ویرانی جنگل‌های بارانی آمازون در برزیل طی دوان "ژائیر بولسانارو" رئیس جمهور سابق برزیل به شدت افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی این بار کشورهای مختلف جهان را به شکل روسای سازمان های مافیایی تصویر سازی کرده است.
هوش مصنوعی این بار کشورهای مختلف جهان را به شکل روسای سازمان های مافیایی تصویر سازی کرده است.
محل کشف این جسد، در دوران باستان یک روستای ماهیگیری به نام «Aspero» بوده که در ۲۲ کیلومتری شهر کارال قرار داشته است. تمدن ناشناخته کارال یکی از قدیمی ترنی تمدن‌ها در آمریکاست.
تصویری باورنکردنی از هنرنمایی متئو پسر لیونل مسی در زمین فوتبال را ببینید.
تصاویری را که در این ویدئو مشاهده می‌کنید صفحۀ موبایل زیرِ میکروسکوپ است.
خرید و فروش کودکان در مرکز آفریقا که کودکان در کنگو داخل گونی خرید و فروش می‌شوند./دانشجو
تصاویری باورنکردنی از ساقط شدن هواپیمای سوخو-25 روسی از کابین خلبانان را ببینید. منبع: آخرین خبر
تصاویری باورنکردنی از ساقط شدن هواپیمای سوخو-25 روسی از کابین خلبانان را ببینید. منبع: آخرین خبر
اورژانس ۱۱۵ قم گفت: بدلیل وقوع تندباد و سقوط جرثقیل بر روی پژو ۲۰۶، راننده حدودا ۳۰ ساله به بیمارستان منتقل شد. حال عمومی فرد مصدوم مناسب است، اما با توجه به ضربه وارد شده به ناحیه کتف و کمر، برای بررسی‌های تکمیلی به بیمارستان منتقل شده است.
پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدیویی در آن شرکت کرده‌اند!
قدیمی‌ترین تصاویر از زندگی مردم شهر همدان از آرشیو فیلم روسی مربوط به اواخر دوره قاجار را ببینید.
حمید معصومی نژاد تصاویری را از داخل پادگان نظامی واتیکان برای اولین بار منتشر کرد. سرباز واتیکان تا ۵ سال حق ازدواج ندارد.
ویدئویی تماشایی از حرکت ابر‌ها بر فراز تهران از منظر دریاچه چیتگر منتشر شده که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
خبرگزاری فرانسه، روز جمعه، ۱۹ اسفندماه برای اولین بار تصاویری از جزایر و صخره‌های اسپراتلی در دریای جنوبی چین منتشر کرده است. فیلیپین، چین و چندین کشور دیگر ادعای مالکیت این جزایر صخره‌ای را دارند.
برای نخستین بار تصاویری از اتاق‌های فوق سری رئیس جمهور اوکراین که طی یک سال گذشته مقابله با تهاجم روسیه به اوکراین را در آنجا هدایت کرد منتشر شده است.
برای من باورنکردنی بود که چگونه یک شیر می‌تواند به شکار یک تمساح فکر کند. با توجه به تصوری که از قدرت تمساح داشتم، واقعا برای او نگران نبودم.
ویدئویی از آبشار سنگان در شمالی‌ترین نقطه تهران در دسترس است که نشان می‌دهد این آبشار یخ زده.
برای اولین بار ویدئویی با کیفیت از سال ۱۳۲۳ اشغال ایران توسط متفقین منتشر شده است. در این ویدئو که برای اولین بار با کیفیتی بالا به نمایش در می‌آید، تصاویری کمیاب از تهران و ایران در زمان اشغال توسط ارتش‌های متفقین در سال ۱۳۲۳ را مشاهده می‌فرمایید. از جمله مکان‌های تصویربرداری شده در این ویدئو می‌توان به سر در باغ ملی، عمارت قزاق خانه، ساختمان اولیه بانک ملی در خیابان فردوسی، میدان توپخانه و عمارت بلدیه، موزه‌ی ایران باستان، مجلس شورای ملی در بهارستان و مسجد سپهسالار اشاره کرد. همچنین تصاویری از میدان‌های نبرد، رژه‌ی ارتش‌های متفقین، سربازان روس، انگیلیسی، امریکایی و فرانسوی، به همراه خودرو‌های زرهی ایشان دیده می‌شود. از دیگر اشخاص تصویربرداری شده در این ویدئو محمدرضا شاه پهلوی در سال‌های ابتدایی سلطنتش است که با فرماندهان نیرو‌های متفقین در کاخ گلستان گفتگو می‌کند.
دوربین‌های مدار بسته لحظه خونسردی باورنکردنی یک دزد در حین سرقت یک موتور در شوش خوزستان را به تصویر کشیدند.
پنجشنبه شب در بازی دوستانه بین پاری‌سن‌ژرمن و منتخب فوتبال عربستان، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو رقیب قدیمی دنیای فوتبال شاید برای آخرین بار مقابل یکدیگر قرار گیرند. حالا در انیمیشنی این تقابل به تصویر کشیده شده است./خبرآنلاین
مقامات شهر بلگورود روسیه، تصاویری را از ورود یک بابانوئل با تانک و خودروی زرهی به شهر منتشر کردند. این بابانوئل به دیدار سربازان روس در جنگل‌های اطراف این شهر رفت. شهر بلگورود در نزدیکی مرز کشور اوکراین قرار دارد و از آغاز جنگ، چندین بار هدف بمباران هوایی قرار گرفته است.
پس از چندین سال گروهی از غواصان بار دیگر به محل غرق شدن کشتی تایتانیک رفتند و متوجه شدند این کشتی به سرعت در حال نابودی است و اقیانوس بخش‌هایی از آن را بلعیده است.
گفته شده این ویدئو توسط دوربین دربازکن تصویری گرفته شده است. او باور دارد که چیزی که دیده به هیچ عنوان یک پهپاد نبوده است. همچنین نوع فیلم گرفته‌شده برخی‌ها را قانع کرده که ساختگی نیست.
‌علیرضا موسوی، کوهنورد ایرانی تصاویری شگفت‌انگیز بر فراز بالاترین نقطه بام ایران ثبت کرده که در اینجا می‌بینید. او می‌گوید که این یازدهمین صعود او و دومین بار است که با یک گروه از جوانان پس از تمرین دو ماهه به قله دماوند می‌رسد. این تصاویر در شهریورماه و با استفاده از دوربین ۳۶۰ درجه ثبت شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ