منابع صهیونیستی بدون پرداختن به جزئیات تایید کردند که یک بمب در محله «پردس شنیر» در لود منفجر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از انفجاری در کارخانه صنایع نظامی رژیم صهیونیستی در شهر حیفا خبر دادند.
منابع عبری از انفجاری در کارخانه صنایع نظامی رژیم صهیونیستی در شهر حیفا خبر دادند.
منابع خبری به جدیدترین رخدادی اشاره کردند که در مرز لبنان با فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته است.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از انفجار بزرگی که در شهر هرتزلیا در شمال تل آویو در شب گذشته رخ داد، منتشر کردند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از انفجار بزرگی که در شهر هرتزلیا در شمال تل آویو در شب گذشته رخ داد، منتشر کردند.
صدای انفجار مهیبی در مرکز رژیم صهیونیستی شنیده شد پلیس در حالت آماده باش قرار گرفت.
گروه مقاومت «کتیبه جنین» تصاویری از لحظه انفجار خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله روز گذشته را منتشر کرد.
وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی بعد از درگیری در جنین اعلام کرده تعداد شهدای فلسطینی به ۳ و تعداد مجروحان به ۲۹ نفر رسیده است.
کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری فوری از وقوع انفجاری شدید در تاسیسات وابسته به وزرات جنگ این رژیم خبر داد؛ منابع عبری تلفات انفجار را گسترده خوانده است.
عضو جهاد اسلامی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره برقراری آتش‌بس میان گروه‌های مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.
تشدید تنش میان رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا و تداوم درگیری‌ها در سودان در سایه پیامدهای حمله تل‌آویو علیه نوار غزه از محورهای صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
با وجود اخبار منتشر شده از میانجی‌گران صلح میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی که حملات تل آویو به نوار غزه گسترده نخواهد بود هم‌اینک منابع خبری از وقوع انفجار در جنوب لبنان خبر می‌دهند.
ارتش رژیم صهیونیستی از طرح خود برای تخریب منزل مجری عملیات انفجار دوگانه در ایستگاه اتوبوس قدس اشغالی خبر داد.
یک روزنامه آمریکایی معتقد است که بنیامین نتانیاهو با دو چالش مواجه است: نخست اختلافات عمیق داخلی است که ماهیت «اسرائیل» را تهدید می‌کند و دوم، احتمال تشدید و انفجار درگیری با فلسطینی‌ها است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری منطقه را به سمت انفجار و تشدید خطرناک اوضاع پیش می برد.
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم کشتار فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد و افزود که این اقدام به انفجار غیرقابل کنترل اوضاع منجر خواهد شد.
هکرهای ایرانی با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کردند.
گروه «عصای موسی» با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کرد.
دبیر کل اتحادیه عرب با بیان اینکه سرکوب فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی هر روز تشدید می شود، درباره انفجار اوضاع در اراضی فلسطین هشدار داد.
مراسم تشییع پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه صبح امروز پنجشنبه با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد. روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده که وی با انفجار بمب کنارجاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید. سپاه، رژیم صهیونیستی را عامل به شهادت رساندن شهید جعفری اعلام کرد.
صبح روز گذشته پاسدار رشید اسلام سرهنگ داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، توسط ایادی رژیم صهیونیستی با انفجار بمب کنار جاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع انفجاری در یک ایستگاه اتوبوس در غرب شهر قدس اشغالی خبر داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن انفجار در منطقه اللد در نزدیکی تل آویو خبر دادند.
زیپی لیونی وزیر سابق صهیونیست درباره شرایط پس از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که امروز در حال برگزاری است، ابراز نظر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ