اتحادیه آفریقا اعلام کرد که نقشه راهی را که شامل ۶ بند است، جهت حل‌وفصل بحران سودان ارایه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارت بلیت‌ها یا کارت‌های شارژی از جمله پرکاربردترین روش‌های پرداخت هزینه در خطوط مترو تهران بوده و تهیه از این کارت‌ها را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به طور مداوم از مترو استفاده می‌کنند. برای تهیه این کارت‌ها نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و چند نفر می‌توانند از یک کارت برای سوارشدن به مترو استفاده کنند. ظاهر این کارت‌ها کاملاً مشابه کارت‌های بانکی بوده، اما اطلاعاتی از فرد مصرف‌کننده بر روی آن درج نمی‌شود. برای تهیه کارت بلیت تهران می‌توانید به سایت register.eticket.tehran.ir یا به‌صورت حضوری به باجه‌های تهیه کارت بلیط در مترو مراجعه کنید.
صالحی گفت: کلام آخر که به نظر بنده امر مهمی است و آن اینکه ما در دوران و عصر روایت گری (narration) و تصویرسازی (image building) قرار گرفته‌ایم. هر کشوری که بتواند با زبان قابل فهم و قابل هضم و لین برای نسل پرسشگر امروز روایت خودش را از آینده مطلوب جهان و چگونگی شکل گیری آن و تصویری منطقی و قابل پذیرش از مسؤلیت پذیری خودش در ارتباط با ملتش و جامعه جهانی ارائه کند یقینا گوی سبقت را برده است و بالطبع جایگاهی درخور و نقش آفرین در عرصه جهانی خواهد یافت.
وزیر صمت گفت: مجلس نقطه نظرات خود را درباره واردات خودرو ارائه کرده و به تازگی نیز مصوبه‌ای در این حوزه داشته است، ما مصوبات را رعایت خواهیم کرد.
یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی طرحی را برای تقسیم‌بندی مسجدالاقصی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها ارایه داده است.
فایننشال تایمز به نقل از چهار مقام ناشناس در ماه آوریل گفت که آمریکا و آلمان مخالف ارائه "روابط عمیق‌تر" به کی‌یف از جمله نقشه راه بالقوه هستند.
آکسیوس مدعی شد: دولت آمریکا چند هفته قبل پیشنهاد همکاری در خصوص برنامه نظامی مشترک درباره ایران را به اسرائیل ارائه داده است.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، با اشاره به این‌که تمام خودروسازان مونتاژی کشور را ترغیب به ارایه نقشه راهی برای برقی سازی کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر سه کانون بزرگ برقی سازی در کشور وجود دارد که می توانیم آنها را بر مبنای منافع ملی در کنار هم قرار دهیم.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با اشاره به نقش برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها در انضباط مالی و شفافیت گفت: با برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها صاحبان سهام در شرکت‌ها و صاحبان سرمایه در سازمان‌ها از میزان تحقق اهداف تعیین شده آن شرکت یا سازمان مطلع می‌شوند. از طرفی برگزاری مجامع فارغ از ارزیابی مالی واحد‌ها توسط حسابرس و بازرس منتخب، برابر گزارش فعالیت هیات مدیره یا مدیر عامل سبب خواهد شد آگاهی لازم از عملکرد آن واحد ارایه شود.
کویت و بحرین هم در ادامه واکنش‌ها به اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در مورد ملت فلسطین، این اظهارات نژادپرستانه و تحریک‌آمیز و ارائه نقشه ساختگی از سوی او را محکوم کردند.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که برخی تلاش می کنند امت اسلام را از داخل هدف قرار دهند و به دنبال ارائه چهره تحریف شده از اسلام هستند.
رئیس سازمان نقشه برداری گفت: اطلاعات دقیق فرونشست زمین را به صورت محرمانه برای مسؤولان کشور ارائه می‌کنیم تا برای آن تدبیری بیندیشند.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی ارزی امروز مجلس با چند تن از دولتمردان ارائه کرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: دولت برای اینکه بتواند خدمات شایسته ای ارائه کند، نیازمند تأمین مالی پایدار است و مالیات این نقش را به خوبی ایفا می‌کند.
محققان دانشگاه فلوریدا، پروتئینی به نام p ۳۲ را کشف کرده اند که نقش کلیدی در فرایند تکثیر HIV در سلول‌های ایمنی بدن انسان ایفا می‌کند؛ این یافته ها، بینش‌های جدیدی را درباره چگونگی تکثیر و انتشار نسخه‌های جدید ویروس، ارائه می‌دهد که در نهایت می‌تواند منجر به درمان HIV و در نتیجه ایدز شود.
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: احساس‌برانگیزی مداحی در معرکه‌های حساس به داد کشور رسید. در دفاع مقدس، مداح‌ها و شاعرها توانستند فضا را آماده حماسه بزرگ کنند.
بر اساس این نقشه راه تصمیم داریم صادرکنندگان را تشویق کنیم به این صورت که صادرکنندگانی که حواله ارزی دارند، می‌توانند حواله را به بانک مرکزی ارائه دهند و در مقابل آن اسکناس دریافت کنند و آن را در بازار متشکل ارزی به فروش برساند.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر لزوم ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد و بهره‌وری شرکت‌ها به عنوان نقشه راه تاکید کرد.
چارچوب ملی حاکمیت هوش مصنوعی در پیش نویس نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی ارائه شده و بیش از ۱۶۰ اقدام و فعالیت و پروژه برای توسعه هوش مصنوعی در کشور در نظر گرفته شده است.
استقلال توانست در هفته ششم با ارائه نمایشی مهیج و زیبا تیم نساجی را شکست دهد و به رده سوم جدول صعود کند.
معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از آماده‌سازی ۵۰ نقطه وای فای (wifi) رایگان توسط اپراتور ITPC عراق در طول مسیر پیاده‌روی اربعین برای زائران ایرانی خبر داد.
بر اساس ادعای رسانه‌های انگلیسی باشگاه PSG بعد از ناامید شدن بارسلونا از جذب برناردو سیلوا پیشنهادی به منچسترسیتی ارائه داده است.
نقطه قوت فیلم امیرحسین عسگری فضاسازی و استفاده از طبیعت و لانگ‌شات‌ها بود و فیلم در روایت کند پیش می‌رفت و تیم خوبی نبود. امین حیایی نیز بازی قابل قبولی ارائه کرده بود و به پیشبرد فیلم کمک کرد. فیلم‌های لایه دروغ نیز اینقدر ضعیف بود که اکثریت به اعتراض سالن را ترک کردند و به نظر می‌رسد اگر این فیلم تولید مشترک بنیاد فارابی و بنیاد فیلم فنلاند نبود، در جشنواره راه داده نمی‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ