سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: در مجموع این حوادث هشت نفر مصدوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توفان شن در سونورا در مکزیک درختان و تیرهای برق را واژگون کرد، اما تلفات جانی به همراه نداشت.
طبق بررسی‌های صورت گرفته پس از وقوع تصادف و گفتگو با راننده خودرو، دریافتیم علت اصلی منحرف شدن از جاده و در نهایت واژگونی خودرو، سلفی گرفتن راننده بوده که منجر به از دست دادن جان فرزند ۱۶ ساله‌اش شده است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: طی این حوادث دو نفر جان باختند.
در پی حمله مسلحانه عناصر تروریستی به نیروهای پلیس پاکستان در مناطق جنوبی این کشور، ۳ نظامی کشته شدند.
سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از این مخاطرات عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها را توصیه می‌کند.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال وقوع سیل در ۳ استان جنوبی طی امروز ۲۹ فروردین هشدار داد.
در پی وقوع زمین لرزه نسبتا شدید در مناطقی از افغانستان و پاکستان، منابع محلی از جان باختن دست‌کم سه نفر و زخمی شدن 150 تن گزارش دادند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه دو قتل در شاهرود و دیگری در دامغان به وقوع پیوسته است، گفت: قاتلان در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.
نیشابور- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در نیشابور ۳ مصدوم برجا گذاشت.
رسانه‌های عراقی بامداد امروز شنبه، از وقوع سه زمین‌لرزه بالای چهار ریشتر در استان‌های نینوی و اربیل خبر دادند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد در اطراف اربیل برخی خانه‌ها در اثر این زمین‌لرزه‌ها ترک برداشته است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد و گفت: ۲ نفر به دلیل این حادثه مصدوم شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت در ۲۹ ماموریت از هشتم لغایت ۱۴ بهمن حضور داشته است، گفت: از این تعداد ۱۵ مورد حوادث جاده ای را شامل می شود.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه رانندگی در محورها رخ داده است، گفت: خوشبختانه این حوادث فوتی نداشتند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع پنج حادثه رانندگی در محورهای استان طی تعطیلات پایان هفته خبر داد و گفت: در این حوادث سه سرنشین پژو ۲۰۷ جان خود را از دست دادند.
سازمان هواشناسی نسبت به خطر وقوع سیل در ۳ استان بوشهر، فارس و خوزستان هشدار داد.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی، سه فقره تصادف جرحی با پنج مصدوم و هشت فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: خرده فروشان مواد مخدر در سمنان و دامغان دستگیر و محموله سوخت قاچاق نیز در میامی کشف شد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از وقوع۳حادثه طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: کشف آجیل و موتورسیکلت قاچاق و همچنین سقوط بالابر با فوت مرد ۶۰ ساله مهمترین آن‌ها را شامل می‌شود.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت زن جوان بر اثر سقوط به محل گودبرداری در تبریز و فوت دو کودک بر اثر برخورد با قطار در مرند خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدادرسانی به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان، گفت: این حوادث سه کشته بر جای گذاشته است.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از وقوع سانحه دلخراش رانندگی در جاده اهواز به خرمشهر با سه فوتی و دو مصدوم خبر داد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید بر روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودروی امدادی اعزام شد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودرو اعزام شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه سانحه تصادف در محورهای استان خبر داد و گفت: بر اثر تصادف پراید با تریلی در محور دامغان-سمنان یک نفر جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ