کمیته بین‌المللی المپیک نتیجه انتخابات برگزار شده برای کمیته ملی المپیک ایران را تایید و نام رئیس جدید را ثبت کرد اما نام دبیرکل این کمیته هنوز تغییر نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون جودو گفت: با توجه به جلساتی که در کمیته ملی المپیک داشتیم، حضور تیم‌های ملی جودو زنان و مردان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو قطعی است.
پس از جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی نشست فوق العاده ای با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید در محل کمیته برگزار شد.
فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید به جمع بندی رسیده و به دنبال توافق نهایی با کمیته ملی المپیک است.
ششمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون جودو امروز دوشنبه ۱۹ دیماه با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برگزار شد.
«توماس باخ» رئیس کمیته بین‌المللی المپیک طی نامه‌ای انتخاب محمود خسروی‌وفا به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کمیته بین‌المللی المپیک نتیجه انتخابات برگزار شده برای کمیته ملی المپیک ایران را تایید و نام رئیس جدید را ثبت کرد اما نام دبیرکل این کمیته هنوز تغییر نکرده است.
با وجود گذشت دو هفته از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، نتیجه این انتخابات هنوز توسط کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) تایید نشده است.
رئیس موقت شورای المپیک آسیا و مدیر کل شورای المپیک آسیا طی پیام های جداگانه ای انتخاب محمود خسروی وفا بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران را تبریک گفتند.
راجا راندمیر سینک رئیس موقت شورای المپیک آسیا و حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا طی پیام‌های جداگانه‌ای انتخاب محمود خسرو‌ی‌وفا بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران را تبریک گفتند.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی با ابراز رضایت از روند مجمع انتخاباتی کمیته گفت: انتخابات واقعا دموکراتیک بود.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
دارنده نخستین مدال نقره بانوان در مسابقات جهانی کاراته گفت: برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک تمام تلاشم را کردم به ایران سفر کنم، اما متاسفانه شرایط مهیا نشد.
زمان آغاز پنجاه و یکمین مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک  از ساعت ۱۵ به ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۶ شهریور ماه تغییر یافت.
با توجه به قرار گرفتن نام دو نفر در لیست کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، شرایط فعلا پیچیده و حساس پیش می رود.
رئیس فدراسیون جودو از حضور در انتخابات پست ریاست کمیته ملی المپیک در انتخابات این کمیته کنار رفت.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ۳۱ نفر نام نویسی کردند اما خبری از وزیر ورزش و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نشد.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ۳۱ نفر نام نویسی کردند اما خبری از وزیر ورزش و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نشد.
۳۱ نفر کاندیدای انتخابات کمیته ملی المپیک شدند و برای پست های ریاست، نایب رییسی و عضویت در هیات اجرایی ثبت نام کردند.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر نام نویسی کردند اما خبری از وزیر ورزش و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نشد.
رئیس فدراسیون سه‌گانه امروز برای انتخابات کمیته ملی المپیک نامزد شد.
معاون پیشین توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک به هر دلیلی خساراتی را به دنبال خواهد داشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان/ آتش سوزی در پاساژ فاقد پایان کار گلشن مال/ مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله/ فرار از چنگ مرد چاقوکش!/ اتوبوس شرکت واحد ۵ خودرو را له کرد/ چشم در چشم خونبار!/ نقص فنی عامل سقوط مرگبار هواپیمای جنگنده
حلوا رولی با موز یکی از انواع حلواهای مجلسی است و از آنجا که موز در میان حلوا قرار می‌گیرد، بسیار خوشمزه و مقوی است؛ همچنین برای پذیرایی ظاهر بسیار زیبایی دارد.
جبهه‌گیری دو نهاد اصلی متولی ورزش ایران درست حین سفر یک مقام عالی‌رتبه ورزش قاره آسیا به تهران رخ داده است که می‌تواند اتفاقی هم نباشد! عیان شدن شکاف عمیق و دخالت بر سر انتخابات قریب الوقوع کمیته المپیک و داستان تکراری جنگ قدرت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ