تیم‌های ملی پاراتکواندوی بانوان و آقایان کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا و تورنمنت بین‌المللی عازم پاریس خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان 8 آلیش کا را را برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد.
خوان کوادرادو، مدافع راست سابق یوونتوس، با ابراز غرور از 8 سال حضور در این تیم تاکید کرد که بی سر و صدا درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت.
روبرتو فیرمینو 8 سال حضور خود در لیورپول را "افتخار زندگی‌اش" نامید.
تیم ملی فوتبال ساحلی در حالی در مسابقات مقدماتی المپیک با حضور 8 تیم برتر آسیا شرکت می کند که سعید پیرامون یکی از بازیکنان کلیدی در اردوی تیم غایب است.
برای شرکت در فستیوال بین المللی ورزش های دانشگاهی روسیه حضور کاروان ورزشی دانشجویان ایران در 8 رشته در دو بخش دختران و پسران قطعی شد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در محل فدراسیون تکواندو ضمن دیدار و گفتگو با ملی پاشان پاراتکواندو دقایقی با آنها تمرین کرد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در محل فدراسیون تکواندو ضمن دیدار و گفتگو با ملی پاشان پاراتکواندو دقایقی با آنها تمرین کرد.
دور جدید اردوی تیم ملی تپانچه با حضور 8 تیراندازی از امروز (دوشنبه)، 14 فروردین ماه آغاز شد.
حضور افراد خودسر در حزوه انتخاباتی که عدم برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد را به همراه داشت، اما پس از 8 ساعت تاخیر و با دخالت استانداری انتخابات این حوزه بعد از ظهر آغاز شود تا به این طریق مشکلی در زمینه برگزاری سراسری انتخابات اتاق‌های بازرگانی به وجود نیاید.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 10 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 10 دقیقه با حضور بیش از دوسوم نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند
پیکان تهران با قرعه مناسبی در جام حذفی مواجه شده و شانس خوبی برای حضور در جمع 8 تیم دارد.
دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو آقایان به میزبانی خانه تکواندو آغاز شده است.
انجام 8 مسابقه توسط وسلی گومز چیزی نیست که مورد قبول امیر قلعه‌نویی قرار بگیرد.
با هدف افزایش تعاملات همکاری بین گروه خودروسازی سایپا و بانک پارسیان، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک پارسیان با حضور در سایپا، در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا به بیان موضوعات همکاری و نحوه افزایش آن پرداختند.
ریاض محرز، بازیکن تیم ملی الجزایر می‌گوید از حضور تیم ملی مراکش در میان 8 تیم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر احساس افتخار می‌کند.
در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد علاوه بر 8 کشتی‌گیر خارجی، هر 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد حضور خواهند داشت.
تولید انبوه هایما 8S جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی و مسوولان استان خراسان رضوی به صورت برخط در ایران‌خودرو خراسان آغاز شد.
استاندار: بند 7 و 8 شوغ شده بود ولی مسئله اصلی در بندی بود که بخشی از اراذل و اوباش در آن بند حضور داشتند.
نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی (یکشنبه 17 مهرماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی رأس ساعت 8 و 5 دقیقه و با حضور 195 نفر از نمایندگان در حالی آغاز شد که رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود به هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی اشاره کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای که با حضور 8 تیم برتر دنیا برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای که با حضور 8 تیم برتر دنیا برگزار می شود، شرکت می کند.
فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی با حضور 8 تیم در هر رشته امروز قرعه کشی شد.
هفته سوم بازی های لیگ برتر پر گل تر از هفته دوم بود. 19 گل در 8 بازی از خط دروازه ها عبور کرد و معدل گل در هر بازی بیش از 2 گل بود.
تیم ملی جوانان در کافا در حضور تیم های ازبکستان – قرقیزستان – تاجیکستان و افغانستان با 8 امتیاز قهرمان شد و حالا با یک روحیه خوب در انتظار بازی های مقدماتی در شهر بیشکک است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ