رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگربان سابق تیم‌ملی فوتسال که به تازگی در عرصه مربیگری مشغول شده، بی پرده از اتفاقات تیم‌ملی و ماجرای لغو دیدار تیمش در هفته اول لیگ‌برتر می‌گوید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تاکید کرد که بابت به خدمت نگرفتن میسون مونت پشیمان نیست.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید جشن قهرمانی سه‌گانه شاید دیگر تکرار نشود و به همین دلیل او از رفتارهایش پشیمان نیست.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
ستاره والیبال ایران در گفتگو با ورزش سه درباره تصمیم پر سر و‌صدای خود شفاف سازی کرد.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، همچنان از این که با الکس بائنا درگیر شد و با او برخورد فیزیکی داشت پشیمان نیست.
فده والورده از اینکه مجبور به درگیری با بازیکن ویارئال شده، متاسف است؛ ولی گفت که پشیمان نیست.
بایرن مونیخ از عملکرد سادیو مانه، ستاره سنگالی، در ترکیب این تیم اصلا رضایت ندارد.
رازی که عروس فاش کرد!/  بهمن در کوهرنگ  ۴ نفر را بلعید/ جنایت در جاده خاکی/ ۱۳۰ سال حبس برای متهمان پرونده فرار مالیاتی/ قصاص مجازات قتل با کلاشینکف/ پشیمان نیستم، آن‌ها کری می‌خواندند!/ پلیس مالباخته را از چنگ زورگیر‌ها بیرون کشید!/ تنبیه مرگبار نامادری
پشیمان نیستم، آن ها کری می خواندند!
جان‌لوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، می‌گوید از این که تصمیم گرفته به این باشگاه ملحق شود پشیمان نیست.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که علی رغم شکست تیمش، از تصمیماتی که در دربی مقابل اینتر گرفت، پشیمان نیست.
من به خاطر استقلال، قید حضور فیکس در یونان را زدم اما اگر در این تیم می‌ماندم، فوتبالم خراب می‌شد و آینده‌ام به خطر می‌افتاد.
یک دیپلمات پیشین کشورمان با بیان این که اقدام پارلمان اروپا درباره تحریم سپاه کاملا مغایر با موازین و مقررات بین‌المللی است، گفت: در صورتی که در شورای اروپا تصویب شود، با حضور در خلیج فارس و دریای عمان کاری می‌کنیم که پشیمان شوند البته افرادی که در شورای اروپا هستند مبتنی بر عقلانیت عمل می‌کنند.
رئیس مرسدس گفت که بابت از دست دادن تنها پیروزی تیمش در فصل اخیر فرمول یک پشیمان نیست.
محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلا پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم. پزشکی قانونی نیز درباره وضعیت روحی و روانی محمد قبادلو اعلام کرده است: معاینه روانپزشکی انجام شد با توجه به معاینه و شرح حال، نامبرده سوابقی از تشخیص و درمان اختلالات خلقی را ذکر می‌کند در حال حاضر علائم و شواهد از اختلال عمده روانپزشکی که باعث فقدان قوه تمییز و کنترل ارائه شود، در زمان وقوع جرم در نامبرده مشاهده نمی‌شود و مسئول اعمال و رفتار خود بوده است.
آنتوان گریزمان با نمایش های متنوع خود، فقط نفر اول جشن های فرانسه نیست، او در پازل تاکتیکی دشان نیز یک همه کاری استراتژیک است.
رئیسی با بیان اینکه امروز دشمنی‌های نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا علیه ملت ایران بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: خشم و عناد آمریکایی‌ها از پیشرفت‌های ملت ایران همواره در چهار دهه گذشته استمرار داشته و ناکام شده ولی آمریکایی‌ها از شکست‌های خود درس نمی‌گیرند.
متهم گفت:احساس کردم همسرم به آن دنیا اعتقاد دارد و بهتر است با وجود بچه در این دنیا نباشند. دخترم سه ساله بود که نقشه قتل او را اجرا کردم. فشار فیروزه و مادرم از یک سمت و تخیلم از سمت دیگر، من را به این سمت کشید که آن‌ها را بکشم. به همین دلیل به این فکر کردم داروی بیهوشی به خوردشان دهم و بعد خفه‌شان کنم.
صدراعظم سابق آلمان با دفاع از تصمیم خود برای امضای توافق با روسیه بر سر انتقال گاز در دوران ۱۶ ساله صدارتش، گفت که مسکو همواره عرضه‌کننده «قابل اتکای» انرژی برای آلمان بوده است.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از تساوی 3-3 مقابل آلمان از تصمیم خود برای بازی دادن به هری مگوایر و لوک شاو با وجود اشتباهات آنها دفاع کرد.
رایان گراونبرخ در تابستان امسال از آژاکس به بایرن پیوست ولی تا به اینجای فصل تنها 218 دقیقه برای باشگاه مونیخی بازی کرده است. او می گوید که انتظار داشت بازیکن ثابت بایرن باشد.
رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، منچستریونایتد را تیمی بی هویت دانست و گفت که رونالدو سخت از بازگشت به این باشگاه پشیمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ