یک روزنامه حامی حزب «عدالت و توسعه» با انتشار آمار «معناداری» نگاهی به پراکندگی آرای طرفداران دو حزب شاخص ترکیه و میزان سبد رای آن‌ها در استان‌های مختلف در جریان انتخابات اخیر پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این شرایط که از یک سو نظام عرضه و تقاضا بر بازار کالا‌های تولیدی حاکم نیست و از سوی دیگر، شاهد رشد قیمت مواد اولیه وارداتی به دلیل نوسانات نرخ ارز هستیم، انتظار برای کاهش تورم و رشد تولید و عرضه، دور از انتظار است.
اگرچه تحقیقات اخیر نشان می دهد که بیش از دو سوم مردم در ایالات متحده، اضافه وزن دارند و یا چاق هستند، اما آمریکایی ها پرخورترین مردم جهان نیستند.
آثار مخرب مصرف دخانیات و دود ناشی از سیگار بر هیچ کسی پوشیده نیست، به همین خاطر در سال‌های اخیر سیگارهای الکترونیکی در میان جوانان محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌ و برخی از افراد نیز برای ترک سیگار به ویپ روی آورده‌اند.
روز زبان مادری از سوی سازمان ملل متحد برای تاکید بر اهمیت تنوع فرهنگی و چند زبانی تعیین شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مردم همه شهرها و روستاها باید بدانند که کدام املاک در مسیر مولدسازی و کدام طرح‌ها در مسیر تکمیل قرار می‌گیرد.
ارزین همچنان پابرجاست، واحه‌ای در نزدیکی مدیترانه، جایی که این سوال مردمش را گیج کرده است که چطور این شهر در برابر زلزله و پس لرزه‌های قدرتمند آن مقاومت کرده است در حالی که بقیه شهر‌ها نابود شدند و بیش از ۴۰ هزار نفر در ترکیه و سوریه جان باختند. در ارزین، به گفته شهردار این شهر، هیچکس کشته نشد و حتی یک ساختمان هم فرو نریخت.
زبان اصلی مردم تهران، فارسی است. اما در بعضی نقاط زبان‌های محلی نیز دیده می‌شود که در مجموع از لهجه‌های فارسی محسوب می‌شوند. به طور کلی زبان و گویش‌های دیگری مانند آذری، گیلکی، لری، مازندرانی نیز به دلیل مهاجرت‌ها به آن افزوده شده است.
معاون روحانی گفت: اگر دولت یا هر کدام از اجزا دولت در همان آغاز اتفاق اخیر بابت اشتباه خود متواضعانه عذرخواهی می کردند قطعاً خیلی از این مسائل پیش نمی‌آمد. این حداقلِ انتظار مردم بود.
یاد «وینستون چرچیل» سیاستمدار انگلیسی، به دلیل سیاست های جنجالی اش همواره در خاطره مردم انگلیس زنده است، اما تصویری از وی بیشتر در خاطره ها باقی مانده است.
جیمی کاراگر، منتقد همیشگی رونالدو، این بار از فوق ستاره پرتغالی در مقابل لیونل مسی دفاع کرد.
چک‌های وصول شده در تهران حدود ۲.۱ میلیون فقره به ارزشی بیش از ۱۷۰.۲ هزار میلیارد تومان و چک‌های برگشتی حدود ۱۴۶ هزار فقره به ارزشی بیش از ۱۴.۵ هزار میلیارد تومان گزارش شده است.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که مردم آمریکا به خاطر وجود نقایص فنی متعدد، اصلا از خودروهای شرکت تسلا راضی نیستند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که مردم آمریکا به خاطر وجود نقایص فنی متعدد، اصلا از خودروهای شرکت تسلا راضی نیستند.
در حالی که رسانه‌ ها و مردم از حملات هسته ‌ای به مناطق شهری پرجمعیت مثل نیویورک یا لس آنجلس هراس دارند اما به احتمال زیاد، زیرساخت ‌های هسته ‌ای در اولویت قرار خواهند گرفت.
در حالی که رسانه‌ ها و مردم از حملات هسته ‌ای به مناطق شهری پرجمعیت مثل نیویورک یا لس آنجلس هراس دارند اما به احتمال زیاد، زیرساخت ‌های هسته ‌ای در اولویت قرار خواهند گرفت.
هر کدام از شما که دارای ایده، طرح و برنامه برای رفع مسائل مبتلا به در قوه قضاییه هستید و این توانایی را دارید که با امکانات و مقدورات موجود، ضمن ارائه تضمین، نسبت به رفع این مسائل اقدام کنید، آمادگی خود را اعلام دارید و اطمینان داشته باشید که ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: وقتی مدیر یا مسئولی مثل عموم مردم زندگی نمی‌کند و حقوق بالای پنجاه میلیون تومانی می‌گیرد قدرت درک بی پولی و اجاره نشینی را ندارد.
با ثروتمندتر شدن کشورها مردم آن کشورها تمایل بیش‌تری برای خوردن گوشت پیدا کردند. جای تعجبی نیست که در قرن گذشته کشورهای غربی به طور متوسط پروتئین حیوانی بیشتری نسبت به سایر کشورهای جهان مصرف کرده اند.
احسان اردکانی گفت: وقتی مدیر یا مسئولی مثل عموم مردم زندگی نمی‌کند و حقوق بالای پنجاه میلیون تومانی می‌گیرد قدرت درک بی پولی و اجاره نشینی را ندارد.
تغییر سیستم «سلطنت به جمهوریت» همواره یکی از مطالبات بخشی از مردم به ویژه جوانان انگلیس بوده و در ادوار مختلف تاری این مطالبه از سوی گروههای سیاسی و اجتماعی پیگیری شده است.
مصباحی‌مقدم گفت: با تعلیق شش‌ماهه تحریم‌ها کدام سرمایه‌گذار خارجی حاضر است بیاید در ایران سرمایه‌گذاری کند؟، گرچه حتی همین تعلیق تحریم‌ها و برداشتن برخی از آن‌ها ممکن است گشایش‌هایی به وجود آورد، اما مردم تصور نکنند که در باغ سبزی به رویشان باز خواهد شد.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم. این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ماست، اما ما از موضوعات بی خبریم.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ