ساکنان شهرک صهیونیست نشین اسدود در اطراف نوار غزه از قطع مکرر برق در این منطقه شکایت کرده و مقامات صهیونیست را ناتوان توصیف کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادر فنی پرسپولیس دنبال هماهنگی بیشتر بین بازیکنان خود برای ادامه رقابت های لیگ برتر است.
منابع عبری زبان با اشاره به اخراج یک مدل زن اسرائیلی از هتلی در شهر قاهره، از ناراحتی شدید وی از این اقدام مصری‌ها خبر داده‌اند.
براساس کدگذاری‌های صورت‌گرفته، ۱۰ زمینۀ ارتباطات شبکه‌ای و روابط زنجیره‌ای فسادزا در شهرداری، ناکارآمدی، ضعف و انحراف در سیستم‌های نظارتی، نظام اداری ناکارآمد و مستأصل شهرداری، نارسایی قوانین، نبود ارادۀ علمی و عملی در مبارزه با فساد، فرهنگ سازمانی فسادزده، نظام اطلاعاتی ناقص، نظام معیشتی آسیب‌پذیر، فساد عادی‌سازی شده و نظام مالی مستعد فساد، از زمینه‌های خاص رخداد فساد اداری در شهرداری تهران شناخته شده‌اند.
بخشی از التهاب و نارضایتی عمیقی که در جامعه و به ویژه در تهران وجود دارد، فقط ناشی از فقر و تورم نیست، بلکه، ناشی از تنگنای حضور فرهنگی و حضور اجتماعی در فضای شهری هم هست؛ و این تنگنای حضور فرهنگی و اجتماعی، برای شهروندان، تنگی تنفس ایجاد می‌کند. این در حالی است که استادان ارزشی و انقلابی ده‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی کشور در اختیارشان قرار دارد.
مربی گلرهای برزیلی پرسپوليس از وضعیت شکل گرفته حول پست دروازه‌بانی این تیم ناراضی است و به همین منظور در باشگاه حضور یافت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه در جذب بازیکن و تمدید قراردادها به هیچ وجه راضی نیست.
شاهرود- تاریکی معابر و خاموش تیرهای برق مشکلات عدیده ای را برای مردم شاهرود به وجود آورده است.
یک نماینده مجلس با انتقاد نسبت به تصمیمات شورای رقابت گفت: نگاه دستوری شورای رقابت به خودرو نارضایتی خودروسازان و بلاتکلیفی خریداران را به دنبال داشته است.
سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن ممکن است از این تیم آلمانی جدا شود.
آئورلیو دی لورنتیس و ناپولی رودی گارسیا را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند، انتصابی که مورد استقبال هواداران باشگاه قرار نگرفت.
ابراهیما کوناته، مدافع لیورپول از مدیران این باشگاه خواست چند بازیکن جدید بخرند. لیورپول در این تابستان چند بازیکن را از دست داده است.
نتایج جدیدترین نظرسنجی منتشرشده در آمریکا نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به شدت از آینده کشور و و روند صعودی نرخ تورم نگران هستند.
لائوتارو مارتینز و فرانسیسکو آچربی، ستاره‌های اینتر، معتقدند که علی‌رغم پیروزی 2-0، تیم‌شان کار میلان را تمام نکرد.
سرمربی استقلال از ادامه فعالیت برخی نزدیکان فتح‌الله‌زاده در باشگاه ناراضی است.
یک روزنامه آلمانی نوشت که وزیر دفاع این کشور با اقدامات خود از زمان روی کار آمدن، موجی از نارضایتی‌ها را در میان نظامیان باعث شده است.
رایان گراونبرخ، بازیکن هلندی بایرن مونیخ، از وضعیتش در این تیم رضایت ندارد و خروج از جمع باوارایی‌ها رد نمی‌‎کند.
دنیله ده‌روسی، ستاره سابق رم، در حالی که برای جشن تولد همسرش به لندن رفته بود در کافه‌ای مشغول تماشای دربی شهر رم شد.
انتشار تصاویر کوهی از زباله‌ها در پاریس باعث نارضایتی عمومی شده است. کارگران شهرداری این شهر در مخالفت با قانون اصلاحات بازنشستگی دست به اعتصاب زدند و زباله‌ها را جمع‌آوری نکردند. در اصلاحات جدید فرانسه، سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال افزایش می‌یابد.
دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، از این که باید همچنان در زندان شهر بارسلونا بماند بسیار ناراحت است.
تیم های کشتی آزاد بانک شهر ایران و روسیه امروز در فینال جام باشگاه های جهان به مصاف هم رفته اند.
عضو شورای شهر تهران گفت: اهالی و شهروندان مناطق تهران از ایجاد مسیر دوچرخه سواری ناراضی هستند.
میلاد کی‌مرام که برای تماشای بازی تیم محبوبش به شهرک اکباتان آمده بود با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.
امکانات شهر مسجدسلیمان برای میزبانی و انجام بازی‌های لیگ برتر مناسب نیست و سازمان لیگ نسبت به این موضوع تاکید دارد.
هنرمندانی از اوکراین و ایالات متحده در حال تبدیل انبوهی از اتومبیل‌های سوخته شده در روز‌های اولیه جنگ روسیه در اوکراین با گل‌های آفتابگردان درخشان هستند. هنرمندان ماشین‌های جنگ زده را نقاشی می‌کنند تا روحیه مردم اوکراین را بالا ببرند. با این حال، این ابتکار باعث ناراحتی برخی از مردم محلی شده است که فکر می‌کنند برای زیباسازی خرابه‌های جنگ خیلی زود است. مقامات شهری کار هنرمندان را تایید کرده اند و گفته‌اند که هیچ کس در ماشین‌ها کشته نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ