فرماندهی مرکزی آمریکا ویدئویی از رهگیری پهپادهای آمریکایی توسط جنگنده‌های روسی را منتشر کرد که نشان می‌دهد هواپیماهای روسی پهپادهای آمریکایی‌ها را در آسمان سوریه رهگیری می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از وضعیت تنش‌آمیز زندان نقب در جنوب اراضی اشغالی، در پی بازدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از آن خبر می‌دهند.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنش آبی که قبلاً در شهرهای اروندکنار و چوئبده باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده بود، کاهش پیدا کرد.
رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است که اگر رئیس جمهور سابق این کشور به کاخ سفید برگردد، دیگر کشوری به نام آمریکا وجود نخواهد داشت.
در سایه متشنج شدن روابط کشورهای آفریقایی با فرانسه معاون رئیس پارلمان الجزایر اعلام کرد که این تنش ها در مرحله کنونی بسیار گسترده تر شده است.
روابط میان فرانسه و الجزایر از سال ۲۰۱۹ تاکنون به حالت عادی بازنگشته و مقامات الجزایری به دنبال کاهش بی سابقه این روابط یا قطع نهایی آن در سایه نگاه استعماری پاریس به این کشور هستند.
کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز برای بررسی و رای گیری درباره قرائت دوم و سوم پیش نویس قانون لغو برهان معقولیت در چارچوب لایحه تغییرات قضایی به تنش کشیده شد.
اوضاع آشفته در اراضی اشغالی و گسترش اعتراضات و همچنین توهمات مقامات کاخ سفید در خصوص منطقه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های عربی است.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از قصد و نیت این وزارتخانه برای احضار سفیر اوکراین در اراضی اشغالی و توبیخ وی خبر داد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی، به شدت از اتفاقات رخ داده و اقدامات دومینیکو تدسکو عصبانی است.
دو فضانورد روس برای نصب یک محفظه هوایی آزمایشی از ایستگاه بین‌المللی فضایی خارج شدند. تیمی از ناسا نیز از راه دور این دو فضانورد را در انجام عملیات همراهی کردند. پیاده‌روی فضایی اصطلاحی است که به خروج فضانورد از فضاپیما یا ایستگاه فضایی گفته می‌شود.با وجود بالا رفتن تنش میان ایالات متحده و روسیه پس از حمله نظامی این کشور به اوکراین، همکاری فضایی دو کشور در ایستگاه فضایی بین‌المللی مانند گذشته در جریان است.
پیش‌بینی‌های «موسسه منابع جهانی» نشان می‌دهد تا سال 2040 میلادی (۱۴۱۸ شمسی) بیش از ۴۰ کشور جهان در سطح بالایی دچار تنش آبی خواهند بود. کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا مناطقی هستند که بیشترین تنش آبی را دارند. علت این موضوع را باید شهرنشینی سریع، رشد جمعیت برنامه‌ریزی نشده، تغییرات آب و هوایی و سیاست‌های اقتصادی و توسعه‌طلبانه کشورها دانست.
پیش‌بینی‌های «موسسه منابع جهانی» نشان می‌دهد تا سال 2040 میلادی (۱۴۱۸ شمسی) بیش از ۴۰ کشور جهان در سطح بالایی دچار تنش آبی خواهند بود. کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا مناطقی هستند که بیشترین تنش آبی را دارند. علت این موضوع را باید شهرنشینی سریع، رشد جمعیت برنامه‌ریزی نشده، تغییرات آب و هوایی و سیاست‌های اقتصادی و توسعه‌طلبانه کشورها دانست.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوای استان از روز سه‌شنبه تا پایان هفته و احتمال تنش دمایی برای محصولات کشاورزی خبرداد.
از این رویارویی هوایی به عنوان جدی‌ترین مقابله و برخورد نزدیک میان نیرو‌های هوایی روسیه و آمریکا پس از آغاز جنگ اوکراین یاد شده و نگرانی‌ها نسبت به تشدید تنش میان این دو قدرت اتمی را بالا برده است.
مکالمه زنده بین خلبان هواپیمای جاسوسی آمریکا و یک جنگنده چینی در حریم هوایی پکن، بر شدت تنش بین دو کشور مهر تایید زد.
در بحبوحه تنش آمریکا با چین و کره شمالی، نیروی هوایی آمریکا موشک قاره‌پیمای بالستیک «مینتمن-۳» را با موفقیت در کالیفرنیا آزمایش کرد.
وزیر خارجه آمریکا در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که باید گام هایی برای کاستن از تنش ها اتخاذ شود.
براساس بررسی‌هایی که صورت گرفته، ترکیه جزو کشورهایی قلمداد شده که با تنش آبی مواجه است. برمبنای این مطالعات کشور ترکیه از دهه۱۹۸۰ به این طرف با توجه به افزایش جمعیت، شهرنشینی‌های بی‌برنامه، صنعتی شدن، تغییرات آب و هوایی و گرم شدن زمین با چندین خشکسالی هم روبه‌رو شده است
در پی تشدید تنش ها در روابط میان ریاض- واشنگتن، سناتور کریس مورفی درخواست کرد: سامانه‌های پدافند هوایی آمریکا به جای عربستان به اوکراین ارسال شوند.
رئیس‌جمهور بلاروس اعلام کرد که ناوگان هوایی این کشور برای حمل کلاهک‌ها و تسلیحات اتمی، بازطراحی و تجهیز شدند.
اگر گزارش الجزیره درست باشد، آمریکا قرار است 17 بانک را از تحریم ها خارج کنند. حالا چه تضمینی وجود دارد که کاخ سفید مجددا همه اینها را به بهانه هایی مانند مبارزه با تروریسم و... تحریم نکند؟ زیرا تنها مورد اختلاف و تنش که منجر به تحریم علیه ایران شده، مسئله هسته‌ای نیست
علیرضا بهشتی، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، گفت: برخی از مظاهر بد و اجرای تنزل یافته امر به معروف و نهی از منکر در جامعه حساسیت ها و تنش هایی را در جامعه به وجود آورده است. آنچه که از احادیث و روایات درباره سطوح، اشکال و مراحل امر به معروف و نهی از منکر به دست ما رسیده را لابد شنیده اید. همه اینها معطوف به یک مسأله است؛ هشداری که نسبت به انجام ندادن کار ناپسند و یا دعوتی که برای انجام دادن کار پسندیده انجام می گیرد، اثرگذار باشد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو نقش اصلی را در قهرمانی تیمش در سوپر جام پرتغال ایفا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ