علی پروین قطعا یکی از نشان های اصلی باشگاه پرسپولیس و اسطوره قرمزهای ایران است. او در چنین روزی از فوتبال خداحافظی کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا شما هم با این نظر موافقید که فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده‌اند. این شرکت با طراحی‌های دستی میکی ماوس (Mickey Mouse) شروع به کار کرد، بعد به سمت شاهزاده خانم‌های مختلف رفت و آن‌ها را در پی یافتن سرگذشت و سرنوشت شیرین دنبال کرد، و تا این اواخر با به تصویر کشیدن داستان‌هایی با موضوعات مدرن‌تر و شخصیت‌های متنوع به کار خود ادامه داد.
سوپرگل قائدی با چیپ دیدنی به شارجه+فیلم
فیلم گلزنی رونالدو برای النصر مقابل الاتحاد تونس با ضربه سر دیدنی را مشاهده می‌کنید.
حال و هوای دیدنی میدان امام حسین(ع) در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری که در صفحه اینستاگرام اودیون ایگالو منتشر شده امکانات عجیب هواپیمای اختصاصی و لاکچری باشگاه الهلال را نشان میدهد.
ماتیس می‌گوید: «هدف CEBRA کشف ساختار سیستم‌های پیچیده است. با توجه به اینکه مغز پیچیده‌ترین ساختار جهان ماست، یک فضای آزمایشی جامع و کامل برای CEBRA محسوب می‌شود. همچنین می‌تواند در مورد نحوه پردازش اطلاعات توسط مغز داده‌های جدیدی به ما ارائه کند و بستری برای کشف اصول جدید علوم اعصاب باشد.»
جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
در این فیلم تمساح تلاش می‌کند لاک پشت را ببلعد، اما موفق نمی‌شود و لاکپشت با ترس از تمساح دور می‌شود.
تکرار سوپرواکنش دروازه‌بان آرژانتین در فینال جام جهانی توسط پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان در بازی مقابل گل گهر سیرجان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گل دیدنی ویکتور اوسیمن به رم در سری آ ایتالیا را در این فیلم مشاهده می‌‎کنید.
ریاض محرز بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی گل دیدنی را وارد دروازه تیم فوتبال چلسی کرد.
علیرضا بیرانوند سنگربان تیم پرسپولیس توانست پنالتی پورعلی بازیکن گل گهر سیرجان را مهار کند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آنخل دیماریا ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین با پاس دیدنی مسی دروازه تیم ملی فوتبال فرانسه را برای بار دوم باز کرد.
لحظات زیبا ستارگان فوتبال جهان در ادوار مختلف جام جهانی را مشاهده می‌کنید.
انتشار دو فیلم در رابطه با فوت مهسا امینی، به بسیاری از ابهامات پاسخ داد. فیلم اول مربوط به ورود مهسا امینی به سالن گشت ارشاد و دیگری تشریح معاینات پزشکی قانونی و نتیجه کالبد شکافی بود.
فیلم کشتی دیدنی و کامبک محمدیان مقابل زاخاریف
فیلم کشتی دیدنی محمدرضا گرایی در قهرمانی جهان
روایت یک خبرنگار از حاشیه های دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
«شِیکر» یکی از ابزارهای استفاده ماده مخدر «گُل» است که این روزها به راحتی می توان در هر مغازه‌ای به آن دست یافت. جالب اینجاست خرید و فروش و همچنین به همراه داشتن این وسیله جرم است.
ساخته قدرتمند کوین کاستنر که از قضا با نقش آفرینی دیدنی کاستنر اینچنین درخشان شده، روایتی متفاوت را سوای کلیشه‌ها در به تصویر کشیدن نژادها و اقشار مختلف در آمریکای در حال شکل گیری پیش روی تماشاگر قرار می‌دهد و این روایت آنچنان با زندگی روزمره یک مرد در هم آمیخته که تماشاگر متوجه گذر زمان طولانی این فیلم نمی‌شود.
به خاطر عقبه‌ای که با آنها داشتم حساس شدم و دیدم داستان فیلم، داستان همان سریال «والعصر» با مضامینی همچون گروگانگیری، روایت یک بسیجی و همسرش،عموی فرمانده سپاه کاراکتر بسیجی، درگیری‌های اطلاعاتی در خارج از محیط گروگانگیری است.
فیلمسازان حق دارند از امنیت سرمایه شان اطمینان حاصل کنند؛ بنابراین، انتظار می‌رود سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در این زمینه موضع گیری صریح داشته باشند و در دفاع از امنیت فیلم‌های سینمایی ورود کرده و اعلام موضع نمایند و البته اقدام‌شان نیز به اعلام موضع محدود نشود؛ رویکردی که تا حدودی می‌تواند به برقراری دوباره آرامش در فضای سینما منجر شود.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ