فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که پرسپولیس با شکست حریف دیرینه خود در وقتهای اضافه عنوان قهرمانی این مسابقات را هم بعد از لیگ به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگردیم به عقب به روزهایی که برانکو با پرسپولیس در دومین فصل حضورش نایب قهرمان شد، ولی ماند تا پرسپولیس نوین را شکل بدهد، ساپینتو هم می تواند معمار نوین استقلال باشد
پیراهن جشن قهرمانی استقلال که با شکست مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی بدون استفاده باقی ماند.
شکست در برابر پرسپولیس برای استقلالی ها دردناک بود و اشک آنها را درآورد. به این خاطر که استقلال پیش تر جام قهرمانی لیگ برتر را از دست داده بود.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از دریافت گل تساوی مقابل استقلال کم نیاوردیم و از هدفمان دور نشدیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت: شکست استقلال زمانی شروع شد که علیرضا بیرانوند را مقابل هواداران استقلال قرار دادند.
فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که پرسپولیس با شکست حریف دیرینه خود در وقتهای اضافه عنوان قهرمانی این مسابقات را هم بعد از لیگ به دست آورد.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
پرسپولیس آسان‌تر از چیزی که تصور می‌شد میزبان مازندرانی‌اش را شکست داد و فاتح گرانترین لیگ تاریخ فوتبال ایران شد. سپاهان با تیمی کهکشانی مقامی بهتر از نایب قهرمانی کسب نکرد. تیم مس کرمان نیز بهمراه مسجدسلیمان سقوط کرد
پرسپولیس آسان‌تر از چیزی که تصور می‌شد میزبان مازندرانی‌اش را شکست داد و فاتح گرانترین لیگ تاریخ فوتبال ایران شد. سپاهان با تیمی کهکشانی مقامی بهتر از نایب قهرمانی کسب نکرد. تیم مس کرمان نیز بهمراه مسجدسلیمان سقوط کرد
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در یک نشست خبری کوتاه بعد از شکست در دربی شماره 100 گفت: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم و تیم حریف هم از هر راهی که توانست دفاع کرد.
طبق قوانین لیگ برتر، بازی رودررو ملاک قهرمانی است. سپاهان در دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست داده و برابر پرسپولیس هم یک برد و یک تساوی کسب کرده
سپاهان با شکست امشب در تبریز، جدال قهرمانی در لیگ را به اوج حساسیت رساند. استقلال حالا هم امتیاز زردپوشان است و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف در تعقیب آنهاست
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم است، با برتری برابر مس رفسنجان همچنان در کورس باقی ماند و با گرفتن سه امتیاز طلایی فاصله‌اش را با سپاهان و استقلال را حفظ کرد.
بعد از قهرمانی امیدهای استقلال حالا جنگ نایب قهرمانی در لیگ برتر این دسته به اوج حساسیت رسیده است.
تیم های استقلال و پرسپولیس در مسابقات پیشکسوتان جام قهرمان شهر صاحب یک شکست و یک پیروزی شدند.
شکست پرسپولیس در برابر فولاد، بار دیگر استقلال را به بازگشت به کورس قهرمانی و رقابت با رقیب دیرینه و مدعیانی چون سپاهان و گل گهر امیدوار کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به جذاب تر شدن رقابت چهار تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم گفت: باخت پرسپولیس باعث افزایش انگیزه سه تیم دیگر برای کم کردن فاصله شد.
تراکتور روز گذشته نمایش خوبی در برابر استقلال داشت و با شایستگی این تیم مدعی قهرمانی را با دو گل شکست داد.
استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
پرسپولیس با پیروزی در حساس‌ترین مصاف هفته و شکست گل‌گهر در سیرجان به صدر جدول برگشت. شکست سپاهان و تساوی خانگی استقلال، شاگردان یحیی را به قهرمانی نیم فصل امیدوار کرد
پنالتی نیمه اول یورگن لوکادیا باعث شد پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد و قهرمان ۱۴ دوره لیگ برتر ایران را با تفاضل گل به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برساند.
هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که صدر جدول به فشرده‌ترین حالت خود در این فصل رسید و چند تیم با قرار گرفتن در امتیاز مساوی خود را در قامت مدعی قهرمانی مطرح کردند.
پرسپولیس که فصل گذشته با شکست مقابل نفت آبادان از صدر جدول دور شد و رقابت قهرمانی را عملاً به استقلال واگذار کرد، با پیروزی در بازی امروز ضمن انتقام شکست آن بازی به صدر جدول نزدیک شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ