ارسلان مطهری می تواند امروز برای پنجمین بار، دروازه پرسپولیس را باز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیری آنری گزینه نخست برای هدایت تیم المپیک فرانسه محسوب می شود.
فرمانده نیروی هوایی آمریکا در آفریقا درباره وقوع کودتا در نیجر گفت: در صورت بحرانی شدن اوضاع در نیجر ممکن است واشنگتن پایگاه‌های پهپادی خود را در نیامی تخلیه کند.
رسانه‌های عبری زبان از توسعه توان موشکی و رزمی گروه مقاومت حزب الله لبنان اعلام نگرانی کردند.
ژوزه مورایس که با شکست بدموقع به تراکتور در مسیر از دست دادن صدرنشینی قدم گذاشت، حالا برای ادعای قهرمانی در لیگ ۲۳ باید گام محکمی مقابل این تیم بردارد.
عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم، با سپاهان به توافق رسید و رسما زردپوش شد. انتقال آل کثیر در حالی صورت گرفت که صحبت‌هایی درباره تمدید قرارداد این مهاجم با پرسپولیس شنیده می‌شد اما پرسپولیس با گلزن دربی به توافق نرسید. قرارداد این بازیکن با سپاهان ۲ ساله است.
کریستیانو رونالدو که در آخرین دقیقه دیدار پرتغال مقابل ایسلند در دویستمین بازی ملی‌اش گلزنی کرد در طول نشست خبری لبخندی بزرگ بر لب داشت و نمی‌توانست خوشحالی‌اش را پنهان کند.
عملکرد هری کین در خط حمله انگلیس بار دیگر ثابت کرد که او می‌تواند در صورت جدایی از تاتنهام بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی این فصل اروپا باشد.
برخورد درمانی با سنگ‌های ادراری، بر اساس محل قرار گیری سنگ و سایز آن است. سنگ‌های تا ۵-۶ میلی متر داخل کلیه معمولا به جز توصیه‌های غذایی روتین و ورزش و تحرک و سونوگرافی دوره‌ای کاری لازم ندارد. در مواردی که سایز سنگ بالای ۷-۸ میلی متر تا نهایتا ۲۰ میلی متر باشد و سنگ در کلیه باشد، امکان سنگ شکن برون اندامی و یا انحام لیزر سنگ وجود دارد. در صورتی که سنگ بالای دو سانتیمتر یا شاخ گوزنی باشد، جراحی بسته با بیهوشی از طریق ایجاد سوراخ روی کمر لازم است.
یکی از حساس‌ترین رقابت‌های لیگ برتر تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه شهید نصیری یزد به میزبانی چادرملو برگزار خواهد شد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در صورتی که در جام حذفی برای پورتو گلزنی کند، این فصل در تمام رقابت‌ها و تورنمنت‌ها گلزنی کرده و رکورد ویژه ای از خود بر جای می‌گذارد.
چهره افرادی که مقدار زیادی وزن از دست می‌دهند، ممکن است «به‌طور قابل‌توجهی پیرتر» به نظر برسد زیرا نواحی کلیدی صورت لاغر می‌شوند.
محققان اخیرا با استفاده از تکنولوژی دیجیتالی، چهره جمجمه‌ای ۹ هزار ساله را بازسازی کردند که در نزدیکی شهر باستانی جریکو، با صدف‌هایی فرو رفته در جای چشم‌هایش پیدا شد.
برزیلی ها قرار گذاشته بودند که در صورت گلزنی ریچارلیسون، گل او را همراه با تیته، سرمربی خود، جشن بگیرند و این کار را هم با رقص کبوتر انجام دادند ولی قرار قبلی اجرای رقصی دیگر بود.
آزمون که در نیمه دوم تعویض شده بود و روی نیمکت حضور داشت، بعد از گلزنی ایران از شدت خوشحالی گلو و صورت کارلوس کی روش سرمربی ایران را فشار داد تا جشن پیروزی ایران را به شکل عجیبی انجام بدهد! این حرکت بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های دنیا داشت؛ از جمله توئیتر پرطرفدار ESPN که به کنایه و شوخی نوشت: «گاهی اوقات شما می‌توانید بعد از پیروزی در جام جهانی بیش از حد هیجان زده بشوید.»
عربستان سعودی میزان مصدومیت یاسر الشهرانی، بازیکن مصدوم خود در جریان پیروزی مقابل آرژانتین را اعلام کرد.
با وضعیتی که پیش آمده است، محمد محبی حتی از بازگشت به لیگ برتر ناراحت است چرا که در صورت ادامه حضور در تیم سانتاکلارا می‌توانست، روند گلزنی خود را دنبال کند و مورد توجه تیم‌های شاخص پرتغال قرار بگیرد.
تیم فوتبال استقلال در صورت پیروزی مقابل نساجی، برای اولین بار فاتح سوپرجام می‌شود.
آنتونیو رودیگر، با گل دقیقه 95 خود رئال را از یک شکست مسلم برابر شاختار نجات داد. او پس از گلزنی به دلیل برخورد با دروازه بان حریف با سر و صورتی خونین زمین را ترک کرد.
یورگن لوکادیا پس از گلزنی به هوادار به صورت خاصی خوشحالی کرد.
پیوستن سرخیو رگیلون به اتلتیکو با واکنش منفی هواداران این باشگاه روبه‌رو شده ولی او نگران اعتراضات نیست. رگیلون در مورد شادی گل در صورت گلزنی به رئال نیز صحبت کرد.
پیوستن سرخیو رگیلون به اتلتیکو با واکنش منفی هواداران این باشگاه روبرو شده ولی او نگران اعتراضات نیست. رگیلون در مورد شادی گل در صورت گلزنی به رئال نیز صحبت کرد.
حمید مطهری علی شجاعی را به همراه خود به کنفرانس خبری پس از بازی برد.
بایرلورکوزن فصل جدید را خوب شروع نکرده است و به نظر می‌رسد که به صورت جدی با مشکل گلزنی روبرو است.
با توجه به اطلاعیه منتشر شده عرضه اولیه سابیک در روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به بررسی این عرضه اولیه پرداخته ایم. معرفی شرکت و نماد‌هایی که از این عرضه اولیه سود خواهند برد را در مطلب زیر می‌خوانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ