بر اثر وقوع حادثه حمله با سلاح سرد در شهر لندن، ۳ نفر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه لبنانی از حمله به یکی از افسران سیا در ساختمان سفارت آمریکا در عمان با استفاده از سلاح سرد خبر داد.
وزارت کشور فرانسه از زخمی شدن شماری بر اثر حمله با سلاح سرد در شهر آنسی خبر داد و اعلام کرد که مهاجم دستگیر شده است.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به استفاده از سلاح سرد توسط معتادان در زمانیکه از ورود آن‌ها به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود، گفت: پیمانکاران بخاطر ترس از تجمع معتادان، جمع‌آوری پسماند در این محله را به ساعت ۴:۳۰ صبح تغییر دادند و لکه‌های بزرگ سیاه را در معابر شاهد بودیم که بار‌ها رنگ آمیزی می‌شدند، اما مجددا این لکه‌ها ایجاد شده است.
حمله فردی با سلاح سرد به یک مهد کودک در لهستان، ۱۰ کشته و زخمی برجای گذاشت.
در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرد و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدیدکرده است. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی نهایی قرارگرفته است.
منابع عبری‌زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
منابع عبری‌زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته گفت: با تمام اسناد و مدارکی که به دادگاه ارائه کردم، امیرعلی اکبری محکوم به پرداخت دیه شده است.
پلیس رژیم صهیونیستی از عملیات حمله با سلاح سرد در شهرکی نزدیک تل آویو و زخمی شدن دو نظامی صهیونیست خبر داد.
در حمله با سلاح سرد به یک مرکز اسلامی در پایتخت پرتغال دو نفر کشته شدند و عامل حمله بازداشت شد.
سرپرست پرسپولیس که روز گذشته با حمله سه سارق و دزدیده شدن گوشی همراهش مواجه شده بود، به توضیح درباره این اتفاق پرداخت.
چاقوکشی و حمله با سلاح سرد در متروی بروکسل به زخمی شدن سه نفر منجر گردید.
رسانه های اسپانیایی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۴ نفر دیگر درپی حمله یک نفر با شمشیر به کلیسایی در جنوب این کشور خبر دادند.
بر اثر حمله با چاقو در یکی از ایستگاه‌های قطار شهر پاریس، ۶ نفر ازجمله یک افسر پلیس زخمی شدند.
رسانه ها از وقوع یک حمله با سلاح سرد در انگلیس و کشته شدن ۲ نفر در این حادثه خبر می دهند.
حمله با سلاح سرد چاقو در بروکسل بلژیک به کشته شدن یک مامور پلیس منجر گردید.
فیلمی از حمله داعشی‌های وطنی به حافظان امنیت با انواع سلاح گرم و سرد در شهرستان پردیس را مشاهده می‌کنید.
رسانه های ایتالیا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر در حمله با سلاح سرد چاقو در نزدیکی شهر میلان این کشور خبر دادند.
در پی حمله امروز یک فرد مهاجم با سلاح سرد به سفارت ایران در کپنهاگ و تهدید سفیر ایران، سفیر دانمارک در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیر دانمارک در پی حمله یک فرد مهاجم مسلح به سلاح سرد به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاک توسط مدیرکل اروپای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.
نادی‌پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک گفت: فرد مهاجم پس از ورود به محوطه سفارت، در حالی‌که سلاح سرد در دست داشت ضمن تهدید، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و وارد آوردن خسارات به خودرو‌های مستقر در پارکینک سفارت کرد.
رسانه های آمریکایی از چاقوکشی و حمله با سلاح سرد در شهر «لاس وگاس» این کشور که دست کم دو کشته به همراه داشته است، خبر دادند.
روزنامه کیهان با مدیر مسئولیِ حسین شریعتمداری از حمله عده ای با انواع سلاح سرد به دفتر این روزنامه خبر داد که ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی، به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. / کیهان
روزنامه کیهان با مدیر مسئولیِ حسین شریعتمداری از حمله عده ای با انواع سلاح سرد به دفتر این روزنامه خبر داد که ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی، به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. / کیهان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ