چهارمین روز نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور در حالی به پایان رسید که تیم آرتین با ۲۱ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا رسماً در ارومیه کلید خواهد خورد.
سرخیو ریکو 82 روز پس از تصادف شدیدش بیمارستان را ترک کرد.
وینگر جدید گل‌گهر سیرجان به دلیل مصدومیت در دیدار هفته دوم این تیم غایب بود.
هر چقدر شفاف سازی بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشیم، امکان پایش و پیش بینی بیشتر امور به وجود می‌آید و به نفع کلیت کشور و مردم است. شفاف سازی دارایی‌های شرکت‌های دولتی نیز اهمیت بالایی دارد. این روند از خیلی وقت پیش قرار بود شروع شود.
به نظر می‌رسد مصدومیت رندی اورتن، شرایطی سخت‌تر از آنچه تصور می‌شد را برای او به وجود آورده است.
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا در نوبت بعدازظهر روز چهارم قایقرانان ایران سه مدال طلا و یک نقره کسب کردند و جمع مدال‌های ایران به 12 طلا، 14 نقره و چهار برنز رسید.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تا پایان روز چهارم فروردین ماه،۵۵ درصد گنجایش اقامتی آماده‌سازی شده برای میزبانی در این استان تکمیل شده است.
روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری با کسب مدال طلا توسط تکواندوکارانی از کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید.
روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری با کسب مدال طلا توسط تکواندوکارانی از کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید.
نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی پیگیری می شود که تعداد متقاضیان مرد و زن حضور در این انتخابات تا پایان روز چهارم ثبت نام مساوی است.
چهارمین روز نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های ایران در حالی به پایان رسید که تیم آرتین با ۲۱ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.
نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور در حالی امروز با برگزاری رقابت‌های روز چهارم پیگیری می‌شود که روز سوم این مسابقات با صدرنشینی تیم آرتین به پایان رسید.
نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور در حالی امروز با برگزاری رقابت‌های روز چهارم پیگیری می‌شود که روز سوم این مسابقات با صدرنشینی تیم آرتین به پایان رسید.
نتایج کامل دیدارهای روز چهارم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان مشخص شد و تیم ملی ایران در رده دوم گروه خود باقی ماند.
در پايان روز چهارم بازى هاى كشورهاى اسلامى ايران تعداد مدال هايش را به ٥٨ مدال رساند.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۷ خردادماه اعمال خواهد شد، تعداد شهر‌های زرد از ۲۵۵ به ۲۵۳ شهرستان کاهش یافته و به همین تناسب، شمار شهر‌های آبی از ۱۹۳ به ۱۹۵ شهرستان افزایش یافته است. تغییراتی که سهم آبی را در نقشه بیش از پیش کرده و آبی‌ترین وضعیت کرونایی کشورمان را رقم زده است.
فرانسه در دو دیدار قبلی‌اش مقابل اتریش و کرواسی دو تساوی 1-1 بدست آورده بود و با شکست در این مسابقه دو امتیازی باقی ماند تا در پایان روز چهارم مسابقات مرحله گروهی، در قعر گروه اول بایستد.
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ