یوفا بهترین‌های فصل لیگ قهرمانان را معرفی کرد و رودری، زننده گل پیروزی منچسترسیتی مقابل اینتر در فینال رقابت‌ها، بازیکن فصل این تورنمنت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خرید ستاره های گران قیمت و مطرح فوتبال اروپا، ارزش بازار الهلال رشد چشمگیری داشته است.
يك ورزشكار روسى الاصل طلای زیر 23 سال دووميدانى قهرمانی اروپا را به دست آورد.
تیم زیر 19 ساله‌های ایتالیا دومین عنوان قهرمانی اروپا را به دست آورد.
بازار تابستانی شاهد رونق انتقال بازیکنان کره‌ای است. انتقال کیم مین جائه به بایرن و کانگ این لی به پی اس جی، این ادعا را تایید می‌کند.
تیم ملی انگلیس با برتری 1-0 مقابل اسپانیا قهرمان زیر ۲۱ ساله‌های اروپا شد.
در جریان فینال رقابتهای زیر 21سال اروپا بین انگلیس و اسپانیا بین نیمکت‌های دو تیم درگیری شدیدی رخ داد که به اخراج اشلی کول از مربیان انگلیس منجر شد.
با تساوی مقابل رومانی، کرواسی به کار خود در مسابقات جوانان اروپا پایان داد.
یوفا اعلام کرد هواداران وستهم به دلیل اتفاقات فینال لیگ کنفرانس اروپا از حضور در یک بازی خارج از خانه محروم شدند.
خویچا کواراتسخلیا برای شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا، به اردوی تیم زیر 21 ساله های گرجستان دعوت شد.
تیم فوتبال زیر 17 ساله های آلمان توانست قهرمان اروپا شود.
کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا قبرس زیر نظر مربی جدید این تیم احیا شده و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم لقب گرفته است.
کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا قبرس زیر نظر مربی جدید این تیم احیا شده و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم لقب گرفته است.
شماری از محافظه کاران در گرجستان امروز پرچم اتحادیه اروپا را از بالای ساختمان پارلمان این کشور به زیر کشیدند.
طبق داده های جمع آوری شده توسط ماهواره ها ذخایر آب های زیر زمینی در اروپا در حال خشک شدن هستند.
مارکوس رشفورد، پس از جام جهانی، عملکردی بهتر از هر مهاجمی در دنیا داشته و بالاتر از ستاره هایی چون لیونل مسی و نیمار قرار دارد ولی مهدی طارمی همچنان بیشتر از او گل زده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه سیاست ضد روسی اروپا در تعیین سقف برای منابع انرژی این کشور را غیر قابل پذیرش عنوان کرد.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد با بیان اینکه بازی و زندگی در اروپا چشمان او را باز کرده است، گفت: فوتبال در ایران ورزش شماره یک است.
اعضای جمهوریخواه کنگره آمریکا بیم آن دارند که شرکت درباره شیوه اشتراک گذاری داده های کاربران با چین آنها را گمراه کرده است. همچنین اروپا نیز مشغول انجام چند تحقیق درباره این شرکت است.
ناپولی با تیمی زیر و رو شده صدر جدول رقابت‌های سری‌آ را به خود اختصاص داده است.
دیدار تیم‌های فوتبال پورتو و براگا در هفته هشتم لیگ پرتغال در حالی برگزار شد که استعدادیاب باشگاه چلسی این بازی را از نزدیک زیر نظر گرفت.
دیدار تیم‌های ملی زیر 18 سال فرانسه و لهستان با درگیری‌هایی شدید بین بازیکنان همراه بود و چهار بازیکن از دو تیم اخراج شدند.
دیدار تیم‌های ملی زیر 18 سال فرانسه و لهستان با درگیری‌هایی شدید بین بازیکنان همراه بود و چهار بازیکن از دو تیم اخراج شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ