شواهد بسیاری نشان می‌دهد این نماینده سابق مجلس از کم و کیف ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نه تنها اطلاع نداشته که دولت را به بی‌قانونی تشویق کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همتی در مطلبی در واکنش به ادعای روزنامه ایران درباره آزادسازی اموال بلوکه شده در کره‌جنوبی نوشت: اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع شارلاتانیزم خبری است و باید بگویم نوعی تلاش مذبوحانه است و متأسفانه دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند. به قول جناب آقای رئیسی؛ اتقوالله!»
در همین حال، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در توییتر نوشت: «آقای دکتر سجادی وزیر سابق ورزش در دولت به عنوان شخصیتی اخلاقمدار و متخصص در حوزه مسئولیت شناخته می شوند که پیشرفت ورزش بانوان و کسب افتخارات گوناگون از برجستگی‌های کارنامه مسئولیت ایشان است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نوشت: وزیر سابق ورزش در دولت به عنوان شخصیتی اخلاقمدار و متخصص در حوزه مسئولیت شناخته می‌شوند.
بعد از حمله عجيب روزنامه ايران به سيدحميد سجادى، رئيس شوراى اطلاع رسانى دولت به اين ماجرا واكنش نشان داد.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران، به مطلب امروز صفحه سیاسی روزنامه ایران با عنوان «در نقد اظهارات خلاف شأن رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران» واکنش نشان داد.
روزنامه دولتی ایران ورزشی هم خبر استعفای حمید سجادی و جدایی قریب الوقوع او از وزارت ورزش را تایید کرده است.
یک روزنامه نزدیک به دولت چین در لحنی بسیار تند در واکنش به راهبرد تازه منتشر شده لیتوانی درباره هند و اقیانوسیه نوشت که مواضع ضدچینی این کشور تقلیدی از آمریکایی‌ها است.
ادامه افزایش نجومی قیمت اجاره‌بها ممکن است به بی‌خانمان‌شدن برخی از مستأجران و خانه‌نشینی کسبه بازار منجر شود.
روزنامه ایران: انفعال و فاقد تحلیل بودن در مواجهه با دستاورد‌های سیاست همسایگی دولت، بخش جدی‌ای از اصلاح‌طلبان را به پریشان‌گویی واداشته است.
روزنامه کیهان روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد و بار‌ها به همین بهانه به دولت قبل تاخت، اما این روز‌ها دیگر خبری از نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی نیست. همه یا سکوت کرده‌اند یا به دشمن یا حتی اعتراضات در چند ماه گذشته نسبت می‌دهند.
عباس عبدی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب به توقیف روزنامه سازندگی واکنش نشان داد.
روزنامه ایران نسبت به بخشی از سخنان حسن روحانی در جمع روزنامه‌نگاران واکنش نشان داد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نسبت به تحریم روزنامه ایران از سوی رژیم کانادا واکنش نشان داد و به همکارانش در این روزنامه خدا قوت گفت.
واکنش تند روزنامه دولت به حضور سیف در تلویزیون
روزنامه کیهان به اظهارات عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی که از رئیسی رئیس جمهوری، خواسته تا استعفا دهد، واکنش نشان داد.
رفتارهای اخیر دولت چین مدیرمسئول روزنامه اطلاعات را به واکنش واداشت.
روزنامه ایران ارگان رسانه‌ای دولت در طرحی گرافیکی به هجمه‌ها علیه تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و و با تیتر «در میان نامردی‌ها» نوشت: «تیم ملی بین تهمت و توهین‌های فوج فوج بی‌وطن و نامرد، با تمام توان به میدان رفت و با افتخار جنگید.»
شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی جمهوری اسلامی را به خشونت و آزار جنسی در بازداشتگاه‌ها متهم کرده است.
روزنامه ایران ورزشی وابسته به دولت در شماره امروزش شایعه حذف سردار آزمون از تیم ملی را بی‌منطق و بی‌اساس توصیف کرده است.
روزنامه ایران ورزشی وابسته به دولت در شماره امروزش شایعه حذف سردار آزمون از تیم ملی را بی‌منطق و بی‌اساس توصیف کرده است.
متأسفانه بار‌ها و به کرات شاهد بوده‌ایم که برخی جریان‌های سیاسی و عناصر مرموز و معلوم الحال و به دور از اصول اولیه اخلاقی، اقدامات و تحرکاتی مغرضانه را علیه نیرو‌های پرکار و پرتلاش انجام می‌دهند که نشان دهنده بی‌اخلاقی‌های تمام ناشدنی است!
روزنامه ایران نوشت: در حالی که رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه بر پیگیری دقیق ماجرای فوت مهسا امینی تأکید کردند روز گذشته برخی افراد و گروه‌های تروریستی وارد فاز عملیاتی اقدامات ضدامنیتی شدند.
روزنامه ایران اعتراضات دیروز را اینگونه توصیف کرد: عصر دیروز برخی افراد که تعدادشان به هزار نفر می‌رسید در تهران بلوار کشاورز و برخی خیابان‌های اطراف با نیرو‌های انتظامی درگیر شدند.
توصیه به دولت آن است که از رسانه‌های همسو بخواهد فعالیت حرفه‌ای کنند. از توجیه ضعف‌های دولت و حمله به منتقدان آن خودداری کنند. اکنون روزنامه کیهان با هدف کمک به دولت انقلابی هر روز برای رسانه‌های مستقل و نویسندگان منتقد، خط‌ونشان می‌کشد و تهدید می‌کند.
کرباسچی به عکس دستکاری شده روزنامه دولت در توئیت خبر دیدار روحانی ، خاتمی و سیدحسن خمینی با هشتگ #دروغ #روزنامه_ایران واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ