اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تاریخ معاصر ایران هم نسل‌های قبل به خاطر ندارند برای مجالس فرمایشی عصر پهلوی دوم بعد از ۲۸ مرداد تبلیغ خاصی صورت پذیرفته باشد و اساسا بسیاری از مردم نمایندگان خود را نمی‌شناختند. امام خمینی در نطق ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به این موضوع اشاره کرد و گفت اگر دست این نماینده‌ها را بگیریم و به حوزه‌های انتخابیه شان ببریم مردم آن‌ها را نمی‌شناسند.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: اگر پلمب یا توقیف‌هایی صورت پذیرفته است بدون اطلاع و صدور دستور مربوطه از سوی قوه قضائیه بوده و ما تاکنون دستوری مبنی بر پلمب اماکن صادر نکرده‌ایم.
ورود به این سازمان هر چند با نگاه به شرق صورت پذیرفته، اما کیست که نداند تمامی اعضای این سازمان، چه رسمی یا ناظر یا شرکای گفتگو همگی در چارچوب قواعد بین‌المللی عمل می‌کنند و لااقل از نگاه اف‌ای‌تی‌اف جزو لیست سیاه نیستند. اگر ورود ایران به سازمان همکاری‌های شانگ‌های را از این منظر نگاه کنیم - یعنی از نیمه پر لیوان- نه تنها مهم است بلکه می‌توان آن را از یکی از نقاط عطف روند ۴۰ سال گذشته ایران دانست.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع مغایرت مصوبه «طرح حمایت از گزارشگران فساد» در جریان اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی را پذیرفتند.
مدیران استقلال که برای حفط ساپینتو تحت فشار هستند خواسته‌های مربی را پذیرفته و منتظر حضور وکیل وی در ایران هستند تا به صورت رسمی بند سال دوم قرارداد وی فعال شود. البته مدیران باشگاه استقلال قصد دارند تا یک فصل دیگر نیز به مدت قرارداد ساپینتو اضافه کنند.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به ایجاد بانک ذخیره ژنتیک یوزپلنگ، گفت: در صورت موفقیت این اقدام برای سایر گونه‌های در معرض خطر نیز انجام و رشته مربوط به این حوزه راه‌اندازی می‌شود.
جلسه اضطراری هلال احمر استان تهران در پی بارش برف و کولاک احتمالی، تشکیل شد و هماهنگی با ستاد کشوری صورت پذیرفت.
ستایشی درباره قراردادن سپاه پاسداران در فهرست تروریستی توسط پارلمان اروپا گفت: اقدام پارلمان اروپا اقدامی ناشایست بود که این اقدام تحت تاثیر لابی گروه تروریستی منافقین صورت پذیرفته است. این اقدام از نظر ما ضمانت حقوقی ندارد و براساس حقوق بین الملل و حقوق داخلی فاقد وجاهت است، اما نمی‌توان به راحتی از این اقدام چشم پوشی کرد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد مدارک ثبت‌نام گفت: پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید یعنی نظام آموزشی ۳-۳-۶ و یا مدرک کاردانی باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام در دانشگاه محل قبولی نیستند.
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صلاحیت حرفه ای مدیرعامل بیمه معلم را تایید کرد.
مسئول مسابقات فوتبال بانوان گفت: ادامه بازی باتری زارع سنندج و سپاهان اصفهان با تشخیص داور صورت پذیرفت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته اند.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در آستانه شب یلدا اقدامات خیرخواهانه که با همکاری مؤسسات خیریه، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین صورت پذیرفت را تشریح کرد.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در آستانه شب یلدا اقدامات خیرخواهانه که با همکاری مؤسسات خیریه، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین صورت پذیرفت را تشریح کرد.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
اخیرا ایران به صورت رسمی ارسال پهپاد به روسیه را پذیرفت و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه گفت که به روسیه پهپاد داده‌ایم، اما قبل از جنگ علیه اوکراین، شاید این بده‌بستان تهران و مسکو در همین زمینه باشد؛ یعنی ایران به روسیه پهپاد داده البته نه برای استفاده در جنگ و در مقابل مسکو نیز پذیرفته که سوخو-۳۵ به ایران بدهد.
خبرگزاری میزان نوشت: وی با شرایط حاد جسمانی به بیمارستان منتقل نشده بوده و تصمیم اعزام به بیمارستان برای جلوگیری از وقوع هرگونه شرایط بالینی نامناسب صورت پذیرفته است؛ بنابراین گزارش حال عمومی رونقی خوب و کاملا پایدار است و وی به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.
معاون سایپا با بیان اینکه طراحی استایل خودرو شاهین کاملا داخلی و توسط کارشناسان گروه سایپا صورت پذیرفت، گفت: برای شاهین ۱۲ پروژه بهبود در زنجیره تامین و تولید طراحی و اجرا شد.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
این استعفا پیش از نشست هیات مدیره خانه سینما و روسای صنوف سینمایی که روز چهارشنبه دوم شهریور برگزار شد، صورت پذیرفت. در این نشست پرتنش که ۴.۵ ساعت به طول انجامید، بحث بر سر حضور صنف تهیه کنندگان در انتخابات خانه سینما مطرح شد که فاقد شناسه صنفی تشکل‌های وزارت کار است.
این استعفا پیش از نشست هیات مدیره خانه سینما و روسای صنوف سینمایی که روز چهارشنبه دوم شهریور برگزار شد، صورت پذیرفت. در این نشست پرتنش که ۴.۵ ساعت به طول انجامید، بحث بر سر حضور صنف تهیه کنندگان در انتخابات خانه سینما مطرح شد که فاقد شناسه صنفی تشکل‌های وزارت کار است.
سازمان ملل‌متحد اظهار کرد که قیمت موادغذایی در ماه ژوئن کاهش و تولید غلات اندکی افزایش یافته است.
امکان توثیق سهام از بازداشت افرادی که ضرورت ندارد جلوگیری می‌کند. البته باید درمورد نوسانات قیمت سهام، کار کارشناسی صورت بگیرد و زمانی‌که به نتیجه رسید اعلام می‌شود.
قالیباف تصریح کرد: همچنین پیشنهاد نمایندگان در خصوص امامزادگان واجب‌التعظیم در حوزه انتخابیه نیز بار مالی به همراه دارد بنابراین پیشنهاد می‌شود این اصلاحیه به صورت دو شوری مورد بررسی قرار گیرد تا مغایرت‌های آن در کمیسیون برطرف شود. همچنین خواهشمندم نمایندگان پیشنهاد دهنده نیز به اصل ۷۵ و بار مالی توجه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ