استقلال توانست در هفته ششم با ارائه نمایشی مهیج و زیبا تیم نساجی را شکست دهد و به رده سوم جدول صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۶۰۴۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
چلسی امیدوار است که بتواند سه بازیکن مازادش را به باشگاه‌های عربستانی بفروشد.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
طرح تولید لایدار سه بعدی برای ربات نقشه بردار مورد حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور قرار گرفت.
درگیری‌های جاری در خیابان‌های خارطوم نشان دهنده تداوم روح قبیله‌گرایی در سودان و حیات برنامه‌های برنارد لوئیس در دستگاه سیاست‌خارجی قدرت‌های استعماری در منطقه غرب آسیا است.
سه برد در لیگ برتر و سه برد در جام حذفی: این مهمترین شش بازی تاریخ مربیگری یحیی گل‌محمدی است.
خلیج فارس ماهشهر با گل پنالتی رحیم زهیوی سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
امروز بازار سرمایه به شکل عجیبی با قرمزی سراسری همراه بود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، قصد دارد در دیدار برابر بایرن مونیخ با استفاده از دفاع سه نفره به میدان برود.
استاندار کرمان گفت: نظام اگر برخورد خشن و تند با دانشجویان نمی‌کند بر اساس ناتوانی نیست، بلکه به خاطر جایگاه دانشجو و نقش پیشران دانشجو است که او را از بقیه متفاوت می‌کند؛ دانشجویی که سه بار دستگیر شده است، صرفا بر اساس هیجان نیست بلکه اهداف مشخصی دارد و این دانشجو شاید در ظاهر دانشجو باشد، اما در حقیقت دیگر دانشجو نیست.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۵۱۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۴۸۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه نقشه‌های سه بعدی فضای زیرسطحی، خبر داد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۹۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۴۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۱۳۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
یک ماهواره تولید انگلیس می تواند نقشه ای سه بعدی از جنگل های زمین فراهم می کند تا میزان کربنی که در آنها وجود دارد و همچنین تاثیرات جنگل زدایی بر تغییرات آب و هوایی سنجیده شود.
وزیر امور خارجه، رفراندوم بین ساکنین اصیل فلسطین را راهی برای احقاق حقوق فلسطینیان دانست و گفت: این یک راهکار دیپلماسی و منطقی است که رژیم صهیونیستی از آن‌جایی نخواهد کرد.
بنا بر اعلام رسمی گوگل این خرابی «مربوط به نقص در خنک‌سازی» یکی از ساختمان‌ها بوده و در ساعت ۱:۱۳ ۶:۱۳ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز شد.
هیأت دولت به ریاست ابراهیم رئیسی در جلسه ای که شب گذشته برگزار شد، در پی نگرانی مدیران شرکت ها و فعالان بازارسرمایه از نحوه محاسبه نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها و تعیین قیمت خرید برق اقدام به اعمال اصلاحاتی کرد .
سید مسعود میرکاظمی در توییتی از موافقت این سازمان با اجرای مصوبه ۱۰ بندی ستاد اقتصادی دولت برای حمایت از بورس خبر داد.
هرگونه قیمت‌گذاری دستوری به گونه‌ای که خودروسازان را با وجود هزینه‌های تولید و مالی گزاف، ناگزیر به ارائه خودرو با قیمتی نامتناسب با قیمت بازار کند نتیجه‌ای جز متضرر شدن تولیدکنندگان، سهامداران، سرمایه گذاران و مصرف‌کنندگان نداشته است، در حالی که منافع عظیمی را به جیب واسطه‌ها سرازیر ساخته است. قیمت گذاری دستوری باید از صنعت خودرو حذف شود و باید مانع حضور مافیای قوی در این صنعت شد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۲۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
فولاد کاوه جنوب کیش دوره ۹ ماهه منتهی به آذر سال ۱۴۰۰ را با سود خالص حدود ۲ هزار میلیارد تومانی (معادل ۱۳۴ تومان به ازای هر سهم) پشت سر گذاشت که ۲۰ درصد کمتر از دوره مشابه سال گذشته می‌باشد.
تایید شیوع آبله میمونی در ۱۱ کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ