برندگان جوایز انفرادی مسابقات سری A در پایان فصل 23-2022 معرفی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد نورالهی پس از یک فصل درخشان در شباب الاهلی به الوحده پیوست اما نامش در بین سه بازیکن برتر خارجی امارات دیده نمی‌شود.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: مسابقات قهرمانی آسیا شرایط خاصی برای کاراته ایران دارد و امیدواریم ملی پوشان شایسته کشورمان بتوانند عملکرد خوبی در این دوره مسابقات به نمایش بگذارند.
با اعلام سازمان لیگ بسکتبال، تیم‌های لیگ برتری تا ۲۰ تیر فرصت دارند تا آمادگی خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات اعلام کنند.
متئو کواچیچ، خرید جدید منچسترسیتی، در بین بدترین هافبک‌های لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته قرار گرفته است.
یوفا بهترین‌های فصل لیگ قهرمانان را معرفی کرد و رودری، زننده گل پیروزی منچسترسیتی مقابل اینتر در فینال رقابت‌ها، بازیکن فصل این تورنمنت شد.
از تیم منتخب لیگ یک فرانسه با حضور 4 بازیکن از تیم های قهرمان و نایب قهرمان
باشگاه چلسی تصمیم گرفت جشن آخر فصل را که در آن بهترین‌های باشگاه معرفی می‌شدند، لغو کند. دلیلش فصل فاجعه‌باری است که باعث شد تیم مردان باشگاه در نیمه پایینی جدول جا بگیرد.
هفته پایانی لیگ برتر پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت با برگزاری ۸ دیدار همزمان در شهر‌های مختلف برگزار و تکلیف بیست‌ودومین دوره لیگ برتر نیز مشخص شد.
تیم فوتبال پرسپولیس که عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر را به خود اختصاص داد، در شش مورد نیز رکورد بهترین‌های این فصل را به نام خود ثبت کرد. استقلال در یک مورد بهترین شد.
ارلینگ هالند و اونای امری به عنوان بهترین بازیکن و بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند و گل متئوس نونز (ولورهمپتون) به چلسی نیز گل ماه معرفی شد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در مراسم پانچینا دورو که هر ساله برای انتخاب بهترین مربی فوتبال ایتالیا برگزار می‌شود به عنوان بهترین مربی سال گذشته انتخاب شد.
به بررسی بهترین‌های دنیای موبایل در سال ۲۰۲۲ از نظر یوتیوبر معروف، MKBDH خواهیم پرداخت. بر خلاف سال گذشته، امسال خبر چندانی از آیفون‌های اپل در این لیست نیست!
بزرگترین مشکل اتلتیکو مادرید، به گفته خود دیگو سیمئونه، خود سرمربی تیم است.
در پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر برخی بازیکنان با ارائه عملکرد خیره‌کننده خودشان را به عنوان یکی از بهترین‌های مسابقات معرفی کردند.
مربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد فنی بازیکنان این در جدال مقابل نفت مسجدسلیمان مدعی است که این تیم قادر خواهد بود به روند برتری‌های خود در ادامه فصل نیز تداوم بخشد.
بنزما پس از دریافت جایزه گفت که بهترین گلی که فصل گذشته در لالیگا زده، گلش در بازی برگشت مقابل سویا بود که به کامبک رئال مادرید منجر شد
کریم بنزما دقایقی قبل در مراسم جوایز بهترین‌های فصل نشریه مارکا، سه جایزه دریافت کرد.
شاگردان محمود فکری در روز غیبت این مربیگری دومین باخت فصل را در ورزشگاه خانگی مقابل تیمی تجربه کردند که رفته رفته شرایط خوبی پیدا کرده است.
در مراسم قرعه کشی والیبال‌‌ لیگ قهرمانان اروپا بهترین‌های فصل گذشته نیز معرفی شدند.
مارکا امروز گزارش داد که عناوین بهترین مربی و بهترین بازیکن فصل اروپا به رئال مادرید رسیده است.
مارکا امروز گزارش داد که عناوین بهترین مربی و بهترین بازیکن فصل اروپا به رئال مادرید رسیده است.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که بازیکنان با کیفیتی در همین شروع فصل در بین گزینه‌ها وجود داشتند.
پیش از شروع دیدار رئال و آینتراخت فرانکفورت، جوایز بهترین های فصل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به بازیکنان دو تیم اهدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ