آنتونیو رودیگر، با گل دقیقه 95 خود رئال را از یک شکست مسلم برابر شاختار نجات داد. او پس از گلزنی به دلیل برخورد با دروازه بان حریف با سر و صورتی خونین زمین را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، هم به جمع منتقدان کاسمیرو اضافه شد و از اریک تن‌هاخ خواست هافبک دیگری به خدمت بگیرد.
هری مگوایر، مدافع تیم منچستریونایتد، بعد از بازی دوستانه اخیر تیمش با یک پیام بی‌رحمانه از یک هوادار مواجه شد.
در دیدار دوستانه امروز منچستریونایتد و رئال مادرید، هری مگوایر، کاپیتان سابق شیاطین سرخ به محض ورود به زمین از طرف هواداران هو شد.
ابراهیما کوناته، مدافع لیورپول از مدیران این باشگاه خواست چند بازیکن جدید بخرند. لیورپول در این تابستان چند بازیکن را از دست داده است.
صالح حردانی با انتشار یک استوری، ضمن تشکر از هواداران استقلال، جملات مبهمی را به زبان آورد.
۱۷ ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در ۹ دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در پست مدافع میانی دارند که سیدمحمد موسوی از بین تمامی بازیکنان بهترین عملکرد را داشته است.
مدافع گرجستانی پرسپولیس حاضر به پیش بینی نتیجه دربی در فینال جام حذفی نشد.
داویده کالابریا، مدافع میلان، درباره گل اول اینتر که با برتری فیزیکی ادین ژکو جلوی او به ثمر رسید، گفت: «ژکو بزرگتر از من است».
الساندرو باستونی، مدافع اینتر، در آستانه دیدار تیمش با بنفیکا در لیگ قهرمانان می‌گوید اینتر از حضور در این مرحله خوشحال است ولی از هیچ تیمی و از جمله بنفیکا نمی‌ترسد.
مدافع تیم ذوب آهن می گوید تیمش خط حمله ضعیفی ندارد و غیبت محمد رضا سلیمانی نیز امروز به آنها ضربه زده است.
مدافع راست نساجی می‌گوید داور بهتر از همه دلیل اخراج مهدی ترابی را می‌داند.
مدافع میانی تیم ملی فوتبال آمریکا به اتفاقات پایان بازی با ایران در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.
سرپرست دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران، مدافع سیاست‌های این کمیسیون در حوزه شهرسازی است. او گفت: کمیسیون ماده ۵ با سیاست حل مشکلات شهر و گره‌گشایی از کار مردم، تسهیل در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر در شش ماه اخیر یعنی از اول فروردین فعالیت‌هایش را سرعت داده است. همکاران ما و اعضای کارگروه فنی و همین‌طور اعضای کمیسیون با وقت‌گذاری بسیار خوب و با کار‌های شبانه‌روزی به کار سرعت بخشیده؛ به طوری که تقریبا می‌توانیم بگوییم نسبت به گذشته سرعت کار دبیرخانه بیش از چهار برابر شده ا
مدافع تیم ملی می‌گوید هدفشان صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی است.
در صورتی که ساپینتو در استقلال موفق شود مدافع این تیم در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.
یکی از تقابل‌های ویژه جدال پرسپولیس و سپاهان قطعا نمایش دو مدافع راست مدعی دو تیم خواهد بود.
مدافع جوان و باتجربه پیکان معتقد است قبل از گل ذوب‌آهن سجاد عاشوری روی او خطا کرده است.
شب گذشته بیشتر از همیشه به فوتبال ایران ثابت شد که تکنولوژی داور ویدیویی می‌تواند چه نقش پررنگی را در فوتبال ایران ایفا کند.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد، زیرا نتیجه همه مسابقات برای تیم‌ها مهم است و هیچ دیداری را نمی‌توان ساده گرفت.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم دو مدافع مصدوم تیم، هر چه زودتر به تمرینات گروهی بازگردند.
مدافع عنوان قهرمانی در شرایطی به انزلی بازگشته است که آخرین بار ۶ سال و ۷ ماه و ۱۶ روز پیش در استادیوم تختی به مصاف ملوان رفت که این دیدار با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید.
ریس جیمز، مدافع چلسی، از عملکرد داوران بازی این تیم برابر تاتنهام به شدت عصبانی است.
ریس جیمز، مدافع چلسی، از عملکرد داوران بازی این تیم برابر تاتنهام به شدت عصبانی است.
مدافع پیکان موفق شد اولین گل لیگ برتر در فصل بیست و دوم را به نام خود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ