مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتوانند به دومین قهرمانی در این فصل برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطره‌ای جالب از علی پروین را رسانه‌ای کرد.
علی پروین به هواداران پرسپولیس وعده می‌دهد که این تیم فصل آینده هم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.
اسطوره باشگاه پرسپولیس مدعی است که مهاجم فصل گذشته این تیم با قراردادی به ارزش ۷۰ میلیارد راهی سپاهان شده است.
ناگفته پیداست که علی پروین چه موضعی در قبال فوتبالیست‌هایی که قصد تغییر پیراهن تیم‌شان را دارند، دارد.
علی پروین در گفت‌وگویی در تجمجید از لیونل مسی گفت: بعد از مرگ مسی باید مغزش را در بیاورند و روی آن تحقیق کنند ببینند داخلش چه چیزی است.
علی پروین پس از قهرمانی این تیم با یحیی گل محمدی و افشین پیروانی تلفنی تماس گرفت و به آنها تبریک گفت
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتوانند به دومین قهرمانی در این فصل برسند.
گل‌محمدی در صورت کسب پیروزی در دربی امروز می‌تواند همراه پرسپولیس در قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی دبل کند و این مسئله به آن معناست که سرمربی باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت، در کنار پروین و ایوانکوویچ موفق به تاریخ‌سازی شده است؛ اتفاقی که دستاورد مهمی برای یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود و بدون شک با انگیزه بالایی برای رسیدن به این رکورد تلاش خواهد کرد
وینگر سال‌‎های دور پرسپولیس می‌گوید بیش از دو دهه پیش نیز سرخپوشان با شرایط مشابهی به مصاف استقلال در فینال جام حذفی رفتند.
اسطوره باشگاه پرسپولیس می‌گوید که این تیم در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان می‌شود.
علی پروین با 20 حضور به عنوان بازیکن و 25 بازی در قامت سرمربی، رکورددار همه بازیهای شهرآورد است.
علی پروین سابقه پوشیدن پیراهن آبی را هم دارد.
تیره روزی‌های مارادونا در تیم‌ملی آرژانتین از روزی آغاز شد که علی پروین گفت: «این بچه آرژانتینو قهرمان جهان می‌کنه!» آلمان وقتی به افول فوتبال خود رسید که سلطان قرمز‌ها آن‌ها را قهرمان اروپا خواند و ...
جمعیت کثیری در مراسم ختم برادر علی پروین شرکت کرده و به چهره سرشناس فوتبال ایران تسلیت گفتند. شاگردان و همبازیان سابق در کنار وزیر ورزش، محمد دادکان ، مهدی تاج و جمع زیادی از چهره‌های سرشناس استقلال در این مراسم حاضر بودند. گزارش تصویری از صالح محمدرحیمی
جمعیت کثیری در مراسم ختم برادر علی پروین شرکت کرده و به چهره سرشناس فوتبال ایران تسلیت گفتند. شاگردان و همبازیان سابق در کنار وزیر ورزش، محمد دادکان ، مهدی تاج و جمع زیادی از چهره‌های سرشناس استقلال در این مراسم حاضر بودند. گزارش تصویری از صالح محمدرحیمی
اهالی و چهره های فوتبال به خصوص پرسپولیسی‌ها امروز در مراسم ختم برادر علی پروین در مسجد حضور پیدا کردند. مجید پروین مربی رده‌های پایه فوتبال تهران بود که به تازگی درگذشته است.
اهالی و چهره های فوتبال به خصوص پرسپولیسی‌ها امروز در مراسم ختم برادر علی پروین حضور پیدا کردند. مجید پروین مربی رده‌های پایه فوتبال تهران بود که به تازگی فوت کرده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در غم از دست دادن برادرش به سوگ نشست.
یکی از خاص ترین دربی های تاریخ را پرسپولیس به استقلال نباخت تا هواداران این تیم به این روز افتخار کنند.
مرضیه جعفری مربی پرافتخار فوتبال زنان و سرمربی تیم خاتون بم در مصاحبه ای از علاقه اش به علی پروین گفته بود. او گفته بود با اینکه استقلالی است، اما علاقه‌ای به علی پروین دارد.
نتایج خوبی با تیم ملی گرفته‌اید و از شما تشکر می‌کنم. درست نیست با یک باخت این همه روی‌تان بریزند. قطعا با تیم خوبی که دارید می‌توانید در جام جهانی هم نتایج خوبی بگیرید.
علی پروین در دیدار با دراگان اسکوچیچ گفت: شما نتایج خوبی با تیم ملی ما گرفته اید که من از شما تشکر میکنم و قطعا با تیم خوبی که دارید می‌توانید نتایج خوبی در جام جهانی بگیرید.
علی پروین قطعا یکی از نشان های اصلی باشگاه پرسپولیس و اسطوره قرمزهای ایران است. او در چنین روزی از فوتبال خداحافظی کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ