منابع فلسطینی از وضعیت تنش‌آمیز زندان نقب در جنوب اراضی اشغالی، در پی بازدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از آن خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است که اگر رئیس جمهور سابق این کشور به کاخ سفید برگردد، دیگر کشوری به نام آمریکا وجود نخواهد داشت.
سمنان- با افزایش دمای هوا، تنش آبی در بیشتر نقاط استان سمنان افزایش یافته تاجایی که مدیران آبفا اعلام کرده اند سه شهر سمنان، شاهرود و ایوانکی در تنش شدید آبی قرار دارند.
نماینده دائم کره شمالی در سازمان ملل متحد با انتقاد شدید از تحرکات نظامی آمریکا در شبه جزیره کره، اعلام کرد که واشنگتن با استقرار تسلیحات اتمی جدید در کره جنوبی شرایط را به سمت تنش می‌برد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: رصد مستمر وضعیت استان‌های دارای تنش آبی شدید ضروری است.
شاهرود- مسئولان شاهرود از وقوع تنش شدید آبی در این شهرستان پهناور خبر می‌دهند.
شاهرود- مسئولان شاهرود از وقوع تنش شدید آبی در این شهرستان پهناور خبر می‌دهند.
هشدار یمنی‌ها به دشمنان نسبت به لبریز شدن صبرشان از یک سو و حضور تاریخی سوریه در نشست‌های مقدماتی سران عرب به عنوان یک وزنه راهبردی از سوی دیگر، مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
در پی بروز تنش لفظی میان پکن و سئول بر سر تایوان، کره جنوبی مراتب اعتراض شدید خود را به سفیر چین در این کشور اعلام کرد.
تنش های شدید بین دو باشگاه مدعی پرتغال با درخشش مهدی طارمی و حرکت جنجالی و خبرساز او در دربی ادامه یافت.
سازندگان در حال طراحی هواپیما‌های جدید با مواد کامپوزیتی بیشتری هستند که قادر به تحمل بیشتر استرس پرواز (تنش نیرو‌های داخلی) باشند. در این طراحی‌ها، بال‌های هواپیما سخت و محکم نیستند، بلکه منعطف هستند تا بتوانند با جذب بار‌های شدید، از شکسته شدن در امان باشند.
«ما برای تولید پول و اشتغال در کشورمان سراغ کار‌ها و تجارت‌هایی رفته‌ایم که نیاز مبرمی به آب دارند. این مسئله باعث شده تا با کمبود شدید آب رو به رو شویم در صورتی که کشور ما باید به سمت طراحی اقتصادی برود که آب محور نباشد. ما باید اقتصادی را در ایران تعریف می‌کردیم که چشمش به آسمان نباشد، در اصل اشتباه راهبردی مسئولان در حوزه بود.»
تنش شدید بین نمایندگان شورای شهرداری (شورای شهر) پایتخت هند انتخاب شهردار را به تاخیرانداخت.
سازمان هواشناسی کشور درخصوص یخ‌زدگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال تنش دمایی در باغات و مزارع، افت فشار گاز، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و احتمال آبگرفتگی محلی و محدود در معابر بر اثر این مخاطره جوی هشدار داد.
خشم شدید هواداران ملبورنی از تصمیم کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر استرالیا، منجر به یک جنجال بزرگ شد.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، در صحبت‌هایی جنجالی از تنش شدید در کمپ تیم ملی این کشور در جریان جام جهانی قطر خبر داد.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، در صحبت‌هایی جنجالی از تنش شدید در کمپ تیم ملی این کشور در جریان جام جهانی قطر خبر داد.
شبه‌نظامیان مسلح گروه فلسطینی "عرین الاسود" با توجه به تنش شدید در کرانه باختری و ادامه حملات اسرائیل به اعضای آن، در شهر نابلس رژه نظامی برگزار کردند.
وقتی میل شدیدی به خوراکی خاصی پیدا می‌کنید، چه شکلات چه چیپس، باید از خودتان بپرسید دلیل آن چیست. میل شدید به خوراکی‌ها به دلایل گوناگونی ایجاد می‌شود برای مثال نوسان میزان قند خون، تنش و استرس، کمبود خواب یا در میان زنان، تغییرات هورمونی.
منابع فلسطینی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با ادعای حمله به یکی از زندانبانان صهیونیست خانواده اسرای فلسطینی را در زندان رامون بازداشت کرده است.
نخست وزیر ارمنستان امروز تلفات نظامیان این کشور در جریان تنش های اخیر مرزی با جمهوری آذربایجان را ۱۰۵ نظامی اعلام کرد.
در باشگاه پاری سن ژرمن از عملکرد آنترو هنریک، مسئول نقل و انتقالات، راضی نیستند. بین او و کادر فنی پی اس جی نیز تنش ایجاد شده است.
در بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ساپینتو بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد له برانکارد نیروی هلال احمر ضربه زد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا ختم شد.
پیش از سوت آغاز مسابقه استقلال ملوان این ترس وجود داشت که با اعتراض شدید استقلالی ها این مسابقه برگزار نشود.
اختلاف بین کریستیانو رونالدو و اریک تن هاخ پس از انتقاد علنی سرمربی منچستریونایتد از رفتار این ستاره پرتغالی به اوج خود رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ