دیدار سپاهان اصفهان و پرسپولیس درجام حذفی با حضور 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از آغاز دیدار سپاهان و تراکتور، رامین رضاییان توسط هواداران تیم تبریزی تشویق شد.
مسئولان برگزاری دیدار سپاهان و تراکتور با تایید انتقال یک هوادار تراکتور به بیمارستان، برخورد نارنجک با او را تکذیب کردند.
در حاشیه دیدار سپاهان و تراکتور نیمه اول این بازی را سیداسماعیل حسینی گزارش کرد و نیمه دوم با صدای محمدامین حیدری پخش شد.
دیدار سپاهان - تراکتور با چند صحنه مشکوک داوری همراه بود و اعتراض هر دو تیم را به دنبال داشت.
درگیری دانشگر و صفا هادی در دیدار سپاهان و تراکتور در دقیقه 45+5 درگیری شدید دانشگر و صفا هادی که برای هر دو بازیکن کارت زرد به همراه داشت. سپاهان 2 - تراکتور 0
کمیته انضباطی در بررسی پرونده تخلفات صورت گرفته در بازی سپاهان – پیکان مجتبی حسینی سرمربی تیم میهمان را جریمه کرد.
صحنه‌های مشکوک و تاثیرگذار دیدار سپاهان و پیکان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته‌اند.
تصمیم بحث برانگیز داور دیدار سپاهان و ملوان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
داور فوتبال ایران با انتشار تصاویری از آسیب‌دیدگی شدید خود حین تمرین خبر داد.
اگر نگوییم دیدار سپاهان مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ بیست و دوم، پرشورترین مسابقه نقش جهان پس از بازسازی بوده است، در حق این جشن ۶٠ هزار نفری اجحاف شده است.
در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و مس رفسنجان، شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
سلیمانی اضافه کرد: گل دوم سپاهان سالم بود زیرا نه خطایی انجام داد و نه آفسایدی بود. مغانلو با مدافع آخر پرسپولیس در یک خط بود و گل سپاهان درست بود. پنالتی‌ای که در وقت‌های اضافه گرفته شد، صحیح بود زیرا یزدانی پای مدافع پرسپولیس را زد. اخطار هم درست بود و در نتیجه مدافع سپاهان باید اخراج می‌شد که این اتفاق رخ داد.
بلیط فروشی دیدار سپاهان و‌ پرسپولیس آغاز شد.
ساعت برگزاری دیدار بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی تغییر کرد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور اطلاعیه ای از زحمات و همکاری کلیه دست اندرکاران و تماشاگران دیدار سپاهان و زنیت تقدیر به عمل آورد.
بیژن حیدری از سوی کمیته داوران به عنوان قاضی دیدار سپاهان و پرسپولیس انتخاب شد.
پرسپولیس در شرایطی از برگزاری دیدار سپاهان و زنیت شکایت می‌کند که بازخوانی تاریخ شرایطی مشابه را برای دیدار پرسپولیس با بایرن مونیخ نشان می‌دهد.
مربی سابق فوتبال ایران می‌گوید دیدار سپاهان و پرسپولیس در نقش جهان در حد لیگ برتر نبوده است.
مربی سابق فوتبال ایران می‌گوید دیدار سپاهان و پرسپولیس در نقش جهان در حد لیگ برتر نبوده است.
در این دیدار سپاهان بعد از ۴ هفته توانست طعم پیروزی را بچشد. شاگردان مورایس با این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند و به رده سوم جدول صعود کردند.
مدیر روابط عمومی سپاهان می‌گوید به رغم پیگیری‌های انجام شده، مجوزی در خصوص حضور بانوان در دیدار سپاهان و فولاد خوزستان صادر نشده است.
امیر قلعه نویی در دیدار مقابل سپاهان آرمین سهرابیان را در اختیار ندارد.
یکی از اتفاقات جالب توجه دیدار سپاهان و نساجی مازندران خنده‌های ابهام برانگیز چند بازیکن این تیم پیش از سوت آغاز بازی بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار سپاهان و استقلال همیشه جذاب بوده و تماشاگران را به ورزشگاه کشانده است، گفت: این دیدار جدال تفکرات دو مربی پرتعالی است که امیدوارم جذاب و تماشایی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ