محمدحسین زرندی مدیر رسانه تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس به چند نکته مهم اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر برای آرمان رمضانی همه چیز همانطور که او دوست داشت پیش می‌رفت در بازی نفت آبادان ضربه لحظه پایانی‌اش وارد دروازه حریف می‌شد.
دوئل نکونام - ویسی در ورزشگاه فولاد، اتفاق عجیبی که شاید به وقوع بپیوندد.
تردید نکنید اگر موضوع آب استان به طور کامل حل نشود ما شاهد یک فاجعه در حوزه مهاجرت ها از استان به سایر نقاط کشور خواهیم بود و قطعا این وضعیت در حاشیه شهرهای بزرگ فاجعه ای دیگر را رقم می زند.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
اسپاگتیفیکیشن اصطلاح علمی برای اتفاقاتی است که برای فردی که به سمت سیاهچاله سقوط می‌کند اتفاق می‌افتد. سیاهچاله ستاره‌ای است که به طور کامل از بین رفته است. اگر ابتدا با پا‌های خود به سیاهچاله بیفتید، متوجه می‌شوید که کشش گرانشی روی پاهایتان بیشتر از سرتان است، زیرا پاهایتان به مرکز جرم سیاه‌چاله نزدیک‌تر است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید اگر این تیم نتواند قهرمان بوندسلیگا شود، تمام مسئولیت این اتفاق برعهده او خواهد بود.
در طول زندگی طبق بعضی از تصمیماتی که می‌گیریم یکسری از عادات روزمره خود را کنار می‌گذاریم و ترک این عادت‌ها عوارض و فواید خاص خودش را دارد. اگر قهوه را ترک کنید، چه اتفاقی برای موهایمان می‌افتد؟
رئیس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس گفت: اولین صندوق‌های سهامی که در سال ۱۳۸۷ تأسیس شدند، ۵۰۰ تا ۶۰۰ برابر بازدهی داشته‌اند. این سود در هیچ بازاری اتفاق نیفتاده است.
فاکوندو مدینا قصد ندارد شنبه شب به هیچ عنوان به کیلیان امباپه اجازه عبور بدهد. در صورت رخ دادن این اتفاق، ستاره فرانسوی راهی بیمارستان خواهد شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که اگر برنامه‌ریزی‌ها تا جام ملت‌ها خوب پیش برود، این تیم می‌تواند اتفاق خوبی را در این مسابقات رقم بزند.
آبشک می گوید فولاد پتانسیل صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشت اما عدم خودباوری مانع از این اتفاق شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: رموز و تأثیرات این انقلاب نه‌ فقط بر دشمن بلکه حتی بر بسیاری از خواص و دلسوزان نظام هم مشخص نیست. در تاریخ این نهضت، وقایعی اتفاق افتاده که باید به‌طور خاص مورد تمرکز و توجه قرار بگیرد و واقعه ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ از جمله آن موارد است.
عباس عبدی نوشت: اگر مسائل اقتصادی حل نشود، این وضع ادامه خواهد یافت چه معتقد به ریشه داخلی یا خارجی باشیم، نتیجه فرقی نمی‌کند، چون بهبود وضع اقتصادی یک خواست و مطالبه مشروع است، مطالبه‌ای که ظاهرا با آتش زدن سطل زباله حل نمی‌شود .
سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: اگر تفکرات شورای فنی مثل ۲۰۱۴ اینچئون باشد با تشکیل آن مخالفم، در غیر این صورت اتفاق خوبی است.
ستاره سابق آرسنال معتقد است که اگر آرتتا طی دورانی که ژسوس مصدوم است، فقط به داشتن ادی انکتیا بسنده کند، با شوک بزرگی روبرو خواهد شد.
بازیکنان اسپانیا در نیمه دوم دیدار دیشب‌شان مقابل ژاپن ابتدا با فریادهای گاوی بود که متوجه شدند با توجه به نتیجه همزمان دیدار آلمان و کاستاریکا اگر نتایج پابرجا بماند از گروه‌شان حذف می‌شوند.
رئیس صداوسیما گفت: تاکنون هیچ یک از رؤسای صداوسیما تحریم نشده بودند، اما این اتفاق در این دوره رخ داد. دشمنان می‌دانند اگر صداوسیما خوب کار کند، نقشه‌هایشان نقش برآب می‌شود، از این رو به هر نحو ممکن با اثرگذاری صداوسیما مبارزه می‌کنند.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ناخواسته بر روی لینک آلوده‌ای که از طریق پیامک برایتان ارسال شده است کلیک کرده باشید؛ اما راهکار جلوگیری از سرقت اطلاعات موبایل چیست؟
گری لینه‌کر دوست دارد تیم ملی انگلیس قهرمان جام جهانی شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد، قهرمانی آرژانتین با لیونل مسی را ترجیح می دهد.
فوتبال و در واقع اکثریت قریب به اتفاق ورزش‌ها، با تصمیمات و انتخاب‌ها مختلف، با گذر زمان، با تغییرجایگاه‌ها و ... تعریف می‌شوند که گاهی ممکن است حتی مسیر تاریخ را تغییر دهند!
اردوغان ادامه داد: جزایری وجود دارد که کنترل آن در دست یونان است و در آن پایگاه نظامی احداث کرده‌اند، اگر تهدیدات غیر قانونی آتن علیه ما ادامه پیدا کند، [ما اقدامی خواهیم کرد]؛ چرا که صبر ما نیز حد و اندازه‌ای دارد.
چنانچه عده‌ای از روی غفلت مبادرت به چنین عملی می‌کنند باید متنبه شوند؛ همچنین چنانچه عده‌ای ناخواسته از ناحیه شیاطین تحریک می‌شوند، باید به این مساله توجه کنند؛ از سوی دیگر، اگر دست‌های پشت پرده‌ای نیز وجود دارد که می‌خواهند این گونه مراسم ملی و مهم ما را مخدوش کنند و سوژه به دست دشمن بدهند، باید موضوع دنبال و تعقیب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ