معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، با اشاره به این‌که تمام خودروسازان مونتاژی کشور را ترغیب به ارایه نقشه راهی برای برقی سازی کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر سه کانون بزرگ برقی سازی در کشور وجود دارد که می توانیم آنها را بر مبنای منافع ملی در کنار هم قرار دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی به «جوکو ویدودو»، فرارسیدن سالگرد استقلال اندونزی را به رئیس جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
کارلوس آلکاراس با برتری برابر دنیل مدودف راهی فینال ویمبلدون شد.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» رئیس جمهور اندونزی به این کشور سفر کرده بود، دقایقی پیش به تهران بازگشت.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای اندونزیایی خود عازم اندونزی شده، پس از ورود به این کشور مورد استقبال رسمی رئیس جمهور اندونزی قرار گرفت.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» همتای اندونزیایی خود و در راستای گسترش و تعمیق تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی عازم اندونزی شده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه جاکارتا شد.
رئیس‌جمهور که به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» همتای اندونزیایی خود و در راستای گسترش و تعمیق تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشور‌های آسیایی عازم اندونزی شده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه جاکارتا شد.
رئیس‌جمهور ساعاتی پیش در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» همتای اندونزی خود عازم جاکارتا شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت جتکو بازدید کرد.
ما‌ها واجیرالونگکورن پادشاه تایلند با رهبران جهان که در نشست رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (APEC) در بانکوک شرکت می‌کنند ملاقات کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانس، شی جین پینگ رئیس جمهور چین، کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، جاسیندا آردن نخست وزیر نیوزیلند، جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ازجمله شخصیت‌هایی هستند که با پادشاه تایلند دیدار کردند.
بایدن که برای شرکت در اجلاس گروه ۲۰ در «بالی» حضور دارد، با کمک فوری «جوکو ویدودو» همتای اندونزیایی خود، از سقوط روی چند پله نجات پیدا کرد.
جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی، طی مصاحبه‌ای در روز پنجشنبه از شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی خواست تا خودروهای برقی و همچنین باتری‌های آنها را در این کشور تولید کند.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالروز استقلال جمهوری اندونزی به «جوکو ویدودو» رئیس جمهور این کشور تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ