شکست در برابر پرسپولیس برای استقلالی ها دردناک بود و اشک آنها را درآورد. به این خاطر که استقلال پیش تر جام قهرمانی لیگ برتر را از دست داده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، از عملکرد خط میانی تیم تحت هدایت اریک تن هاخ انتقاد کرده و معتقد است آن‌ها باید دو هافبک جدید جذب کنند.
یحیی گل‌محمدی یک چالش بزرگ پیش روی خود دارد و آن هم خط زدن یک بازیکن از لیست تیمش است.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
خبر انتقال لیونل مسی به آمریکا برخی از هواداران اینتر میامی را احساساتی کرد و یکی از آن‌ها اعتراف کرد که هنگام اعلام جذب این بازیکن "در محل کار گریه کرده است."
استقلال در دو پرونده از سوی کمیته ی وضعیت محکوم به پرداخت دستمزد یکی ازافراد گروه پزشکی و بازیکن سابق خود شد.
پرگل‌ترین هفته لیگ بیست و دوم با نتایج جالب توجه خود ترکیب جالبی برای تیم هفته ساخت.
مهرداد کفشگری، بازیکن سابق پرسپولیس خاطرات جالبی از دربی‌هایی که تجربه کرده تعریف می‌کند؛ او علاوه‌بر مرور دربی خاطره‌انگیر چهار بر دو، از گریه کردنش به خاطر نیمکت‌نشینی در فصل اول حضور در این تیم پرده برداشت.
سرمربی تیم والیبال زیر ۱۶ سال ایران از ایجاد تغییراتی در تعداد نفرات این تیم برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی خبر داد و گفت: تا زمان اعزام به مسابقات بازیکن ثابتی در اردو نخواهیم داشت.
تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن برای قدرتمندتر کردن تیمش با بازیکنی از نیجریه قرارداد بست.
تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن برای قدرتمندتر کردن تیمش با بازیکنی از نیجریه قرارداد بست.
هافبک پاری سن ژرمن امروز شنبه در لیگ فرانسه با گریه دیدار تیمش مقابل تولوز در ورزشگاه پارک دو پرنس را ترک کرد.
بازیکنان آرژانتین به شدت از اظهارات عادل رامی، بازیکن فرانسوی، علیه امیلیانو مارتینز عصبانی هستند.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد با بیان اینکه بازی و زندگی در اروپا چشمان او را باز کرده است، گفت: فوتبال در ایران ورزش شماره یک است.
یک پاس گل و یک عملکرد درخشان دیگر مقابل سنگال باعث شد تا گری نویل از جود بلینگام هافبک انگلیسی تمجید کند.
ابولفضل جلالی که به عنوان جوانترین بازیکن لیست نهایی کی روش در جام جهانی حضور پیدا کرد به تازگی از این مسابقات به تهران بازگشته است.
در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند و در پایان آمریکا موفق شد با یک گل ایران را شکست دهد. پس از سوت پایان بازی اشک‌های چند بازیکن ایران جاری شد و در مقابل بازیکنان آمریکا آن‌ها را دلداری دادند.
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان این‌که از سه بازیکنی که درخواست داده بودیم تنها شرایط حضور اسماعیل‌نژاد فراهم شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از گروهمان در مسابقات باشگاه‌های جهان صعود کنیم.
ستاره تیم فوتبال کاستاریکا بعد از گلزنی برابر ژاپن تمام خاطرات روزهای تلخ بعد از ناکامی در باز کردن دروازه مکزیک از روی نقطه پنالتی را فراموش کرده است.
بازیکن تاثیرگذار تیم ملی فوتبال عربستان دیدار سوم این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر مکزیک را از دست داد.
نکو ویلیامز بازیکن تیم ملی ولز فاش کرد که در تمام طول روز و پیش از بازی با آمریکا، به دلیل فوت پدربزرگش گریه کرده است.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار این تیم مقابل ایران در جام جهانی، در خصوص پنالتی تیم ملی کشورمان اظهارنظر کرد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار این تیم مقابل ایران در جام جهانی، در خصوص پنالتی تیم ملی کشورمان اظهارنظر کرد.
سرمربی تیم بسکتبال پدافند گفت:‌ انگیزه بازیکنان ما خیلی زیاد بود ولی نداشتن بازیکن خارجی و قوی‌تر شدن تیم‌های لیگ برتر، باعث شد نتایجی دور از انتظار بگیریم.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ