مارکو آسنسیو معتقد است مشکل او فنی نیست و به میدان نرفتنش در دو بازی اخیر رئال، تصمیم کارلو آنچلوتی نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بحران جمعیتی که ناشی از نقشه دشمن است، بیان کرد: کاهش جمعیت کشور، طی یک برنامه چندین ساله متاثر از سازمان‌های بین‌المللی در ایران اجرا شد و امروز آثار منفی آن را می‌بینیم و رفع آن بازهم به دست گروه‌های جهادی و با طرح‌هایی همچون ازدواج آسان و فرزندآوری قابل حل است.
کاپیتان تیم امید عراق توضیحاتی را درباره وضعیتش با استقلال ارائه کرده؛ او می گوید مشکل او فنی نیست.
علیرضا منصوریان پس از مدت‌ها سکوت به حواشی و اختلافاتی که بین او و برخی از هواداران فولاد ایجاد شده، واکنش نشان داد.
گودی کمر بخش پایین ستون فقرات را مورد هدف قرار می‌دهد. از این رو نشانه‌های مختلفی می‌تواند داشته باشد. هر یک از علائم ذیل صرفا مربوط به گودی کمر نبوده و مشکل دیگری در ستون فقرات عاملش باشد. بدن انسان‌ها به طور طبیعی شبیه منحنی طراحی شده است.
پل پوگبا گفت مشکل اساسی او روحی و روانی است و مصدومیت‌های او ریشه در همین مشکل بزرگ دارند.
امیدوارم به رکورد آلن ویتل برسم و بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس شوم.
تا آنجا که دیده‌ایم هر خبر منفی باعث می‌شود تقاضا برای ریال کاهش و برای پول‌های خارجی افزایش پیدا کند. بنابراین تاثیر روابط ما با کشورهای دیگر در قیمت ارز یک مساله ساختاری است که بانک مرکزی به تنهایی نمی‌تواند آن را حل کند و این مشکل باید در جای دیگر به آن پرداخته شود.
عباس عبدی نوشت: اظهار ندامت و تعهد کتبی مبنی بر عدم تکرار جرم امنیتی مشابه، مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه بدتر می‌کند. چنین رفتاری نتیجه منفی دارد. بدتر این است که هر دو طرف بدانند این متن در عمل صوری است و کسی را برای آن راستی‌آزمایی نمی‌کنند.
با رهایی از سرماخوردگی، مهاجم ایرانی لورکوزن برای بازی امروز برابر هوفنهایم مشکلی نخواهد داشت.
بسیاری از افراد در طول زندگی خود منفی گرا بوده و به همه چیز با دید شک و تردید نگاه می‌کنند در مقابل گروهی نیز دچار مثبت گرایی مفرط بوده و به همه چیز خوشبین هستند. هردوی این شرایط می‌تواند تصمیمات آن‌ها را دچار مشکل کرده و این افراد را در زندگی را با دشواری مواجه کند.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید با خودباوری بازیکنان در لیگ برتر باقی می‌مانند.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: طی ۲ ماه اخیر مشکل کمبود سامانه شارژ «من کارت» حل شده است.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دوستان اگر به خاطر اختلاف با استکی به دنبال مربی خارجی هستند این هزینه را روی دست مملکت نگذارند.
بزرگترین مشکل اتلتیکو مادرید، به گفته خود دیگو سیمئونه، خود سرمربی تیم است.
رودریگو دی‌پل، ستاره آرژانتین که با آلبی‌سلسته به کشورش بازگشته، در صحبت‌هایی جنجالی با منتقدانش تسویه حساب کرد.
با اعلام دادگاه عالی ورزش، تیم ملی اکوادور مشکلی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ ندارد.
رابی فاولر، اسطوره لیورپول، مدعی شد شرایط کریستیانو رونالدو و مشکلاتش در منچستریونایتد را درک می کند.
زیدآبادی نوشت: فرهنگ مبارزه سیاسی در ایرانِ معاصر بر بنایی کج استوار شده است. در این فرهنگ، فرد مبارز، آدم عصبی و بی‌باکی است که در برخوردش با آنچه که در ایدئولوژی یا مرامش به عنوان امر منفی یا مشکل تعریف شده است، تهاجمی و بی‌ملاحظه رفتار می‌کند.
مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، اعتراف کرد تیمش نمایش خوبی برابر بنفیکا ارائه نداده است.
لئون گورتسکا، هافبک بایرن مونیخ، حواشی به وجود آمده در روزهای اخیر درباره خودش و کادر فنی این تیم را تکذیب کرد.
مهاجم استقلال می‌گوید تیمش مقابل نساجی شایسته برد بوده است.
گنجاندن لیمو به همراه نمک در رژیم غذایی، مخصوصا زمانی که به منظور بهبود فرایند ویروسی یا تسهیل هضم مصرف شود، مشکلی ندارد، اما استفاده بیش از حد از این ترکیب ممکن است اثرات منفی بر بدن بگذارد.
جو بایدن رییس جمهوری آمریکا که پس از منفی شدن آزمایش کرونا در تعطیلات به سر می‌برد، هنگام پیاده شدن از هلی‌کوپتر برای پوشیدن کتش دچار مشکل شده که جیل بایدن، همسر او به کمکش شتافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ