تاتنهام در دیدار مقابل منچستریونایتد در دقایق اول نیمه دوم توسط په‌په سار، هافبک سنگالی‌اش به گل رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائمشهر- مربی تیم نساجی مازندران حق نساجی را کسب سه امتیاز در بازی مقابل پیکان تهران دانست و گفت: بدشانس بودیم.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال می گوید فدراسیون به وعده هایش در خصوص پرداخت حق و حقوق او عمل نکرده است.
همانطور که انتظار می رفت، در فدراسیون فوتبال بلژیک و در واکنش به تنش بین تیبو کورتوا و تدسکو (مربی بلژیک) آنها حق را به مربی ایتالیایی دادند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حاشیه‌های چند وقت اخیر که منجر به دوری او از کادرفنی تیم ملی شد و هک شدن صفحه اجتماعی‌اش گفت: شخصی بر اثر ناآگاهی و عدم اطلاع آن اتفاق را رقم زد اما گذشت زمان ثابت کرد که حق با من است.
روبرتو اولابه، مدیر ورزشی سوسیداد، از اظهارنظر ژاوی در مورد مارتین زوبیمندی عصبانی است و گفت که مربی بارسا نباید از بازیکن تیم حریف صحبت کند.
مربی تیم فولاد گفت که اگر مدیران بخواهند مثل جواد نکونام او را تحت فشار بگذارند که استعفا بدهد، بدانند که وی اهل استعفا نیست.
از میان 386 مربی و کاپیتانی که در انتخاب بهترین‌های سال فیفا حق رأی داشتند، تنها 10 نفر وینیسیوس را در میان سه بازیکن برتر دنیا قرار دادند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت به ناداوری‌ها علیه این تیم و تاثیرگذاری آن در از دست رفتن برتری‌هایشان انتقاد کرد.
مهدی تاج می‌گوید حرف‌های اسکوچیچ بار حقوقی داشته و می‌توانند از او بابت ادعاهایش شکایت کنند اما این به معنای این نیست که این مربی حرف خلافی زده است.
محمد محبی از سوی باشگاه سانتاکلارا از حضور در تمرینات استقلال هم منع شده است!
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان می‌گوید که در این سال‌ها با عدم برگزاری انتخابی تیم ملی و دخالت در لیگ برتر، در حق کشتی فرنگی ظلم شده است.
مربی بدنساز پرسپولیس از نظارت ویژه کادرفنی بر تعطیلات بازیکنان می‌گوید؛ از اینکه آنها در روز بازگشت تست‌هایی را پشت سر می‌گذارند که باید نتایجی مشابه به پیش از تعطیلات را داشته باشد.
شهریار حیدری گفت: دیوان عدالت اداری نیز در همین هفته تشکیل جلسه داد و رأی که برای لغو فوق‌الاده مناطق جنگی صادر کرده بود را نقض کرد؛ بنابراین فوق‌الاده مناطق جنگی برای استان‌های ذکر شده برقرار است.
یورگن کلوپ، مربی لیورپول، معتقد است که تیمش امروز مستحق شکست برابر ناتینگهام فارست نبود و تاکید کرد که برای تغییر دادن وضعیت فعلی باید بجنگند و ناامید نشوند.
یورگن کلوپ، مربی لیورپول، معتقد است که تیمش امروز مستحق شکست برابر ناتینگهام فارست نبود و تاکید کرد که برای تغییر دادن وضعیت فعلی باید بجنگند و ناامید نشوند.
مربی گل گهر می‌گوید امیر قلعه نویی برای موفقیت تیم از جان و دل تلاش می‌کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود اینکه تغییرات ناگهانی در مدیریت باشگاه استقلال، سرمربی تیم را شوکه کرده، اما او باید خیلی زود به خود بیاید و فقط روی مسائل فنی تمرکز کند.
مربی تیم هوادار به قضاوت داور دیدار این تیم برابر مس رفسنجان اعتراض کرد.
سرمربی سپاهان می‌گوید تیم او مشکل عاطفی ندارد که با حضور مربی ایرانی حل کند.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای هدایت این تیم در جام جهانی قطر است، گفت: روشی که اسکوچیچ را حذف کردند نشان می‌دهد منصف نیستیم.
اوج عصبانیت این مربی در کنفرانس خبری رخ داد؛ جایی که او تاکید کرد همین یک امتیاز هم حق تیمش نبوده و بازیکنانش را به ترسو بودن متهم کرد.
استقلال برای پرداخت مطالبات این مربی حدود ۱۵ روز فرصت دارد. هم‌چنین باید روی مطالبات اصلی این مربی، سود ۵ درصدی دیرکرد مطالبات استراماچونی، حق دادگاه و مسائل مربوط به آن را در نظر گرفت
استقلال برای پرداخت مطالبات این مربی حدود ۱۵ روز فرصت دارد. هم‌چنین باید روی مطالبات اصلی این مربی، سود ۵ درصدی دیرکرد مطالبات استراماچونی، حق دادگاه و مسائل مربوط به آن را در نظر گرفت
"باندبازی" در سیستم فروش خودرو وجود دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ