه جلسه‌ای با حضور همه اعضای دولت اعم از وزرا و معاونین رئیس‌جمهور، هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها خواهیم داشت.
آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) اعلام کرد درآمد نفتی روسیه با وجود این که بسیاری از پالایشگاهها پس از حمله نظامی مسکو به اوکراین، از خرید نفت این کشور خودداری کردند، امسال ۵۰ درصد بالاتر می‌رود.
معاون امور مجلس رئیس جمهور بر حضور فعال و موثر معاونان پارلمانی در مجلس و پیگیری امور مربوط به دولت در تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ