علی پروین به هواداران پرسپولیس وعده می‌دهد که این تیم فصل آینده هم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نفر نوشته انگار عمدی در گرفتنِ عکس‌های بد وجود دارد: خیلیییی مزخرفهههههه این کارشون! یادمه با یکی از بچه‌ها شرط بندی کرده بودیم سر اینکه ریشامونو حتی خط هم نندازیم و یه مدت بذاریم همینجور باشه. رفتم برا کارت ملی با یه پیراهن فوق گشاد زشت. خانومه گفت بشین عکس بگیرم، گفتم چی؟ گفت بشین عکس بگیرم. گفتم بابا جان من عکس همرامه. گفت نه! و اینگونه شد که عکس کارت ملیم با طالبان در رقابته…»
تیرگی آرنج یکی از معضلاتی است که افراد مختلف به‌خصوص خانوم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و بسیاری دغدغه این را دارند که به نحوی تیرگی آرنج خود را از بین ببرند.
یک مقام رسمی در فدراسیون فوتبال ایران تایید کرد که باز هم از ورود خانمها برای تماشای مسابقات داخلی باشگاهی جلوگیری خواهد شد. تاج وعده داده بود این مشکل را حل خواهد کرد
به حکایت آرای منتشره در جراید کثیر الانتشار کشور خانم جوانی از خطه زاینده رود به هر دلیل در راستای استیفای حقوق حقه فطری خویش بمنظور ثبت نام اخذ گواهی نامه رانندگی موتور سیکلت به راهنمایی و رانندگی اصفهان مراجعه می نمایید. نیروی انتظامی شاید با بیان اینکه ثبت نام گواهی نامه برای خانمها ممکن نیست. از ثبت نام نامبرده امتناع می نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ