علی پروین سابقه پوشیدن پیراهن آبی را هم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی از روزها خاطرات عجیبی را برای هواداران به وجود می اورند، خاطراتی که هم شادی دارد و هم پر از غم است.
تصاویری از گفت وگوی حسن روحانی و علی لاریجانی در مراسم ترحیم مادر اسحاق جهانگیری را مشاهده می‌کنید. روز گذشته، مراسم ترحیم مرحومه فاطمه بهرامی، مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول سابق رئیس جمهور در مسجد نور تهران برگزار شد.
علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت گفت: آقایانی که در بحث علمی بنده شبهه دارند به دانشگاه‌ها مراجعه کنند، در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند. بنده فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف هستم. عکس بنده در کتاب سرآمدان شریف چاپ شده است، کسانی که شبهه دارند بروند و ببینند! در دانشگاه تهران سال‌ها تدریس می‌کنم و سال‌ها در شورای عالی برنامه ریزی عضو هستم.
علی سوادکوهی توسط یک کشتی گیر روسی برای شرکت در لیگ پادوبنی دعوت شد.
کودک این گوریل، پس از به دنیا آمدن، مانند نوزاد انسان به سراغ سینه مادرش رفت تا شیر بخورد، اما این رفتار برای سالومه کاملا غیرعادی بود. حالا این سالومه است که باید با غریزه‌اش به این فرزند انسان‌نما بگوید او فرزند یک گوریل است. سالومه هنوز نتوانسته با این فرزند عجیب و غریب، رابطه‌ای عاطفی برقرار کند.
ابوالفضل رزاق‌پور در بازی با پیکان پاس گل سه امتیازی را به نام خود ثبت کرد.
۲۱ فروردین از آن روزهایی است که در تاریخ ورزش کشورمان جاودانه است و چه غرورانگیز است که افتخار این روز متعلق به باشگاه استقلال است.
گل سوم لورکوزن به شالکه روی ضربه سر زیبای سردار آزمون به ثمر رسید.
تیم ملی فوتبال ایران قرار است بعد از بازی با روسیه یکدیار تدارکاتی دیگر هم برگزار کند.
سامی الجابر در زمین فوتبال در مراسم برگزاری بهترین‌های فیفا، مثل همیشه در کنار ایرانی‌ها با روی خوش دیده شد
حضور علی دایی در یک رویداد خیریه بار دیگر موردتوجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفت و یک روز ویژه را شکل داد.
فرزانه فصیحی دختر سرعتی دوومیدانی ایران چند روز پیش در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا به مدال خوشرنگ طلا رسید تا تنها چهره ورزش ایران در این رقابت‌ها باشد که دستش به مدال می‌رسد.
همزمان با چهلمین روز شهادت آرمان علی وردی، نام میدان شهرک اکباتان تغییر کرد.
تصاویری از مغازه‌های علی دایی در بازار تهران منتشر شده که نشان می‌دهد عده‌ای روی در و کرکره مغازه‌های شهریار شعار نوشتند.
سفیان امرابط، بازیکن فوتبال مراکش پس از برد در برابر اسپانیا استوری جالبی منتشر کرده است. در این استوری، او فاتحانه یکی از بازیکنان اسپانیا را روی شانه خود قرار داده و شمشیری به دست دارد که بر روی آن عبارت «لا فَتی اِلاّ عَلِی، لا سَیفَ اِلاّ ذُو الفَقار» (جوانمرد شجاعی چون علی(ع) و شمشیری چون ذوالفقار) نقش بسته است. در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر؛ مراکش شگفتی ساز بود و توانست اسپانیا را در یک بازی نفس‌گیر از پیش رو بردارد.
علی شجاعی روز گذشته یکی از بهترین بازیکنان نساجی بود و پاس منجر به گل کریم اسلامی را نیز ارسال کرد.
همبازی شدن با رائول، مانوئل نویر و یولیان دراکسلر؛ علی کریمی تجربه ای کوتاه و البته شیرین در ترکیب شالکه داشت.
یکی از خاص ترین دربی های تاریخ را پرسپولیس به استقلال نباخت تا هواداران این تیم به این روز افتخار کنند.
محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.
سازمان لیگ برتر انگلیس با انتشار بیانیه‌ای از تعطیلی بازی‌های این هفته به خاطر مرگ ملکه خبر داد.
یکی از مهم‌ترین مهره‌های امیر قلعه‌نویی که این مربی حساب ویژه‌ای روی او و توانایی‌هایش باز کرده علی علیزاده هافبک جنگنده و متعصب گل‌گهری‌ها است.
میرشاد ماجدی روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد اگر رئیس فدراسیون شود، از علی کریمی استفاده خواهد کرد.
در این تصویر که مربوط به آخرین روز از این تمرین هاست، علی پروین، عابدزاده، مطلق و... دیده می‌شوند.
علی کریمی این‌بار و در تازه‌ترین استوری، کنایه‌ای به تعدادی از خبرنگاران زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ