نماینده وزن سوم تیم ملی تکواندوی ایران در روز چهارم مسابقات قهرمانی جهان کار خود را از مبارزه با نماینده تایلند آغاز می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم نیروی زمینی شاملی با کسب دومین برد خود همراه سپاهان در رده چهارم گروه های خود قرار گرفتند.
در روز دوم از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه تیم‌های پرسپولیس و گل گهر به مصاف هم رفتند که در پایان جدال دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا در نوبت بعدازظهر روز چهارم قایقرانان ایران سه مدال طلا و یک نقره کسب کردند و جمع مدال‌های ایران به 12 طلا، 14 نقره و چهار برنز رسید.
«وَاحْفَظْنِی فِیهِ بِحِفْظِکَ وَسَتْرِکَ، یَا أَبْصَرَ النَّاظِرِینَ» در فقره آخر از خداوند می‌خواهیم که ما را در مقابل حوادث زیان‌بار مانند زلزله، بیماری، فقر و ... حفظ کند، چون خدا بهترین نگهبان است و او مهربان‌ترین مهربانان است. (فَاللهُ خَیْرٌ حَافِظًا وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ) {یوسف/ ۶۴} و در مقابل رسوایی‌ها، او ستارالعیوب است و چنان عمل می‌کند که هیچ‌کس مطلع نشود.
دیدارهای روز چهارم مرحله برگشت لیگ اسنوکر باشگاههای کشور برگزار شد و طی آن تیم های شرکت کننده در قالب ۱۴ دیدار به مصاف هم رفتند.
نخستین روز از مسابقات جودو بین باشگاهی مردان( جام خلیج فارس) با حذف چهار تیم از گردونه رقابت ها به پایان رسید.
روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری با کسب مدال طلا توسط تکواندوکارانی از کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید.
روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری با کسب مدال طلا توسط تکواندوکارانی از کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید.
محمد دانشگر روز گذشته گل دوم تیمش در جریان پیروزی چهار بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان را به ثمر رساند.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
امروز جام جهانی اوج هیجان را به هواداران هدیه می‌دهد؛ کرواسی-برزیل و آرژانتین-هلند نبردهایی هستند که دو تیم خوب را به خانه می‌فرستند.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
هلند و آرژانتین موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شوند و امروز، انگلیس و فرانسه به مصاف رقبا می روند.
پادکست ورزش سه مربوط به روز چهارم جام جهانی منتشر شد.
در چهارمین روز از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی دو قهرمان ادوار گذشته نخستین بازی خود را برگزار خواهند کرد.
مدیر آزمایشگاه ملی آنفلوآنزا و استاد ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه علامت و مشخصه اصلی آنفلوآنزا تب ناگهانی است، گفت: علائمی مانند تب، استخوان درد، بدن درد و ... در آنفلوآنزا دیده می‌شود. تب ناگهانی مشخصه اصلی آنفلوآنزا است، اما در کرونا اینطور نبود. البته اگر فرد مشکل و بیماری خاصی نداشته باشد، طی سه تا چهار روز بهبود می‌یابند، اما ممکن است سرفه‌شان برای مدتی ادامه داشته باشد. با این حال آنفلوآنزا هم جزو بیماری‌هایی است که کسانی که سن‌شان بالاست یا بیماری زمینه‌ای دارند، برایشان مقداری می‌تواند خطرناک باشد.
چهارمین روز نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های ایران در حالی به پایان رسید که تیم آرتین با ۲۱ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.
چهارمین روز نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور در حالی به پایان رسید که تیم آرتین با ۲۱ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.
استقلال روز گذشته و در انزلی در نیمه اول تیم خوبی نبود. هر چند حملات پراکنده ای روی دروازه تیم ملوان داشت و حتی صاحب موقعیت هم شد.
در پايان روز چهارم بازى هاى كشورهاى اسلامى ايران تعداد مدال هايش را به ٥٨ مدال رساند.
در روز چهارم بازى هاى كشورهاى اسلامى ورزشكاران ايرانى در ٨ رشته به مصاف رقباى خود مى روند.
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ