ارلینگ هالند و اونای امری به عنوان بهترین بازیکن و بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند و گل متئوس نونز (ولورهمپتون) به چلسی نیز گل ماه معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم برترین‌های فوتبال آسیا آبان ماه در دوحه، پایتخت قطر، برگزار می‌شود.
اختتامیه چهاردهمین المپیاد دانش آموزی نانو و معرفی برترین‌های این دوره در روز ۲۲ مرداد ماه برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: مسابقات قهرمانی آسیا شرایط خاصی برای کاراته ایران دارد و امیدواریم ملی پوشان شایسته کشورمان بتوانند عملکرد خوبی در این دوره مسابقات به نمایش بگذارند.
برترین‌ها نوشت: تصویر بنری درباره رعایت حجاب برای جلوگیری از پلمب مغازه بین کاربران فضای مجازی فراگیر شده است. لازم به توضیح است که آمار دقیقی از تعداد واحد‌های پلمب شده وجود ندارد، ولی طی چند ماه گذشته خبر‌های فراوانی از پلمب واحد‌های صنفی در برخی استان‌ها به خاطر عدم رعایت حجاب منتشر شده است.
برندگان جوایز انفرادی مسابقات سری A در پایان فصل 23-2022 معرفی شدند.
هفته پایانی لیگ برتر پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت با برگزاری ۸ دیدار همزمان در شهر‌های مختلف برگزار و تکلیف بیست‌ودومین دوره لیگ برتر نیز مشخص شد.
ارلینگ هالند و اونای امری بهترین بازیکن و بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند و گل متئوس نونز (ولورهمپتون) به چلسی نیز گل ماه معرفی شد.
جایزه سرمربی و بازیکن ماه مارس لیگ برتر به میکل آرتتا و بوکایو ساکا از آرسنال رسید.
مارکوس رشفورد از منچستریونایتد بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر شد. عنوان بهترین مربی نیز به اریک تن‌هاخ رسید.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در مراسم پانچینا دورو که هر ساله برای انتخاب بهترین مربی فوتبال ایتالیا برگزار می‌شود به عنوان بهترین مربی سال گذشته انتخاب شد.
میکل آرتتا بهترین مربی ماه ژانویه لیگ برتر شد و مارکوس رشفورد نیز عنوان بهترین بازیکن این ماه را از آن خود کرد.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، بهترین مربی ماه های نوامبر و دسامبر لیگ برتر انگلیس شد و جایزه بهترین بازیکن نیز به مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال، رسید.
به بررسی بهترین‌های دنیای موبایل در سال ۲۰۲۲ از نظر یوتیوبر معروف، MKBDH خواهیم پرداخت. بر خلاف سال گذشته، امسال خبر چندانی از آیفون‌های اپل در این لیست نیست!
بزرگترین مشکل اتلتیکو مادرید، به گفته خود دیگو سیمئونه، خود سرمربی تیم است.
در پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر برخی بازیکنان با ارائه عملکرد خیره‌کننده خودشان را به عنوان یکی از بهترین‌های مسابقات معرفی کردند.
جدیدترین رده‌بندی بهترین‌های تکواندو جهان در اوزان المپیکی با صعود قابل توجه نمایندگان کشورمان همراه بود.
مارکا بر اساس داده های آماری، بهترین های دور گروهی جام جهانی را منتشر کرده و بر این اساس تیم ملی کشورمان رکوردهای جالبی را به ثبت رساند.
میگل آلمیرون، بال 28 ساله پاراگوئه ای نیوکسل و ادی هاو، مربی این باشگاه، بهترین‌های ماه اکتبر لیگ برتر انگلیس شدند.
امروز مطالبی همچون با بهترین‌های بورس امروز آشنا شوید!، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۱۷ آبان ماه | این رکورد در بورس ۱۴۰۱ شکسته شد، بازار سکه تحت تاثیر دلار ۳۶ هزار تومانی، قیمت دلار آزاد در کانال ۳۶ هزار تومان قد کشید/ از بازار توافقی چه خبر؟، مجمع پالایشی یکم و دارایکم ۱۴۰۱ کی برگزار می‌شود؟، جزییات عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وینگر استقلال امیدوار است پس از قهرمانی در سوپرجام همین روند را در لیگ برتر ادامه بدهند.
اریک تن هاخ و مارکوس راشفورد هر دو از منچستریونایتد، برنده جایزه بهترین سرمربی و بهترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر شدند.
اریک تن هاخ و مارکوس راشفورد هر دو از منچستریونایتد، برنده جایزه بهترین سرمربی و بهترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر شدند.
اولین دوره رقابت‌های تکواندو هیانگ آزاد کشوری با معرفی نفرات برتر، امروز 25 شهریور ماه در خانه تکواندو به پایان رسید.
ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس انتخاب شد و میکل آرتتا نیز عنوان سرمربی ماه را از آن خود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ