فرزین با اشاره به بهبود شاخص‌های اقتصادی کشورمان در ۲ سال گذشته به رغم تشدید تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، خواستار حمایت این صندوق از برنامه‌های تقویت بانکداری بین‌الملل به منظور ارتقای و گسترش روابط اقتصادی و تبادلات تجاری با کشور‌های مختلف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتنهام در دیدار مقابل منچستریونایتد در دقایق اول نیمه دوم توسط په‌په سار، هافبک سنگالی‌اش به گل رسید.
پاکو خمس به تصور انگیزه بالا تمامی بازیکنانی که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند در ترکیب تیمش قرار داد.
یکی از روش‌های اصلی افزایش سرمایه شرکت‌ها در بازار بورس افزایش سرمایه از طریق آورده‌ی نقدی سهامداران و انتشار حق تقدم است. در این گزارش به حق تقدم‌هایی که در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت‌ها تصویب شده است و تا پایان شهریور ۱۴۰۲ مهلت دارند پرداخته شده است.
بازیکن گیلانی تیم فوتبال ذوب آهن به شدت نسبت به امکانات زیرساختی ورزشگاه سیروس قایقران و چمنش معترض است.
قائمشهر- مربی تیم نساجی مازندران حق نساجی را کسب سه امتیاز در بازی مقابل پیکان تهران دانست و گفت: بدشانس بودیم.
مالک تراکتور می‌گوید در صورت پرداخت حق پخش، باشگاه‌های ایرانی هم می‌توانند مثل تیم‌های عربستانی بازیکن جذب کنند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک و فوتبال زنان کشور از خبر مهمی پرده برداشت.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، از پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۷۱ هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت خبر داد.
ملی‌پوش سابق والیبال ایران معتقد است با توجه به مصدومیت میثم صالحی، حق معنوی نژاد بود که در ترکیب تیم باشد.
حق میزبانی از تیم‌های بدون بلیت‌فروشی الکترونیکی سلب شد
وزیر ورزش و جوانان به موضوع پذیرفته نشدن انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایران از سوی فدراسیون جهانی این رشته ورزشی واکنش نشان داد.
مجتبی فریدونی در مورد درآمدهای باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از حق پخش یادداشتی را منتشر کرده است.
ذبیح الله مجاهد گفت: «کرسی افغان‌ها در سازمان ملل متحد حق افغان‌ها در این سازمان است. همچنین سرمایه افغانستان که از سوی آمریکا مسدود شده نیز حق افغان‌ها است. آمریکا جنگ نظامی خود را متوقف کرد و ظاهرا دست از اشغال افغانستان برداشت، اما همچنان عقده گشایی و سیاست‌های نادرست را دنبال می‌کند.»
با مجوز مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و در اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت دولت سیزدهم، سقف سه فرزند در پرداخت حق اولاد بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی اصلاح می‌شود.
طبعا زمانی کلمه رجل شامل هر دو جنس خواهد شد که قدرت زنان و مطالبات آنان در جامعه زیاد شود. پس این اصل تفسیرپذیر است و قابلیت انطباق با خواست جامعه را دارد. اختلاف اصلی درباره آن دسته از قوانین اساسی که اجرا می‌شود در این بخش است. ولی تفسیر اصول و قواعدی دارد، به عبارت دیگر مرجع تفسیر نمی‌تواند هر برداشتی را به صرف اینکه در حوزه صلاحیت اوست، تفسیر بنامد. تفاسیر حقوقی باید به گونه‌ای معتبر و موجه باشد که بخش بزرگی از جامعه حقوق‌دانان کشور با آن همراهی کنند. تفسیر‌های دلبخواه و به سود قدرت یا یک گروه، مصداق تفسیر به رای و سوءاستفاده از حق است و پذیرفتنی نیست.
«علی بهادری جهرمی» با بیان این‌که جهت‌گیری لایحه بودجه ۱۴۰۲ مبتنی بر پیشرفت و عدالت مردم‌بنیاد برای تحقق ایران قوی است، تصریح کرد: ۴۰ نکته از این لایحه در 4 حوزه «اقتصاد و تولید دانش‌بنیان»، «اشتغال و مسکن»، «اجتماعی، بهداشت و سلامت» و «محیط‌زیست، فرهنگ و صنایع‌دستی» احصا شده است.
وزیر بهداشت در رابطه با کارت زرد گرفتنش از مجلس شورای اسلامی گفت: ویا از پاسخ‌ها قانع نشدند و اشکالی هم ندارد. ۹۰ درصد سوالات مربوط به عملکرد فدراسیون‌ها بود.
طبق شرایط جدید، اولویت حق استفاده از قبر‌ها در قطعات قدیمی به افرادی واگذار می‌شود که یکی از بستگان درجه یک متقاضی، در آن قطعات مزار داشته باشد. همچنین برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در این بخش، به هر کدملی صرفا یک پلاک قبر واگذار می‌شود و شرایط انتقال سند قبر به دیگران نیز برداشته شده است.
طبق شرایط جدید، اولویت حق استفاده از قبر‌ها در قطعات قدیمی به افرادی واگذار می‌شود که یکی از بستگان درجه یک متقاضی، در آن قطعات مزار داشته باشد. همچنین برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در این بخش، به هر کدملی صرفا یک پلاک قبر واگذار می‌شود و شرایط انتقال سند قبر به دیگران نیز برداشته شده است.
علی سالاریان معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، با عنوان این مطلب که حق بیمار است که از هویت افرادی که در اتاق عمل حضور دارند، آگاه باشد، گفت: این اقدام برای همکاران ما نیز مهم است که از ورود افراد غیر پزشک به اتاق‌های عمل از طریق دوربین‌های نظارتی جلوگیری شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بر ضرورت حل مشکلات درمانی ایثارگران تأکید کرد.
مدیریت صحیح منابع آبی در حوزه تامین و برداشت از حوضه‌های آبخیز چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین مطالبات مردم این استان محسوب می‌شود، رهاورد مدیریت ناصحیح در برداشت از منابع آب سطحی و زیرزمینی در طی سالیان اخیر موجب شده است تا شاهد بحران کنونی در استان برای تامین آب شرب مرکز استان و تعدادی از شهر‌ها و روستا‌ها باشیم.
از ابتدای امسال تا کنون در مجموع ۱۳۱۱۴ میلیارد تومان از طریق انتشار اوراق نقدی، حدود ۴۱ درصد از طریق بازار پول و ۵۹ درصد از طریق بازار سرمایه تامین مالی شده است.
بخشایش اردستانی گفت: «مسئولان نباید هر اعتراض صنفی را سیاسی برداشت کنند. باید بدانند که اعتراض صنفی حق مردم است و حتی می‌توانند مجوز برگزاری تجمعات را بدهند تا مردم با امنیت تجمع کنند و حتی خبر تجمع هر صنف در اخبار صداوسیما نشان داده شود تا حساسیت موجود بر اعتراضات از بین برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ