دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی به نیابت از موساد، مرگ یکی از افسران بازنشسته موساد در حادثه واژگونی قایق تفریحی در ایتالیا را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از ماه ها مانع از مرمت و بازسازی مسجد الاقصی شده و تنها اجازه مرمت جزئی بعضی بخش ها را داده است، تا اینگونه زمینه تخریب این مکان مقدس را فراهم کند.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به روستای رمانه در شهر جنین (شمال کرانه باختری) اقدام به اندازه‌گیری مساحت منزل مجری عملیات تل‌آویو کردند.
تصویب لایحه اصلاحات قضایی در رژیم صهیونیستی موجی از بحران‌های پی در پی از جمله فرار سرمایه و شکاف در ارتش گرفته تا اعتراضات گسترده خیابانی را در این رژیم به وجود آورده است.
شرکت کنندگان در نشست کنگره ملی عربی در بیروت، با حمایت از گزینه مقاومت، بر ضرورت ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی از منطقه تاکید کردند.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نوعی فروپاشی را در رژیم صهیونیستی ملاحظه می‌کنیم به‌همین خاطر نتانیاهو به دنبال یک حادثه آفرینی جدید است که افکار عمومی داخلی این رژیم را منحرف کند.
طبق گزارش منابع آماری درباره تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری، تاکنون ۳۰۳ ساختمان از جمله یک مدرسه فلسطینی با خاک یکسان و بر اثر این ویرانی، ۵۴۳ نفر از جمله ۲۷۲ کودک بی‌خانمان شده‌اند.
گردان‌های شهید «عزالدین قسام» با انتشار بیانیه‌ای ضمن پذیرفتن مسئولیت عملیات ضد صهیونیستی امروز در شهرک اشغالی «کدومیم»، در پیامی هشدارآمیز وزیر دارایی این رژیم را تهدید به مرگ کرد.
یک تحلیلگر فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حمله خود به جنین دست خالی برگشته و به اهداف خود دست پیدا نکرده است.
منابع عبری از نامه‌ای تهدیدآمیز علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند که روی سنگ قبر برادر وی قرار داده شده است.
توسعه توانمندی‌های محور مقاومت و حملات موفق سایبری علیه زیرساختهای رژیم صهیونیستی، باعث شد‏ه مقامات امنیتی این رژیم به فکر توسعه سیستم دفاعی سایبری باشیند.
ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی بر اثر تیراندازی در یک پایگاه نظامی در منطقه نقب اشغالی خبر داد.
با افزایش تعداد عملیات‌های مقاومتی از سوی مبارزان فلسطین در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی مجبور شد تعداد نظامیان خود در کرانه باختری را افزایش دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صهیونیست‌ها با کمک آمریکایی‌ها تلاش کردند که ایران را خطری برای منطقه نشان دهند، اما این پروژه شکست خورد و آنان بازنده بهبود روابط ایران و عربستان هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ‏مقاومت، پاسخ طبیعی و مشروع ملت فلسطین در برابر تروریسم، اشغالگری و آپارتاید است و رژیم صهیونیستی با تداوم جنایت و شرارت، عمر خود را کوتاه‌تر می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم نژادپرست صهیونیستی را منشأ و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه دانست.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رزمایش هوایی ارتش در مناطق شمالی آغاز شد.
منابع صهیونیستی بدون پرداختن به جزئیات تایید کردند که یک بمب در محله «پردس شنیر» در لود منفجر شده است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: روز قدس نشانه مواضع جهانی علیه رژیم صهیونیستی است، حرکت علیه اشغالگری و ظلم فراگیر شده است و در حال نتیجه دادن است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: روز قدس نشانه مواضع جهانی علیه رژیم صهیونیستی است، حرکت علیه اشغالگری و ظلم فراگیر شده است و در حال نتیجه دادن است.
سفیر رژیم صیونیستی در بحرین در واکنش به توافق ایران و عربستان گفت برای اعلام مرگ روابط تل آویو و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، هنوز زود است و باید منتظر نتایج این توافق ماند.
واقعا چه کسی در کشور ما هست که با «دنیا» سر جنگ دارد یا به همه دنیا فحش می‌دهد؟ ملت ایران جز اعلام انزجار و بیزاری از سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و یکی دولت اروپایی، برای کدام دولتمردان کشور دیگری طلب مرگ کرده است؟
کمیته رسمی تحقیق رژیم صهیونیستی در یکی از بدترین حوادث تاریخ این رژیم که به مرگ ۴۵ صهیونیست منجر شد، به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق هشدار داد.
ممانعت رژیم صهیونیستی از اعزام بیماران فلسطینی اهل غزه برای درمان به خارج از این باریکه، موجب جان باختن یک کودک دیگر شد.
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از افزایش شمار مبتلایان به آبله میمونی خبر داد و اعلام کرد که با ابتلای ۱۱ نفر دیگر به این بیماری، شمار مبتلایان به ۲۰۸ نفر رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ