معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از آماده‌سازی ۵۰ نقطه وای فای (wifi) رایگان توسط اپراتور ITPC عراق در طول مسیر پیاده‌روی اربعین برای زائران ایرانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیاده‌سازی اینترنت اشیاء، هوشمندسازی و ارائه سرویس‌های پهن باند و به‌طور کلی بخش عمده‌ای از تحول دیجیتال بر بستر ۵ G صورت می‌گیرد و همین موضوع اهمیت پرداختن به آن در ابعاد مختلف فنی، مقررات‌گذاری و تجاری را نشان می‌دهد.
وزیر ارتباطات عراق از ارائه سیم کارتی خبر داد که در ایام اربعین خدمات تماس داخلی و بین المللی و اینترنت آن رایگان است.
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر امروز به ریاست رئیس جمهور و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی آن برگزار می شود.
فناوری اینترنت اشیا رویکردی دگرگون‌کننده برای مدیریت پسماند ارایه می‌دهد و جان تازه‌ای را در جهت بهبود عملکرد سیستم مدیریت پسماند می‌بخشد. اینترنت اشیا با به هم مرتبط کردن خودرو‌ها و حسگر‌های تعبیه‌شده در ظروف جمع‌آوری پسماند، جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و به اشتراک‌گذاری یکپارچه حجم وسیعی از داده‌ها را در لحظه امکان‌پذیر می‌کند.
شرکت T&AT طیف رادیویی را به AST SpaceMobile اجاره می‌دهد تا بتواند اینترنت ماهواره‌ای را بدون هیچ گونه تغییری در تلفن همراه مشتریان، برای آن‌ها ارسال کند.
استارلینک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به تمام نقاط زمین طراحی شده است و قرار است در هر نقطه‌ای از جهان حتی جنگل‌های آمازون مردم را متصل نگاه دارد.
همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت و همچنین تخفیف‌های جذاب خرید نت‌باکس و بیمه گوشی به استقبال و نکوداشت روز خرم‌آباد رفت.
همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت به استقبال و نکوداشت هفته شیراز رفت.
لایحه ای به سنای فرانسه ارائه شده که به والدین اجازه نمی دهد تصاویر فرزندانشان را در شبکه های ا جتماعی به اشتراک بگذارند.
نگرانی‌های غرب درباره شبکه ماهواره‌ای چینی تنها به ارائه خدمات اینترنتی محدود نمی‌شود، بلکه آن‌ها نگران این موضوع هستند که ماهواره‌های چینی از استارلینک جاسوسی کرده و بسیاری از اسرار نظامی آمریکا و ناتو را به چنگ آورند.
برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که وزارت ارتباطات مجوز‌هایی برای ارائه VPN قانونی برای استفاده برخی مشاغل و گروه‌های هدف اینترنت ارائه خواهدکرد و بعد همه فیلترشکن‌ها و وی‌پی‌ان‌ها مسدود می‌شوند.
وزرای ارتباطات و علوم آخرین وضعیت دسترسی به اینترنت باز ویژه اساتید دانشگاه ها را اعلام کردند.
وزرای ارتباطات و علوم آخرین وضعیت دسترسی به اینترنت باز ویژه اساتید دانشگاه ها را اعلام کردند.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: اگر اسناد و مدارکی دال بر اینکه در کنکور هفته گذشته تقلب شده است وجود دارد، باید این اسناد به سازمان سنجش یا به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه شود.
وزیر ارتباطات گفت: چیزی به نام اینترنت طبقاتی نداریم که به طبقه خاصی اینترنت با کیفیت و با سرعت ارائه شود چرا که برای ما همه مردم خاص هستند.
همراه اول با طراحی و اجرای پویش اینترنت و مکالمه همراهی اقدام به تعریف بسته‌های پرتخفیف ویژه هر مشترک توسط هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف کرد.
همراه اول با ارائه بسته‌های متنوع مکالمه و اینترنت برای تمامی مشترکان خود، به استقبال شب یلدا رفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رفع محدودیت اینترنت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تصمیم‌گیری درباره رفع محدودیت‌های اینترنت با وزارت ارتباطات نیست.
ایلان ماسک، مالک شرکت استارلینک، روز سه‌شنبه گفت که برای معافیت از تحریم‌های ایران و راه‌اندازی اینترنت استارلینک ایران اقدام خواهد کرد. استارلینک تنها فرستنده اینترنت ماهواره‌ای جهان است.
بالن مخابراتی پژوهشگاه فضایی، با هدف پوشش اینترنتی مناسب برای زائرین مراسم اربعین در محدود مرز مهران استقرار پیدا کرده است.
سوپر اپلیکیشن روبیکا در ایام اربعین حسینی، تماس صوتی، پیام متنی، پیام صوتی و ارسال موقعیت مکانی را با اینترنت رایگان ارائه می‌دهد.
سخنگوی دولت گفت: اعطای اینترنت رایگان در بخش‌هایی از مسیر پیاده روی اربعین با همکاری دو کشور تعبیه شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تایید اختلال در ارائه سرویس‌های اینستاگرام گفت: علت اختلال اینستاگرام در ایران قطع لینک اختصاصی وزارت ارتباطات بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ