معاون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از فروش ۱۲۵۰ میلیارد تومان کالای تملیکی در خرداد ماه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران درباره شایعات مطرح شده در خصوص تامین ۱۵۰ هزار دستگاه جهیزیه ویژه زوجین با تخفیف ۲۰ درصدی به صورت اقساطی توضیحاتی را ارائه کرد.
دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: برنامه ریزی شده که در هر فصل ۱۵۰ هزار ست یعنی در سال ۶۰۰ هزار ست لوازم خانگی برای جهیزیه تأمین شود.
رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی کرمانشاه می‌گوید: «اهدا کننده و اهدا گیرنده کلیه بیرون از ضوابط انجمن بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان برای اهدای کلیه توافق می‌کنند.»
صندوق توسعه ملی، با هدف تبدیل بخشی از عواید ناشی از فروش نفت و گاز، میعانات گازی و فراورده‌های نفتی به ثروت‌های ماندگار، مولد و سرمایه‌های زاینده اقتصادی و نیز حفظ سهم نسل‌های آینده از منابع نفت و گاز و فراورده‌های نفتی تأسیس شده است.
آمریک ۱۲۵.۱۳ میلیون دلار موشک های جاولین را در اختیار انگلیس قرار خواهد داد.
‎وی با اشاره به کشف ۵ عدد، مُهر جعلی ادارات دولتی از مخفیگاه متهمان تاکید کرد: تاکنون ۱۰۸ نفر از شهروندان قرچک و ۱۵۰ نفر از شهروندان اسلامشهر شکایت‌های خود را نسبت به این کلاهبرداران ثبت کرده‌اند‎.
قرار است طی یک ماموریت آزمایشی «شیپ ۲۴» به مدار زمین ارسال شود و در اقیانوس آرام نزدیک هاوایی فرود بیاید. به گفته ماسک استارشیپ احتمالا در ماه آینده میلادی به مدار زمین پرتاب خواهد شد.
قیمت لاماری ایما طبق آگهی‌های درج شده در پلتفرم‌های فروش خودرو حداقل ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است (حتی نرخ‌های ۲.۳۰۰ میلیارد تومانی نیز دیده می‌شود.
قیمت لاماری ایما طبق آگهی‌های درج شده در پلتفرم‌های فروش خودرو حداقل ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است (حتی نرخ‌های ۲.۳۰۰ میلیارد تومانی نیز دیده می‌شود.
قیمت لاماری ایما طبق آگهی‌های درج شده در پلتفرم‌های فروش خودرو حداقل ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است (حتی نرخ‌های ۲.۳۰۰ میلیارد تومانی نیز دیده می‌شود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۳:۵۹ امروز این حادثه در خیابان پاسدار گمنام به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: یک ساختمان ۲ طبقه خیلی قدیمی که سه مرد در این محل زندگی می‌کردند در قسمت سقف طبقه اول و بخشی از دیوار‌ها دچار تخریب می‌شود.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حدود ۱۵۰ هزار دستگاه ماینر در سازمان وجود دارد که بخش زیادی از آنها دارای رای برائت است و طبق احکام قضایی باید استرداد شود.
رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: دیگنیتی پرستیژ با قیمت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می رسد.
آتشپاد دوم مجید فرهادی گفت: در پی گزارش ارسالی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد، حدود ۵۰ آتش نشان و نجاتگر به همراه ۱۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و نردبان ۳۲ متری آتش‌نشانی از هشت ایستگاه به محل حادثه در بلوار معلم اعزام شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای زندگی با خانواده‌ای که فقط نیمرو می‌خورند!/ قتل مرد دامدار با ۶ گلوله/ کشف ۱۵۱ فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح‌های پلیس/ دستگیری قاتلی که در کوه مخفی شده بود/ باند ۱۰نفره سرقت سیم و تجهیزات ریلی متلاشی شد/ صدور کیفرخواست پرونده مرگ دختر ۴ ساله/ گذشت از قصاص سربازی که محکوم به مرگ بود/ باند مخوف یک دست متلاشی شد/ دردسر وام ۱۲۰ میلیون تومانی برای مرد تنباکو فروش
دردسر وام ۱۲۰ میلیون تومانی برای مرد تنباکو فروش
اواخر تیر امسال مرد میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: همراه مادر و همسر و سه فرزندم در خانه نشسته بودیم که ناگهان متوجه شدیم کسی در حال باز کردن در ورودی خانه با کلید است قبل از اینکه به طرف در بروم ناگهان در باز شد و سه مرد نقابدار وارد خانه شدند. آن‌ها با تهدید چاقو و سلاحی که به دست داشتند، دست و پای من و اعضای خانواده‌ام را بستند و اموال با ارزشی که داخل خانه بود را با خود بردند.
قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.
قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از فردا سه شنبه هشتم شهریور ماه به زائران اربعین حسینی ارز اربعین ارائه می‌کنند.
تیمچه‌ای که از ابتدا به مرکزی برای فعالیت کتاب‌فروشان تبدیل شد. «میرمحمدعلی شیرازی» از نخستین کسانی بود که حدود سال‌های ۱۲۷۰ کتابفروشی کوچک خود را در این تیمچه تاسیس کرد تا از پیشگامان نشر و فروش کتاب به ویژه کتاب‌های مذهبی باشد.
مقامات باغ وحش مبلغ پایه برای هر قلاده شیر را ۱۵۰ هزار روپیه پاکستان برابر با حدود ۷۰۰ دلار آمریکا تعیین کرده‌اند، اما امیدوارند که هر یک از این حیوانات حدود ۲ میلیون روپیه که معادل حدود ۹ هزار دلار آمریکا است به فروش برسند.
تازه‌ترین ساخته کریستوفر نولان از چنان قدرتی برخوردار است که با وجود اکران در اوج دوران شیوع کرونا، توانست سیلی از تماشاگران را به سالن‌های سینما بکشاند و هرچند به فروشی میلیارد دلاری نرسید، موفقیت چشمگیر داشت؛ اثری ۱۵۰ دقیقه‌ای که همه منتقدین درباره‌اش هم‌رای نیستند.
۲۲ اثر بالاتر از یک میلیارد، ۱۹ اثر از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد، ۵۷ اثر بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون و ۱۱ اثر زیر ۱۰۰ میلیون به فروش رسیدند. اثری از منیر فرمانفرماییان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون، تابلویی از فریده لاشایی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون، تابلوی «سواران صبحگاه» رضا درخشانی دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون و مجسمه ژازه تباتبایی با عنوان «کجاست؟ آن‌قدر می‌گردم تا پیدا کنم» دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ