هواداران النصر عربستان پس از پیروزی تاریخی مراکش مقابل اسپانیا که بدون تاثیر عبدالرزاق حمدالله به دست آمد به تمسخر او پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طالب ریکانی پس از گلی که به فولاد زد، مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت:
پی اس جی در دومین بازی تدارکاتی خود در ژاپن برابر سرزو اوزاکا شکست خورد در حالی که دو بار از میزبانش پیش افتاده بود.
به دلیل انفجارهای سیلو در محل یک تعاونی کشاورزی در ایالت پارانای جنوبی برزیل، ۸ نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.
طبق ادعای اکیپ، پی اس جی تماسی با پائولو مالدینی نداشته و قصد همکاری با او را ندارد.
دو زلزله شناس دانشگاه کوت دآزور فرانسه روشی برای پیش بینی دقیق زلزله شناسایی کرده اند که از داده های جی پی اس استفاده می کند.
الازهر مصر از همه ملّت های اسلامی و عربی و صاحبان وجدان بیدار خواست تا تحریم محصولات سوئدی را از سر بگیرند.
در باشگاه پاری سن ژرمن به این اطمینان رسیده اند که رئال در تابستان هیچ پیشنهادی برای خرید کیلیان امباپه ارائه نخواهد داد.
مدیر تیم پرسپولیس به خاطر اظهارنظرهایش درباره سقف بودجه و قوانین جدید نقل و انتقالاتی به کمیته اخلاق احضار شده است.
کیلیان امباپه قصد تمدید قرارداد با پی اس جی را ندارد و باشگاه نیز به او اعلام کرده همین تابستان باید برود اما ستاره فرانسوی به یک شرط تن به خواسته باشگاه خواهد داد.
گاف جدید رئیس جمهور آمریکا از یک سو و درگیری میان نمایندگان عربستان و امارات در جنوب یمن از سوی دیگر، محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
آرسنال قصد دارد برای جذب مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، با میلان و پاری سن ژرمن رقابت کند.
لیونل مسی توسط باشگاه پاری سن ژرمن بخشیده شد و فوق ستاره آرژانتینی به تمرینات تیمش برگشت.
آنتونیو کونته، مربی ایتالیایی، در میان شایعات مربوط به حضورش روی نیمکت پاری سن ژرمن به پاریس سفر کرد.
تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال، هر کدام برای نیمکت خود، در پی توافق با ژرژ ژسوس هستند.
نمایش عالی بایرن در مسابقه امشب، بسیاری از ناظران فوتبال را شگفت‌زده کرد.
وبسایت روزنامه مارکا در جدیدترین نظرخواهی خود از مخاطبان خواسته تا میزان تنفر و علاقه خود از چند باشگاه مشهور جهان را اعلام کنند.
یک نشریه فرانسوی اعلام کرد که پاری‌سن ژرمن به دنبال فروش نیمار داسیلوا است، اما در این مسیر با یک مانع بزرگ روبرو خواهد بود.
مارسلو گایاردو شب گذشته رسما اعلام کرد که مربی تیم منتخب النصر و الهلال در بازی برابر پی اس جی خواهد بود. دیداری که می‌تواند تقابل دوباره رونالدو و لیونل مسی باشد.
حال اصرار بر تمدید قرارداد کارلوس آن‌هم با توجه به فرصت‌های زیادی که این مربی در جام‌های جهانی و جام ملت‌های آسیا با تیم ملی فوتبال ایران از دست داده، از آن نکاتی است که نمی‌تواند توجیه فنی داشته باشد. به عبارتی در این برهه اگر کسی یا نهادی بخواهد همچنان در پی تمدید قرارداد این مربی باشد، حتی برای چند ماه، بعید است دلسوز فوتبال باشد و احتمالا موضوعی دیگر غیر از فوتبال را در اولویت قرار داده است
جان لوئیجی بوفون، گلر افسانه‌ای فوتبال ایتالیا، معتقد است که کیلور ناواس در هر تیم دیگری می تواند دروازه‌بان ثابت باشد و شرایط سخت او را در پی اس جی درک می کند.
این کارت زرد عصبانیت و اعتراض شدید ریکاردو ساپنتو سرمربی استقلال و دیگر اعضای نیمکت این تیم را در پی داشت. به همین دلیل همرنگ به ساپینتو هم کارت زرد نشان داد.
مدیر ورزشی پی اس جی به سرخیو راموس گفته است که ممکن است با آمدن یک مدافع جدید، جایگاهش در ترکیب ثابت را از دست بدهد.
کرمان - رئیس جمهور گفت: مصوبات سفر به این استان برحسب کارهای کارشناسی ابلاغ خواهد شد و اجرای آن به صورت جدی پی گیری می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ