سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: طی این حوادث دو نفر جان باختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع ۱۵ حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در دم جان باختند.
وقوع حادثه تیراندازی در ایالت تگزاس واقع در آمریکا، ۳ کشته و ۸ زخمی درپی داشت.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت راننده آن خبر داد.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت یک نفر در ارتباط با این حادثه خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: در مجموع این حوادث هشت نفر مصدوم شدند.
نیشابور- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در نیشابور ۳ مصدوم برجا گذاشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد و گفت: ۲ نفر به دلیل این حادثه مصدوم شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت در ۲۹ ماموریت از هشتم لغایت ۱۴ بهمن حضور داشته است، گفت: از این تعداد ۱۵ مورد حوادث جاده ای را شامل می شود.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه رانندگی در محورها رخ داده است، گفت: خوشبختانه این حوادث فوتی نداشتند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع پنج حادثه رانندگی در محورهای استان طی تعطیلات پایان هفته خبر داد و گفت: در این حوادث سه سرنشین پژو ۲۰۷ جان خود را از دست دادند.
رسانه‌های سوئد اعلام کردند در آغاز سال نو میلادی بر اثر وقوع یک حادثه تیراندازی در حومه پایتخت این کشور، 3 نفر کشته و زخمی شدند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از وقوع۳حادثه طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: کشف آجیل و موتورسیکلت قاچاق و همچنین سقوط بالابر با فوت مرد ۶۰ ساله مهمترین آن‌ها را شامل می‌شود.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت زن جوان بر اثر سقوط به محل گودبرداری در تبریز و فوت دو کودک بر اثر برخورد با قطار در مرند خبر داد.
بر اثر وقوع حادثه حمله با سلاح سرد در شهر لندن، ۳ نفر زخمی شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدادرسانی به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان، گفت: این حوادث سه کشته بر جای گذاشته است.
ستایشی درپاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت پرونده متروپل گفت: از روز وقوع حادثه متروپل تا کنون که حدود ۳ ماه و ۸ روز می گذرد، پیرو تاکیدات موکد رئیس قوه قضاییه درمورد اینکه فرایند رسیدگی و اتخاذ تصممیم در مورد این پرونده با سرعت دقت و صحت صورت پذیرد، به پرونده رسیدگی شد.
رسانه‌های آمریکا از وقوع یک حادثه تیراندازی در منطقه گورنیِ ایالت ایلینوی خبر دادند که در جریان آن ۳ نفر زخمی شدند.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید بر روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودروی امدادی اعزام شد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودرو اعزام شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه سانحه تصادف در محورهای استان خبر داد و گفت: بر اثر تصادف پراید با تریلی در محور دامغان-سمنان یک نفر جان باخت.
ایسکرا یک مجموعه موفق در تولید قطعات خودرو است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ