مقاله دانشیار دانشگاه تهران درباره شیوه‌های نوین تأمین برق برای مناطق روستایی، با مطالعه موردی بر روی روستای آشار شهرستان مهرستان سیستان و بلوچستان، توسط انتشارات الزویر منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از ارسال پیامک‌های محیط زیستی به زوار اربعین برای الگوسازی خبر داد.
حفظ و ترویج الگوهای فرهنگ غذای ایرانی میان خانواده‌ها، نگهداشت و ترویج غذاهای سنتی اقوام ایرانی و نقش غذا در تحکیم بنیاد خانواده از برنامه‌های کارگروه سفره و تغذیه خانواده است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: امیدواریم الگوهای خوب عفاف و حجاب برای نسل‌های جدید معرفی شوند و اثرگذار باشند.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان از تدوین شیوه‎‌نامۀ «شناسایی و حمایت از مستعدان‌برتر و نخبگان غیرایرانی» با هدف الگوسازی و توسعۀ همکاری‌های متقابل خبر داد.
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدا فرمودند: همه‌ی آنچه که در خاطره‌ی شماها از شهیدانتان وجود دارد، اینها همه درس است، اینها باید گفته بشود، اینها باید منتشر بشود.
در این میان، کسانیکه میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی وکمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: رشد و کارآمدی مجموعه پدافند هوایی ارتش برگرفته از سه عنصر خودباوری، تکیه بر توان داخلی و الگوسازی از نخبگان علوم فنی و پدافندی است.
سرمربی تیم ملی آرژانتین به تمجید از ستاره ملی‌پوش الهلال پرداخت.
ایجاد شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی با الگوسازی و پیاده سازی مدل های مطلوب و نوآورانه در حوزه کشاورزی در زمینی به مساحت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هکتار کلید خورد.
وحید فاضلی می‌گوید بازی آلومینیوم و مس کرمان برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و با توجه به حساسیت بازی داور نقش تعیین کننده‌ای دارد.
سالم الدوساری، ستاره عربستانی الهلال، شبی تاریخی را در دوحه سپری کرد و نقشی پررنگی در صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.
سالم الدوساری می‌گوید مقابل فولاد تا آخرین لحظه تاکتیکی را که رامون دیاز می‌خواست پیاده کردند.
سرپرست اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فراخوان ایده روایت زن شهید گفت: هدف از این فراخوان الگو سازی از زنان شهید و ایثارگر در قالب ایده‌های برتر است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: کار کردن در محلات کم برخوردار مثل باز کردن معبر در میدان مین است. جوانان با توان مضاعف در راستای الگوسازی و صف شکنی برای رسیدن به اهداف والای انقلاب بکوشند.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه دادگستری این استان نقش ویژه‌ای از حیث تربیت نیروهای کارآمد قضائی بر عهده دارد، گفت: دادگستری این استان با در بعد رسیدگی‌ها الگوساز باشد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نباید دور نخبه دیوار کشید، گفت: مهمترین حمایت از نخبگان، تکریم و الگوسازی از آنان و معرفی‌شان به جامعه است.
مقاله دانشیار دانشگاه تهران درباره شیوه‌های نوین تأمین برق برای مناطق روستایی، با مطالعه موردی بر روی روستای آشار شهرستان مهرستان سیستان و بلوچستان، توسط انتشارات الزویر منتشر شد.
مراسم رونمایی از چهارمین کتاب شهید کشتی‌گیر سید مصطفی میرشاکی امروز با حضور رئیس فدراسیون، رئیس بسیج ورزشکاران، خانواده شهید، نویسنده کتاب در فدراسیون برگزار شد.
گابریل کالدرون معتقد است شکست آرژانتین برابر عربستان، باعث قدرتمندتر شدن این تیم و قهرمانی در جام جهانی 2022 شد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند.
سمنان- مسئول اجرای طرح یار شهید در کشور از اجرای این طرح در ۱۱ استان با محوریت نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: الگوسازی شهدا برای نسل آتیه ساز انقلاب اسلامی، از اهداف طرح است.
الگوهای جهانی ایجاد مرکز اعزام مشترک در هشتمین نشست اعضای کمیته تخصصی مرکز اعزام مشترک و شماره واحد امدادی مورد بررسی قرار گرفت.
سالم الدوساری با وجود مصدومیت نسبتا سنگین مقابل مکزیک بازی کرد و موفق به گلزنی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ