علی پروین پس از قهرمانی این تیم با یحیی گل محمدی و افشین پیروانی تلفنی تماس گرفت و به آنها تبریک گفت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری سیما از آمنه سادات ذبیح پور می‌پرسد: چرا به شما لقب بازجو خبرنگار داده اند؟ آمنه سادات ذبیح پور در این گفت و گو به نقل ماجرای تماس تلفنی مسیح علی نژاد می پردازد و استفاده از برخی القاب و دروغ گفتن را از تکنیک های رسانه ای رسانه های بیگانه می شمارد.
مجری سیما از آمنه سادات ذبیح پور می‌پرسد: چرا به شما لقب بازجو خبرنگار داده اند؟ آمنه سادات ذبیح پور در این گفت و گو به نقل ماجرای تماس تلفنی مسیح علی نژاد می پردازد و استفاده از برخی القاب و دروغ گفتن را از تکنیک های رسانه ای رسانه های بیگانه می شمارد.
وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی با رئیس جمهور عزل‌شده نیجر، بر تلاش واشنگتن به منظور یافتن راه‌حلی صلح‌آمیز برای حل بحران کنونی در این کشور تاکید کرد.
حتی تماس تلفنی اشتباه کریستیانو رونالدو هم به سرعت در فضای مجازی همه توجهات را به خود جلب می‌کند.
محمدرضا زادمهر عضو اسبق هیئت مدیره پرسپولیس درباره اتفاقات جنجالی زمان حضورش در این باشگاه گفت: ایران نبودم. آقای امیرخادم تماس گرفت و گفت من شماره تلفن شما را از حمید استیلی گرفتم و می خواهیم در هیئت مدیره کمک کنید.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه سوئد گفت: در واقع هتک حرمت قرآن کریم، خشونتی آشکار علیه مسلمانان به شمار می‌رود.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در تماسی با ویتور روکه به او اطمینان داد که اعتقاد ویژه ای به توانایی هایش دارد.
رئیس جمهوری مصر به شکل تلفنی با رئیس جمهور سوریه و نیز نخست وزیر عراق گفتگو کرد.
رئیس جمهور اوکراین در تماس تلفنی خود با رئیس جمهور آمریکا خواستار دریافت تسلیحات دوربُرد شد.
وزرای امور خارجه ایران و سوئد در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دو جانبه، تحولات منطقه و موضوعات مورد علاقه به صورت تلفنی گفتگو کردند.
فرزند حمید نوری از تماس تلفنی پدرش با خانواده پس از یک سال خبر داد.
رئیس جمهور عراق تلفنی با نخست وزیر کویت گفتگو کرد.
مشاور امنیت ملی نخست وزیر هند عصر امروز در تماس تلفن با دریابان شمخانی توافق ایران و عربستان را تبریک گفت.
جدیدترین حاشیه فوتبال ایران در سال جدید غیبت سردار آزمون در اردوی تیم ملی کشورمان بود.
رئیس‌جمهور با قدردانی از هدایت‌های و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت، تاکید کرد: دولت در سال جدید با همه توان، بهبود اقتصاد و معیشت مردم و تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران فردا در سومین و آخرین بازی گروهی در جام ملت های آسیا به مصاف ویتنام صدرنشین می رود و برای صعود باید برنده از میدان خارج شود.
علی قلی‌زاده ملی پوش ایرانی تیم فوتبال کاسیم پاشا ترکیه در تماسی تلفنی خواهان رسیدگی بهتر به وضعیت هم تیمی سابقش شده است.
وزیر خارجه سوریه تماس تلفنی از همتای تونسی خود داشت که در جریان این تماس تلفنی وزیر خارجه تونس با ملت و دولت سوریه ابراز همدردی کرد.
بشار اسد تماس تلفنی از همتای الجزایری خود دریافت کرد که در آن عبدالمجید تبون از حمایت کشورش از سوریه خبر داد.
دفتر ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که عبدالفتاح السیسی در تماس تلفنی با همتای سوری خود، با ملت و دولت سوریه ابراز همدردی کرد.
رئیس جمهور کشورمان با همتای سوری خود تلفنی گفت وگو کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تماس تلفنی با ارتشبد «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه و سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم‌های پزشکی و امدادگر خبر داد.
روسای جمهور روسیه و قزاقستان بر همکاری های مشترک و حفظ روابط راهبردی دو طرف تاکید کردند.
مدیرعامل استقلال طی تماسی تلفنی با 3 بازیکن ملی‌پوش این تیم برای آنها در جام جهانی قطر آرزوی موفقیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ