استقلال مقابل تراکتور در هفتۀ پانزدهم درحالی شکست خورد که نمایش اکثر بازیکنان این تیم پایین‌تر از حد تصور بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق تیم ملی ایران برای دومین فصل متوالی به عنوان دستیار پاکوخمس اسپانیایی در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد.
لیست بازیکنان پیکان تقریبا تکمیل شده و رسول خطیبی حالا با دست پُرتری کارش را جلو می برد.
انتشار ویدئویی که سازندگان بی نام و نشان آن، به دختران و زنان بی حجاب تذکر می‌دهند، به دلیل محتوای رعب آور و صداگذاری‌هایی که ترس را به مخاطب القا می‌کند، این گمانه زنی را مطرح کرده که احتمال بازگشت ارشاد به خیابان‌ها تا اندازه‌ای محتمل است.
رز‌های ماندگار یا جاودان اصولا به صورت تک شاخه به فروش می‌رسند و قیمت هر شاخه با توجه به سایز گل، رنگ، برند تولید کننده آن و جنس باکسی که در آن قرار می‌گیرد می‌تواند بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون تومان متفاوت باشد.
محققان وکتورهای ویروسی مصنوعی(AVV) ابداع کرده اند که می تواند وارد سلول های انسان شود، ژن درمانی انجام دهد و بیماری ها را ایمن و ارزان درمان کند.
زمانی در خصوص ترنسجندر‌ها بیان کرد: ترنسجندرها، افرادی هستند که هویت جنسی‌شان با جنسیت اطلاق شده در بدو تولد بر اساس اندام جنسی متفاوت است و می‌توانند هر گرایش جنسی داشته باشند. برخی افراد نمی‌توانند از نظر هویتی تعیین تکلیف خاصی داشته باشند یا برخی احساس می‌کنند از هر دو جنس یک سری ویژگی‌ها را دارند؛ این موارد نیز از شاخه ترنسجندر‌ها هستند.
وقتی همه نخود‌ها را از غلاف درآوردید و آبی به سر و رویشان زدید، وقت آن است بروید سراغ پخت و پز. بگذارید از همین اول بگوییم که برای پخت این خورشت بسته به جنس نخودفرنگی ها، حدود یک و نیم تا دو ساعت، زمان لازم است و عملا می‌توان آن را در لیست خورشت‌های فوری گنجاند و با کمترین زمان و البته مواد ممکن، یک خورشت متفاوت درست کرد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جنس فعالیت تشکیلاتی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است.
محققان کشور با همکاری محققانی از آلمان طی پژوهشی کروموزوم‌های میوزی جنس پیاز در ایران با تمرکز بر بخش آکانتوپراسوم (Acanthoprasum) را مورد مطالعه قرار دادند.
دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان جوجه یک‌روزه گفت: قیمت واقعی جوجه یک روزه از ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان بر اساس نژاد (سویه)، جنس و سن جوجه متفاوت است.
با اینکه سیستم‌های هوش مصنوعی فعلی، خصوصا در انجام وظایف تشخیص الگوی داده‌های بزرگ بسیار توانمند هستند و بهتر از انسان‌ها عمل می‌کنند، اما هوشمندی آن‌ها همانند ما نیست. ساختار سیستم‌های هوش مصنوعی شبیه به مغز ما نیستند و روش یادگیری آن‌ها نیز متفاوت است.
امامان محترم جمعه هم اگر یکی دو ماه پس از مهسا سکوت کردند به خاطر آن بود که با مقولۀ مصلحت آشنا و نگران کلیت بودند و منتظر بودند تا ببینند چه تصمیمی گرفته خواهد شد و حالا که از طرف حامیان مورد سؤال قرار گرفته‌اند که "قرارمان این بود؟" دوباره به بحث حجاب می‌پردازند و البته در این میان جنس انتقاد آقای احمد علم‌الهدی متفاوت است چون مراقب است که خدای‌ناخواسته گَردی بر دامان دولت کنونی ننشیند
آلومینیوم به جنس فولاد! رحمتی یقه سپاهان را هم گرفت
یک متخصص گفت: برای مراقبت‌های اولیه پوست قبل از هرچیز لازم است که هرکس بداند پوست‌اش شامل کدامیک از انواع چهارگانه می‌شود.
مسعود شجاعی چند روزی است که در تمرین تیم نساجی حاضر نمی شود. البته او هیچ گاه اهل جار و جنجال نبوده و به نظر می رسد به نقطه پایان در تیم مازنی رسیده است.
ملی‌پوش کشتی آزاد ایران گفت: جنس مردم ما طلاست اما این بار مدال ناچیز نقره را از ما قبول کنند.
معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سرقت‌ها از شریان‌های بزرگراهی تهران را دسته بندی کردیم که در حوزه تابلو‌های سطح بزرگراه‌ها به دلیل آنکه جنس این تابلو‌ها عمدتا آلومینیومی است هنوز شاهد بروز سرقت در این حوزه هستیم که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده باید جنس این تابلو‌ها تغییر کند و به جای آلومینیوم از آهن استفاده کنیم و در جا‌هایی که جنس تابلو‌ها تغییر کرده است میزان سرقت‌ها یا به شدت کاهش یافته و یا به صفر رسیده است.
باقر زاده گفت: جنس سوالات دانش‌آموزان عمیق‌تر شده و با گذشته متفاوت است و در بسیاری از موضوعات، سوالات خاصی را مطرح می‌کنند که ارائه پاسخ به آن‎ها با ظرافت‌ها و حساسیت‌هایی همراه است. امیدواریم روحانیون همراه با پاسخگویی به سوالات دانش‌آموزان در مدارس، به معلمان و مدیران به عنوان یاوران تربیتی مساعدت کنند و سعی در تقویت آن‌ها داشته باشند.
ایفاسرام اردکان با مجموعه ای از بازیکنان سابق و فعلی تیم ملی در لیگ برتر والیبال حضور دارد.
رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، درباره اعتراضات اخیر در کشور گفت: جنس اعتراضات آبان ۹۸ با اعتراضات امروز متفاوت است؛ در آبان ۹۸ خشونت به این شدت وجود نداشت.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به مذاکرات برای رفع تحریم گفت: مذاکره‌کنندگان از جنس مردم، امین، شجاع و مرد میدان هستند و ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد.
مقدار ویتامین و مواد معدنی که کودک نیاز دارد بسته به سن، جنس، اندازه و نمودار رشدی او متفاوت است. به گفته کارشناسان بهداشت کودکان ۲ تا ۸ ساله روزانه ۱۰۰۰ کالری، ۹ تا ۱۳ ساله به ۱۴۰۰ تا ۲۶۰۰ کالری نیاز دارند البته این مقدار هم با توجه به سن و میزان فعالیتشان تغییر می‌کند.
بیماران نادر با تفاوت‌های ظاهری که جامعه آن‌ها را با دیواری از جنس نادانی برای همیشه کنار می‌گذارد و این آدم‌هایی که سهم درستی از زندگی نبرده‌اند، تمام عمر به انزوا می‌روند؛ دیگر نه توان تحصیل و اشتغال دارند و نه حضور فعال در جامعه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ