محققان اخیرا با استفاده از تکنولوژی دیجیتالی، چهره جمجمه‌ای ۹ هزار ساله را بازسازی کردند که در نزدیکی شهر باستانی جریکو، با صدف‌هایی فرو رفته در جای چشم‌هایش پیدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از مرمت و بازسازی مشارکتی ۴ بنای تاریخی ماسوله خبر داد و گفت: این کار با ۶ میلیارد ریال اعتبار و با مشارکت مالکان صورت می گیرد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه سرای محتشم رشت باید به صورت مشارکتی مرمت شود، گفت: مرمت و بازسازی مغازه‌های داخل کاروانسرای محتشم در اولویت است.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، به صورت جدی به دنبال افزایش درآمد این باشگاه با استفاده از ظرفیت‌های برنابئو است.
بارسلونا که در حال بازسازی استادیوم نوکمپ است قصد دارد بخش‌هایی از ورزشگاه فعلی را به صورت قطعات جداگانه به فروش بگذارد.
تصویر صورت «آریوبرزن» سردار ایرانی با هوش مصنوعی بازسازی و در فضای مجازی فراگیر شد. براساس توصیف ویکی‌پدیا، هوش مصنوعی چهره آریوبرزن را ترسیم کرده است.
مشاور امور زنان وزارت وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: محرم‌سازی دقیقا به این صورت است که مدارس دخترانه به شکلی ساخته یا بازسازی شود که اشراف همسایگی نداشته باشد و بچه‌ها بتوانند در مدرسه حجاب خود را بردارند. در واقع هدف این است که دختربچه‌ها در مساله حجاب اذیت نشوند و نشاط و شادابی بیشتری داشته باشند.
این خودرو ظاهر کلاسیک توربو ۲ را دارد، اما برای دنیای امروز دوباره بازسازی شده است؛ با دو موتور الکتریکی، رنگ‌آمیزی هنری، دوربین‌های GoPro فراوان و پنجره‌های صورتی رنگ.
شب گذشته جیلنهال برای فیلمبرداری سکانس‌هایی از بازسازی فیلم Road House به کارگردانی داگ لیمان دیده شد.در این فیلم مبارزانی چون کانر مک‌گرگور ، آنتونیو رودریگو نوگیرا و رویس گریسی حضور دارند. منبع: خبرآنلاین
وزیر کشور گفت: حجم کارهای صورت گرفته در خوی بسیار گسترده بوده و منابع مالی بسیار خوبی در دولت برای کارهای بازسازی در خوی تصویب شده است.
وزیر کشور گفت: حجم کارهای صورت گرفته در خوی بسیار گسترده بوده و منابع مالی بسیار خوبی در دولت برای کارهای بازسازی در خوی تصویب شده است.
پس از بازسازی صورت گرفته توسط فدراسیون کشتی تعداد تشک‌های خانه کشتی شهید ابراهیم هادی از 5 تشک به 10 تشک ارتقاء یافت.
پس از بازسازی صورت گرفته توسط فدراسیون کشتی تعداد تشک های خانه ی کشتی شهید ابراهیم هادی از 5 تشک به 10 تشک ارتقاء یافت.
ریاست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زلزله‌ای که در کشور‌های ترکیه، سوریه و لبنان رخ داده است و آنچه که باید در کشور در مقابله با زلزله انجام شود، گفت: این موضوع یک حرکت جمعی و عمومی را می‌طلبد. در کشورمان روستا‌هایی که زلزله به وقوع پیوسته پس از بازسازی که توسط بنیاد مسکن و یا توسط خود مردم براساس یک طرح مقاوم سازی صحیح انجام شده قطعا در زلزله‌های بعدی خرابی‌های آن‌ها بسیار کمتر خواهد بود چرا که بازسازی و نوسازی صحیح انجام شده بود.
ارومیه- رئیس جمهور در دیدار با مردم مناطق زلزله زده خوی گفت: بازسازی مناطق زلزله باید بر اساس اعلام نظرهای کارشناسی صورت گیرد و دولت تا پایان در کنار مردم خوی است.
مدیر تیم‌های ملی اسکیت گفت: پیست اسکیت آزادی نزدیک به ۱۰ سال است که هیچ بازسازی در آن صورت نگرفته و آسفالت آن شرایط مناسبی برای تمرین ورزشکاران حرفه‌ای ندارد.
معاون حمل و نقل ترافیک تهران گفت: شهرداری شهرداری تهران ۵۰ درصد نرخ خرید موتور سیکلت های برقی را به صورت تسهیلات پرداخت می‌کند.
متخصص مغز و اعصاب گفت: بیماری آلزایمر به طور معمول به یک زمینه مستعد ژنتیکی و همچنین عوامل محیطی، برای بروز خود نیازمند است. تحقیقات انجام گرفته مؤید این نکته است؛ افرادی که سابقه مطالعه بیشتری دارند، دیرتر به آلزایمر مبتلا می‌شوند و یا در صورت ابتلاء، خفیف‌تر مبتلا می‌شوند، زیرا در این افراد سلول‌های مغزی، مرتب در حال فعالیت هستند و بازسازی و قوی‌تر می‌شوند. همچنین وی از ورزش به عنوان عاملی که در جلوگیری از انواع بیماری‌ها مؤثر است، نام برد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در خوی برای بازسازی مناطق زلزله زده توضیحاتی ارائه داد.
دانشمندان پزشکی قانونی با استفاده از شواهد DNA، بازسازی صورت یک «خون آشام» را که در قرن هجدهم زندگی می‌کرد، به انجام رساندند.
به عقیده برخی از کارشناسان، در عصر خوارزمشاهیان نیز بازسازی زیادی در حرم امام رضا (ع) صورت گرفت و مقدار زیادی از کاشی‌های زرین‌فام و سنجری حرم، متعلق به این دوران است. دو کتیبه مربوط به دوران خوارزمشاهیان بر دیوار شمالی گنبدخانه به نام «صفه شاه‌طهماسبی» جای دارند.
رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پیگیری قضایی جامع و کامل درباره مرگ مهسا امینی و بررسی این موضوع در مجلس گفت: لازم است در شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر تجدیدنظر شود و بازسازی صورت گیرد.
متهم به قتل ۲۰ ساله پس از آن که صحنه جنایت را در حضور قاضی دکتر صفری بازسازی کرد و جزئیات این ماجرا را شرح داد، در آخرین جلسه بازپرسی نیز گفت: راننده پراید را می‌شناختم. آن روز عصر دوستم حامد رانندگی پراید هاچ بک آبی رنگ را به عهده داشت و من هم در حالی روی صندلی جلو نشسته بودم که دو دوست دیگرم مجید و محمدرضا هم در صندلی عقب بودند. در این هنگام حامد به صورت دنده عقب حرکت کرد که از پارک بیرون بیاییم، ولی سپر خودرو به سپر پراید مرحوم (محمد – پ) برخورد کرد.
ورزشگاه باهنر کرمان برای مسابقات لیگ برتر مورد بازسازی قرار گرفته است.
ورزشگاه «سیروس قایقران» انزلی با عمری بیش از ۶۰ سال، یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های ایران و محل برگزاری مسابقات تیم ملوان است. با توجه به آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال چهار اکیپ به صورت تمام وقت برای بازسازی، مرمت و تکمیل این پروژه بصورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ