عضو شورای شهر تهران گفت: اهالی و شهروندان مناطق تهران از ایجاد مسیر دوچرخه سواری ناراضی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: متأسفانه تقریباً در هیچ حوزه‌ای وعده‌های رئیسی محقق نشده و عملکرد دولت سیزدهم قابل قبول نیست بنده این اظهارات را با ناراحتی درونی بیان می‌کنم و می‌گویم.
شاهرود- تاریکی معابر و خاموش تیرهای برق مشکلات عدیده ای را برای مردم شاهرود به وجود آورده است.
با تکلیفی که برنامه هفتم برای وزارت ارتباطات مشخص کرده است و با توجه به مصرف و نیازی که از سبد مصرف خانوار قابل حذف نیست، احتمالا هزینه اینترنت رشد قابل توجهی پیدا خواهد کرد؛ این یعنی، افزایش نارضایتی اجتماعی.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: هرگونه رفتار منجر به نارضایتی مردم، ایجاد خسارت، مزاحمت و سد معابر در شب چهارشنبه سوری با اقدام قانونی روبه رو خواهد بود.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: هر گونه رفتار منجر به نارضایتی مردم، ایجاد خسارت و مزاحمت و سد معابر در شب چهارشنبه سوری با اقدام قانونی روبه رو خواهد بود.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که مردم از وضعیت بازار بسیار گلایه مند هستند، گفت: بسیاری از این مشکلات، نارضایتی ها و مسائل اقتصادی قابل مدیریت و برطرف شدن است و مردم از مسئولان انتظار دارند با همراهی، هماهنگی و همفکری، مشکلات را از پیش راه مردم، انقلاب و نظام بردارند.
در اغتشاشات اخیر در حالی که سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس همه مزدوران خود و رسانه‌های وابسته را به صف کرده و دستور جنایت، شرارت، ترور و حتی اقدامات تجزیه‌طلبانه را صادر کرده بودند، خاتمی و موسوی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات، اغتشاشگران اجاره‌ای را معترض جا زده و خواستار مدارا با آن‌ها شدند. ضمن این که خاتمی به اعتبار سوء عملکرد دولت ائتلافی روحانی، متهم اصلی در فریب انتخاباتی مردم و نارضایتی بعدی مردم از شرایط اقتصادی است.
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل ناراحتی مستکبران جهانی از سپاه این است که این نهاد تنها عامل شکست برنامه ها و توطئه های رنگارنگ آنها بوده است.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه قبوض گاز مردم شاهرود باید تصحیح شود، گفت: این روزها شاهد سر رسید قبوض خانگی بسیار گران هستیم که باعث نارضایتی مردم شده است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد گفت: حاشیه‌ها نباید موجب بی‌توجهی به متن شود؛ متن گره‌گشایی از کار مردم است.
فومن- نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه عرصه را نباید برای روستاییان تنگ کرد، گفت: برخی اقدامات دستگاه‌ها سبب نارضایتی عمومی می‌شود که باید با آن برخورد شود.
آیت‌الله نوری همدانی گفت:‌ امروز آنچه مهم است مردم هستند، و باید مسئولان امر به این موضوع عنایت ویژه‌ای داشته باشند. باید شرایط اقتصادی آنان سر و سامان پیدا کند. بخشی از مسئولان در حال تلاش و کوشش هستند اما باید خدمت رسانی بیشتری به مردم صورت بگیرد. خدمت و رسیدگی به وضع آنان در اولویت کار مسئولان باشد.
بر اساس پژوهش و نظرسنجی جدیدی که دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری با وزارت صمت در تابستان ۱۴۰۱ انجام داده است، مردم نیز امید چندانی نسبت به برخورد با پدیده شوم قاچاق در کشور ندارند.
سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین نمی‌برد/ همه مسببان و برنامه‌ریزان و تخلف‌کنندگان حوادث سیستان و بلوچستان مورد بازخواست و برخورد قرار گیرند/ اینکه هر اعتراضی، اغتشاش معرفی شود مشکل را بیشتر می‌کند/
وزیر دادگستری با بیان اینکه اجرای قوانین و مبارزه با فساد باید توأم با اخلاق و انصاف باشد،گفت:بی دقتی و اهمال در این موضوع نارضایتی و دلسردی مردم را در پی‌‍ دارد.
آن‌ها می‌خواهند ما را در یک دور باطل گرفتار کنند که به خاطر وجود اغتشاشات از اصلاح لازم صرف‌نظر کنیم و از سوی دیگر معترضین را به دلیل عدم وجود تغییرات، بیشتر در میدان درگیر کنند. اصلاح و روزآمدسازی نیازمند آرامش است.
عضو مجلس خبرگان رهبری و مدیر شورای عالی حوزه علمیه قم با ابزار ناراحتی از اتفاق حرم حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: این‌ها کاری با تظاهرات مردم ندارد بلکه این‌ها کسانی هستند که علیه نظام و مردم انقلابی قصد سوء دارند.
حتی اگر در خوش‌بینانه‌ترین حالت فرض کنیم مردم به لحاظ درآمدی در وضعیت مناسبی به سر می‌برند، مساله مهم دیگر فساد و تبعیض است که در شرایط فعلی و با همه‌گیرشدن فضای مجازی و رسانه‌های فراگیر امکان اطلاع مردم در اقصی نقاط کشور از رویداد‌های پشت پرده کشور فراهم شده است.
رئیسی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نیاز‌های مردم بویژه فعالان اقتصادی در استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی، دستگاه‌های متولی را مکلف کرد همه تلاش خود را برای تقویت و ارتقای کارآمدی پلتفرم‌های ارتباطی داخلی به کار بگیرند تا پاسخگوی همه نیاز‌های مردم باشند.
اگر حضرات از اطاق‌های دربسته تصمیم‌گیری‌ها خارج شوند و از حقوق و مزایای ویژه خود بگذرند و در میان مردم و هم‌سطح با مردم درآمد داشته باشند و با ادارات به مثابه افراد عادی فاقد رانت و جایگاه مسئولیتی مراجعه کنند، به این واقعیت پی خواهند برد که نارضایتی در جامعه فراوان است.
بیژن عبدالکریمی گفت: اقتدار تنها در کاربرد زور نیست؛ باید از ابزار‌های نرم هم برای فرو نشاندن خشم و نارضایتی بحق مردم استفاده کرد. این مواجهه یک ظرافت خاص می‌طلبد. من خواهان تضعیف قدرت سیاسی کشور نیستم. خطر تجزیه ایران برای من و هر ایرانی میهن دوستی جدی است، اما راه مقابله با تجزیه‌طلبی از طریق روش‌های سلبی نیست.
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
محسن رضایی گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ