محققان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با استفاده از داروهای گیاهی کپسول‌هایی برای درمان سندروم روده تحریک‌پذیر را روانه بازار سلامت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان یک آهنگ را با بررسی امواج مغزی افراد بازتولید کردند. این نخستین باری است که موسیقی با بررسی فعالیت الکتریکی مغز رمزگشایی می شود.
فورد تولید یک کامیون برقی را ۳ برابر می‌کند
دلیل گرانی در ایران، فساد و رانت و همچنین نداشتن تکنولوژی تولید است، به همین دلیل مرغی که از فرانسه وارد ایران می شود با آن هزینه‌های حمل و نقل سرسام آور اروپا تا ایران، بازهم از مرغ داخلی ما ارزان‌تر است.
قزوین- دادیار دادسرای قزوین یک مجرم را به تهیه کنندگی اثر هنری مکف کرد.
عضو هیأت مدیره سایپایدک از کشف یک کارگاه تولید و توزیع قطعات تقلبی با بسته‌بندی قطعات سایپا در تهران خبر داد.
شرکت نفتی لوک‌اویل روسیه اعلام کرد که برداشت نفت از میدان نفتی غرب قرنه2 عراق را به 480 هزار بشکه در روز رسانده است.
مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان از وارد مدار شدن واحد یک بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات بویلر شماره یک و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
کارشناسان مرکز بهداشت قم به منظور پیشگیری و مبارزه با کالا‌های غیر بهداشتی و غیر مجاز موجود در بازرسی از یک قنادی سطح شهر مقادیری از شربت آلومینیوم ام جی اس کشف و ضبط کردند.
وزیر دفاع روسیه به یک کارخانه در مسکو دستور داد تا میزان تولید تسلیحات با دقت بالا را دو برابر کند.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با توجه به اعتبارات مقابله با بیابان زایی اما سرعت تولید بیابان در کشور ۳ برابر بوده و سالانه یک میلیون هکتار بیابان در کشور تولید می شود.
مشهد ـ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی سالانه حدود یک میلیون تن علوفه از سطح مراتع تولید می‌شود.
معاون برنامه واقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: میانگین راندمان آب درکشور پایین است و به ازای هر متر مکعب آب مصرفی در بخش کشاورزی فقط یک کیلو گرم محصول برداشت می‌شود.
معاون برنامه واقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: میانگین راندمان آب درکشور پایین است و به ازای هر متر مکعب آب مصرفی در بخش کشاورزی فقط یک کیلو گرم محصول برداشت می‌شود.
بر اساس آخرین آمار، از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تولید خودرو با ۲۵ درصد رشد به یک میلیون و ۱۲۶ هزار دستگاه رسید.
رشیدی کوچی گفت: معلوم نیست چه دستی پشت پرده است که برای آیفون ۱۲۰۰ دلاری و سامسونگ ۱۲۰۰دلاری تفاوت قائل می‌شود. به گوشی سامسونگ ظرف ۷۲ ساعت مجوز می‌دهند، ولی حتی به آیفون مسافرتی هم مجوز واردات نمی‌دهند.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: نهالستان‌های کشور ظرفیت تولید سالانه حدود یک میلیارد نهال به صورت گلدانی را دارند.
تحلیلگران کالای موسسه مالی یوبی‌اس اعلام کردند ممنوعیت اتحادیه اروپا علیه فرآورده‌های نفتی روسیه که از پنجم فوریه اجرایی خواهد شد، ممکن است به کاهش یک میلیون بشکه‌ای تولید روزانه نفت روسیه در سال میلادی جاری منتهی شود.
تبریز- فرماندار اسکو از فوت شدن یک نفر در حادثه انفجار گاز کارخانه نئوپان خبر داد.
وزیر صمت در بخش دولم سخنان خود در جلسه استیضاح با بیان اینکه ما باید مسئولان قبلی را در مورد عدم توجه به مس بازخواست کنیم، گفت: برنامه داریم در ۶ سال آینده یک میلیون تن مس تولید کنیم.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌ یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا در این استان خبر داد و گفت: این افراد قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی گیلان را داشتند.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا در این استان خبر داد و گفت: این افراد قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی گیلان را داشتند.
شرکت ملی صنایع مس ایران رسیدن تولید یک میلیون تن کاتد را از طریق ایجاد مشارکت با شرکت‌های صندوق بازنشستگی مس و اتکا به جوانان با تجربه و علمی داخلی آغاز کرد.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت:در حال حاضر برای تولید یک میلیون تن آسفالت در سال برنامه‌ریزی شده است؛ البته حدود ۳۰۰ هزار تن تا پایان تیر تحقق یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ