نمایش پرسپولیس و آلومینیوم در نیمه اول طبق پیش بینی‌ها ضعیف و خسته کننده ارائه شد اما در دقایق پایانی این نیمه دو هر تیم صاحب موقعیت هایی برای باز کردن دروازه ها شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته نخست لیگ برتر امروز چهارشنبه (۱۸ مرداد) برابر هم قرار گرفتند که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.علی نعمتی (۳۸) برای سرخپوشان گل زد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اولین پیروزی تیمش برابر آلومینیوم ابراز خرسندی کرد گفت: سه امتیاز اول برایمان بسیار مهم بود اما این که زیرساخت ها برای ورود تماشاگران فراهم نبود ناراحت شدیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اولین پیروزی تیمش برابر آلومینیوم ابراز خرسندی کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه مس رفسنجان را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داد.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیم لیگ برتری پیکان به پیروزی رسید.
شاگردان یحیی گل محمدی نیمه اول دیدار برابر تیم انتهای جدولی مس کرمان را با پیروزی به پایان بردند.
نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در شرایطی با پیروزی به پایان رسید که سرخپوشان دیر راه افتادند و به دروازه حریف نزدیک شدند.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ملوان یک رده در جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را قبل از دیدار برابر آلومینیوم گرفت. حالا امید آنها به پیروزی آلومینیوم برابر آبی‌هاست.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با یک پنالتی جنجالی به سود سرخپوشان به پایان رسید.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در فوتبال ما می افتد هر چه زودتر باید سیستم VAR به فوتبال کشور ما وارد شود.
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر تراکتور برگزار شد.
در شرایطی که دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اشتباهات تیم خودشان را دلیل شکست برابر پرسپولیس عنوان کرد، سرخپوشان تهرانی خوب بودن تیمشان را دلیل رسیدن به این برد ارزشمند عنوان کردند.
بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان اکنون یحیی گل محمدی برابر آلومینیوم و در استادیوم آزادی با حضور هواداران به دنبال پیروزی خواهد بود.
بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان اکنون یحیی گل محمدی برابر آلومینیوم و در استادیوم آزادی با حضور هواداران به دنبال پیروزی خواهد بود.
تیم فوتبال سپاهان در هفته هفدهم لیگ برتر برابر نساجی به پیروزی رسید.
تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی دوستانه خود پیش از تقابل با پرسپولیس، با پنج گل از سد ملوان گذشت.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که دیدار سختی برابر مس کرمان داشتند گفت: برای رسیدن به پیروزی تغییر تاکتیک دادیم و در نیمه دوم با یک مهاجم بیشتر به دروازه حریف حمله کردیم.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری که تا دقایق پایانی گره خورده بود توانست توسط مهاجم بلندقامت خود به گل برسد و با کسب سه امتیاز دیدار با مس به صدرنشینی خود تداوم ببخشد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان با برتری شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.
مدافع چپ آلومینیوم معتقد است مستحق پیروزی برابر پرسپولیس بودند و تیم حریف از تک موقعیتش استفاده کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر با برتری برابر آلومینیوم به نخستین پیروزی خود در لیگ بیست‌ودوم دست یافت.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر با برتری برابر آلومینیوم به نخستین پیروزی خود در لیگ بیست‌ودوم دست یافت.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال برابر آلومینیوم اراک به پیروزی رسید تا نخستین برد این فصل خود را جشن بگیرد.
آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار برابر آلومینوم اراک برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ