تورنمنت بین‌المللی هندبال روسیه به احتمال فراوان برای نخستین بار با حضور یک تیم ایرانی برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
با برگزاری قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، نگاهی می اندازیم به نحوه صعود تیم ها به بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان که برای نخستین بار با حضور 48 تیم برگزار می شود.
شارلروا بدون حضور وینگر ایرانی خود نخستین بازی پیش‌فصل را پشت سر گذاشت.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند در نخستین بازی خود در تورنمنت کافا به یک پیروزی پرگل برابر تیم افغانستان دست پیدا کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از ۵۰ سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد تا نخستین حضور خود پس از انقلاب اسلامی را در این رقابت‌ها رقم بزند.
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از ۵۰ سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد تا نخستین حضور خود پس از انقلاب اسلامی را در این رقابت‌ها رقم بزند.
تیم ملی مینی فوتبال ایران به نخستین پیروزی خود در تاریخ حضور در جام جهانی دست پیدا کرد.
ملی پوشان هاکی روی یخ کشورمان در پنجمین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا از صف سنگاپور نیز گذشتند و فینالیست شدند.
ملی پوشان هاکی روی یخ کشورمان در پنجمین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا از صف سنگاپور نیز گذشتند و فینالیست شدند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی در کنست رژیم صهیونیستی با حضور رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، ادعاها علیه ایران را تکرار کرد.
دختران هاکی‌روی یخ ایران که تیمی «نوپا» و کم تجربه هستند برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده‌اند و امیدوارند در اولین حضور خود شگفتی‌ساز قاره‌کهن در این رشته شوند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی قزاقستان شده است، نخستین تمرین خود را در شهر آستانه این کشور برگزار کرد.
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید برگزار شد.
نخستین کنگره موبایل ایران با حضور همراه اول به عنوان رکورددار سرعت اینترنت در ایران آغاز به کار کرد.
با حضور رئیس کمیته پیکل بال فدراسیون انجمن های ورزشی کشور در همدان، این رشته ورزشی در این استان به طور رسمی با حضور مسئولان ورزش در سالن ابن سینا راه‌اندازی شد و طی مراسمی از کتاب "مبانی پیکل بال" که توسط عباس حاجیلو و فریده نوروزی نگارش و تدوین شده بود رونمایی شد.
نخستین اردوی تیم ملی جودو ناشنوایان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین حضور برون مرزی خود درسال جدید میلادی ۲۰۲۳ در نخستین تورنمنت رنکینگ سال کشتی جهان شرکت خواهد کرد.
نخستین رده‌بندی المپیکی تکواندو در سال 2023 از سوی فدراسیون جهانی منتشر شد و همچون ماه‌های گذشته نمایندگان کشورمان در میان بهترین‌ها حضور ندارند.
تیم ملی فوتسال ایران که برای حضور در تورنمنت ۶ جانبه و تدارکاتی عازم تایلند شده است، امروز یکشنبه در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف فنلاند رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد.
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و داخلی خود برابر مقاومت به پیروزی رسید.
ملی‌پوش وزن ۶۰ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جهانی معتقد است باید در نخستین تجربه حضور در رده بزرگسالان به اهدافش برای آینده دست یابد.
نخستین گروه از تیم‌های مختلف ورزشی کشورمان جهت حضور در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عازم قونیه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ