مربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد فنی بازیکنان این در جدال مقابل نفت مسجدسلیمان مدعی است که این تیم قادر خواهد بود به روند برتری‌های خود در ادامه فصل نیز تداوم بخشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی زنان فرانسه معتقد است شاگردان او در دیدار برابر مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی کار سختی خواهند داشت.
کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر معتقد است شاگردان او در دیدار برابر پاناما در مرحله یک چهارم نهایی جام طلایی کونکاکاف کار سختی خواهد داشت.
پاسور تیم ملی والیبال ایران معتقد است که بازی مقابل فرانسه همیشه دشوار است.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار برابر ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال جهان دارد.
هافبک تیم ملی فوتبال روسیه گفت: بازی‌های ایران را در جام جهانی تماشا کردم و مقابل این تیم کار سختی داریم.
شکست 3-2 در برابر استرالیا در بازی دوم کار صعود تیم ملی جوانان را به دور حذفی مسابقات جام ملت های آسیا سخت کرد، اما این صعود ناممکن نیست.
کارشناس بسکتبال ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران در پنجره ششم انتخابی جام جهانی در حد خودشان ظاهر نشدند و باید بهتر از این کار می‌کردند.
کاپیتان سابق تیم ملی هندبال ایران گفت: تیم ملی کار سختی در دور اصلی خواهد داشت و نباید انتظار داشته باشیم بازیکنان ما حتی مقابل لهستان هم برای کسب امتیاز به میدان بروند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است با توجه به تجربه پیکارهای جهانی امسال رقابت بسیار سختی را در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان پیش رو خواهیم داشت.
تیم ملی فوتبال قطر باید به سرعت خود را آماده دو بازی باقی‌مانده از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی کند.
مربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم و با توجه به بالا رفتن انتظارات از هندبال بانوان کار را برای ما سخت خواهد کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کار تیم ملی در جام جهانی سخت است گفت: با این که حریفان قدرتمندی داریم اما صعود از مرحله مقدماتی غیرممکن نیست و باید با تمرکز بازی کنیم.
تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه دیدار برابر چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی را واگذار کرد و کارش برای کسب سهمیه جهانی سخت تر شد.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب نتیجه مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، با مشکلاتی جدی در آستانه جام جهانی 2022 قطر روبرو شده است.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: این ارزیابی کلی و عمومی درباره تیم انگلیس است. ولز و آمریکا هم تیم‌های ناشناخته‌ای نیستند و بازیکنان با کیفیتی دارند و قطعا برابر این سه تیم کار آسانی نداریم.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ملی با کی‌روش کار سختی برای صعود به دور دوم جام جهانی ندارد.
وحید شمسایی می‌گوید دیدگاه او و دستیارانش حضور در فینال جام جهانی است.
وحید شمسایی می‌گوید دیدگاه او و دستیارانش حضور در فینال جام جهانی است.
تیم ملی کشورمان کار سختی مقابل لبنان نداشت و گام آخر خود را در دور گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا محکم برداشت.
کارشناس فوتبال با بیان این که تیم ملی فرصت کمی برای حضور در جام جهانی دارد گفت: آماده سازی تیم در این فرصت کوتاه کار سختی است.
دستیار اسکوچیچ معتقد است برخلاف خودش، سرمربی کروات سابق تیم ملی ناامیدی زیادی را پس از گرفتن رویای حضور در جام جهانی تجربه می‌کند.
برونو رزنده، پاسور تیم ملی برزیل، میلاد عبادی پور را بهترین بازیکن ایران می داند و معتقد است که آن ها فرداشب کار سختی خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ